27 Απριλίου 2024
27 Απριλίου 2024

Κατεπείγουσα έρευνα της Εισαγγελίας για τα προβλήματα στον Προαστιακό

από fimotro

Αφορά καταγγελίες ότι δεν υπάρχει φωτεινή σηματοδότηση στη διαδρομή που αφορά το τμήμα Δουκίσσης Πλακεντίας – Αεροδρόμιο

Ραγδαίες εξελίξεις μετά το τραγικό δυστύχημα στα Τέμπη που στοίχισε τη ζωή σε 46 μέχρι στιγμής ανθρώπους. Κατεπείγουσα έρευνα ξεκινά η Εισαγγελία Πρωτοδικών μετά τις δημόσιες καταγγελίες εκπροσώπου της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Σιδηροδρομικών για προβλήματα σηματοδότησης σε τμήμα διαδρομής του Προαστιακού.

Με εντολή του Προϊστάμενου της Εισαγγελίας Πρωτοδικών Αντώνη Ελευθεριάνου ξεκινά κατεπείγουσα έρευνα με αντικείμενο τις καταγγελίες στελέχους της Ομοσπονδίας Σιδηροδρομικών, σύμφωνα με το οποίο δεν υπάρχει φωτεινή σηματοδότηση στη διαδρομή του Προαστιακού που αφορά το τμήμα Δουκίσσης Πλακεντίας – Αεροδρόμιο.

Ο κ. Ελευθεριάνος ανέθεσε ήδη τη διενέργεια της έρευνας, που έλαβε μορφή κατεπείγουσας, καθώς αφορά θέματα ασφάλειας των πολιτών, στον εισαγγελέα Πρωτοδικών Νίκο Στεφανάτο ο οποίος έχει εντολή να καλέσει άμεσα προς εξέταση τον εκπρόσωπο των εργαζομένων, ώστε να εξειδικεύσει την καταγγελία του. Παράλληλα, ο κ. Στεφανάτος θα πρέπει να ζητήσει στοιχεία από την εταιρεία που έχει την ευθύνη λειτουργίας του Προαστιακού, ώστε να μελετήσει και να διαπιστώσει αν ισχύουν όλα όσα καταγέλλονται από τους εργαζόμενους στον Σιδηρόδρομο.

Αντικείμενο της προκαταρκτικής εξέτασης είναι να διαπιστωθεί, αν και από ποια πρόσωπα έχει ενδεχομένως διαπραχθεί το αδίκημα των επικίνδυνων παρεμβάσεων στη συγκοινωνία μέσων σταθερής τροχιάς.

Γενηδούνιας: Εδώ και 10 ημέρες δεν λειτουργεί το σύστημα εντοπισμού των τρένων στον προαστιακό

Η τριτοκοσμική κατάσταση στους σιδηροδρόμους της Ελλάδας τις τελευταίες ημέρες είναι πραγματικότητα ακόμη και για κατοίκους της Αθήνας που χρησιμοποιούν τον Προαστιακό θεωρώντας ότι μπαίνουν σε ένα σύγχρονο μέσο μαζικής μεταφοράς σταθερής τροχιάς, αποκάλυψε μιλώντας στον Ant1 ο πρόεδρος των μηχανοδηγών του ΟΣΕ Κώστας Γενηδούνιας.

 

Ακόμη και στον Προαστιακό και το τμήμα από την Δουκίσσης Πλακεντίας μέχρι το αεροδρόμιο Ελευθέριος Βενιζέλος, παρότι «υπάρχει σύστημα τηλεδιοίκησης και δουλεύει, από το ΣΚΑ μέχρι το αεροδρόμιο… τις τελευταίες δέκα ημέρες βλέπετε καθημερινά να τροποποιούνται δρομολόγια… το σύστημα από την Πλακεντίας μέχρι το αεροδρόμιο έχει κλείσει… έχει βλάβη, δεν λειτουργεί; Είναι δέκα ημέρες… δίνονται πάλι ρητές εντολές στα τρένα», όπως περιέγραψε.
«Στον σιδηρόδρομο αυτή την στιγμή, με βάση και τις κοινοτικές Οδηγίες, η διαχείριση της υποδομής, η συντήρηση και η λειτουργία της, γίνονται από το Δημόσιο. Πάνω στις γραμμές “τρέχουν” ιδιωτικές εταιρείες, τέσσερις στην Ελλάδα. Μία στα επιβατικά και εμπορευματικά τρένα, η Hellenic Train. Είναι άλλες τρεις στις εμπορευματικές μεταφορές. Ακόμη και τα βαγόνια ανήκουν στο Δημόσιο, τα επινοικιάζουν οι εταιρείες από το Δημόσιο», όπως τόνισε.

Υπογράμμισε μάλιστα ότι η Ευρωπαϊκή Επιτροπή σέρνει την Ελλάδα στα δικαστήρια «γιατί πήγαμε να δώσουμε και την διαχείριση της υποδομής σε ιδιώτες».

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ...

© 2024 fimotro.gr – All Rights Reserved

design & development by Webartstudio.gr

Η ιστοσελίδα μας χρησιμοποιεί cookies για την καλύτερη περιήγηση σας. Εάν συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε αυτήν τη σελίδα αποδέχεστε τα Cookies. Αποδοχή Περισσότερα