Το μαγικό, γραφικό, σεληνιακό τοπίο της Μήλου επέλεξε ο γαλλικός κολοσσός της παγκόσμιας μόδας Louis Vuitton να κάνει σκηνικό για τη νέα του διαφημιστική καμπάνια.
An ode to the inner child. #LouisVuitton’s new campaign translates the Maison’s core values into a reverie of adventure and possibility. Discover the joyful images captured by Viviane Sassen in Milos, Greece, at https://t.co/IEqhDFKJxo pic.twitter.com/N5TLN660Jx
— Louis Vuitton (@LouisVuitton) September 18, 2021
Μετά την Αμοργό που πρωταγωνιστεί στο σπότ της αλυσίδας λιανεμπορίου ένδυσης και υπόδησης Mango, η Μήλος μπαίνει στο κάδρο της γαλλικής πολυτέλειας, αφού η Louis Vuitton επέλεξε το κυκλαδίτικο νησί για την καμπάνια των πολυτελών ειδών ταξιδίου του οίκου. Τη φωτογράφιση ανέλαβε η διάσημη Viviane Sassen.
Στην καμπάνια, όπου πρωταγωνιστούν κυρίως παιδιά, ο γαλλικός οίκος μόδας υμνεί την μοναδική ομορφιά του κυκλαδίτικου νησιού με τους βραχώδεις σχηματισμούς και τις χρυσαφένιες παραλίες με τα μοναδικά καταγάλανα νερά.
Υπενθυμίζεται ότι η Μήλος αναδείχθηκε από τους πολυάριθμους αναγνώστες του κορυφαίου αμερικανικού ταξιδιωτικού περιοδικού «Travel + Leisure» ως το καλύτερο νησί στον κόσμο και στην Ευρώπη για το 2021 κατά τη διάρκεια ψηφοφορίας για τα World’s Best Awards 2021.