27 Απριλίου 2024
27 Απριλίου 2024

Oι απαντήσεις σε Ιστορία, Φυσική, Ανάπτυξη Εφαρμογών

από fimotro

Σε μαθήματα προσανατολισμού εξετάστηκαν σήμερα, Τετάρτη, οι υποψήφιοι των ΓΕΛ για την εισαγωγή στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση.

Ειδικότερα, οι υποψήφιοι της Ομάδας Προσανατολισμού Ανθρωπιστικών Σπουδών εξετάστηκαν στην Ιστορία, οι υποψήφιοι της ΟΠ Θετικών Σπουδών στη Φυσική και οι υποψήφιοι της ΟΠ Σπουδών Οικονομίας και Πληροφορικής, στο μάθημα Ανάπτυξη Εφαρμογών σε Προγραμματιστικό Περιβάλλον.

Τα θέματα της Ιστορίας, χαρακτηρίζονται βατά, χωρίς ιδιαίτερες δυσκολίες. «Δόθηκαν στους υποψηφίους με απλό και κατανοητό τρόπο και μπορούμε να πούμε ότι ήταν εύκολα», σχολίασε μιλώντας στο ΑΠΕ-ΜΠΕ ο Γιάννης Χανούμης, καθηγητής στο Κοινωνικό Φροντιστήριο του Δήμου Αθηναίων. Σύμφωνα με τον κ. Χανούμη, με εξαίρεση το θέμα Β1, το οποίο χρειαζόταν συνδυαστική σκέψη από τα δύο πρώτα κεφάλαια του βιβλίου και στο οποίο ίσως να μπερδεύτηκαν ορισμένοι υποψήφιοι, τα υπόλοιπα θέματα ήταν αρκετά σαφή και δεν αναμένεται να προβλημάτισαν ιδιαίτερα τους υποψηφίους. «Ήταν κατατοπιστικά και αναμενόμενα τα θέματα, οπότε και ένας μέτριος μαθητής θα μπόρεσε να γράψει καλά», σημείωσε.

Δείτε τα θέματα και τις απαντήσεις στην Ιστορία από τα φροντιστήρια «ΣΤΟΧΟΣ»

Όσον αφορά τη Φυσική, τα θέματα ήταν μέτριας δυσκολίας συνολικά. Ωστόσο, όπως και πέρυσι, οι διατυπώσεις των θεμάτων ήταν μεγάλες και τα θέματα που πήραν στα χέρια τους οι υποψήφιοι ήταν πολλές σελίδες (8 στον αριθμό). «Χρειαζόταν αρκετή συγκέντρωση από τους υποψηφίους για να επεξεργαστούν όλα τα δεδομένα που τους δόθηκαν και σίγουρα έπρεπε να διαχειριστούν σωστά τον χρόνο που είχαν διαθέσιμο, για να μπορέσουν να λύσουν όλα τα θέματα, μέχρι τέλους», επεσήμανε μιλώντας στο ΑΠΕ-ΜΠΕ η Νάνσυ Σαμαρά, καθηγήτρια και συντονίστρια του Κοινωνικού Φροντιστηρίου του Δήμου Αθηναίων.

Όπως πρόσθεσε, τα θέματα ήταν κλιμακούμενης δυσκολίας και ειδικότερα, το Γ θέμα αφορούσε διαχείριση εφαρμογών, που όσοι είχαν προετοιμαστεί καλά μπορούσαν να ανταπεξέλθουν, ενώ το Δ θέμα δεν έκρυβε παγίδες και ήταν αναμενόμενο. «Το μόνο πρόβλημα που ίσως αντιμετώπισαν στο Δ θέμα οι υποψήφιοι ήταν η αλυσίδα των υποερωτημάτων», σημείωσε.

Μέτριας δυσκολίας χαρακτηρίζονται και τα φετινά θέματα στο μάθημα «Ανάπτυξη Εφαρμογών σε Προγραμματιστικό Περιβάλλον». «Τα θέματα ήταν κλασικά και αναμενόμενα, αλλά κάπως απαιτητικά», ανέφερε στο ΑΠΕ-ΜΠΕ ο Μιχάλης Βαξεβανίδης, καθηγητής στο Κοινωνικό Φροντιστήριο του Δήμου Αθηναίων. Σύμφωνα με τον κ. Βαξεβανίδη, αξιοσημείωτο είναι το γεγονός ότι το Β θέμα ήταν σχετικά δύσκολο, ενώ το Γ αφορούσε βασικές γνώσεις και μεθοδολογίες που οι υποψήφιοι είχαν διδαχθεί ήδη από την αρχή της χρονιάς. «Το Β είναι αρκετά δύσκολο για Β θέμα, έχει πολλά ζητούμενα. Το Γ αφορά κλασικές μεθοδολογίες, βασικές γνώσεις. Το Δ, όμως είναι αρκετά δύσκολο και ίσως πολλοί να δυσκολευτούν να συνεχίσουν μετά το τρίτο υποερώτημα», κατέληξε.

Δείτε τα θέματα και τις απαντήσεις  στην Ανάπτυξη Εφαρμογών σε Προγραμματιστικό Περιβάλλον από τα φροντιστήρια «ΘΕΣΜΟΣ»

Υπενθυμίζεται, ότι τη Δευτέρα (10/06) οι υποψήφιοι των ΓΕΛ εξετάστηκαν και πάλι σε μαθήματα προσανατολισμού, στα Αρχαία και τα Μαθηματικά.

Οι υποψήφιοι των ΕΠΑΛ εξετάζονται σε μαθήματα ειδικότητας

Όσον αφορά τους υποψήφιους των ΕΠΑΛ, εκείνοι επιστρέφουν ξανά στα θρανία την Πέμπτη (13/06) όπου και θα εξεταστούν σε: Ανατομία-Φυσιολογία, Ηλεκτροτεχνία, Ιστορία Σύγχρονης Τέχνης και Αρχιτεκτονικό Σχέδιο.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ...

© 2024 fimotro.gr – All Rights Reserved

design & development by Webartstudio.gr

Η ιστοσελίδα μας χρησιμοποιεί cookies για την καλύτερη περιήγηση σας. Εάν συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε αυτήν τη σελίδα αποδέχεστε τα Cookies. Αποδοχή Περισσότερα