Μειώσεις σε 154 προϊόντα – Δείτε τα προϊόντα στις 16 επιχειρήσεις αυτή την εβδομάδα
Τις νέες λίστες με τα προϊόντα που απαρτίζουν το “καλάθι του νοικοκυριού” ανήρτησαν τα σούπερ μάρκετ στην πλατφόρμα e-καταναλωτής. Η τιμή των προϊόντων που αναγράφεται αφορά την εβδομάδα 7 με 13 Δεκεμβρίου. Υπενθυμίζουμε ότι το καλάθι του νοικοκυριού μπαίνει σήμερα στην τέταρτη εβδομάδα εφαρμογής του.
Συνολικά 16 επιχειρήσεις δημιούργησαν αυτή την εβδομάδα «καλάθια» και συγκεκριμένα 13 αλυσίδες σούπερ μάρκετ (ΑΒ Βασιλόπουλος, Βazaar, Γαλαξίας, Discount Market, Κρητικός, Lidl, Μασούτης, Market In, My Market, Σκλαβενίτης, ΣΥΝΚΑ, Πίτσιας, Χαλκιαδάκης), το οnline Efresh.gr και oι πλατφόρμες efood και Wolt.
Aναλυτικά τα καλάθια των σούπερ μάρκετ τα βρίσκει στο e-καταναλωτής όπου ο καταναλωτής μεταβαίνει στην αλυσίδα που επιθυμεί.
Το καλάθι της ΑΒ Βασιλόπουλος
Το καλάθι της Bazaar
Το καλάθι της Γαλαξίας
Το καλάθι της efood
Το καλάθι της Efresh.gr
Το καλάθι της Discount Market
Το καλάθι της Κρητικός
Το καλάθι της Lidl
Το καλάθι της Μασούτης
Το καλάθι της Market In
Το καλάθι της My Market
Το καλάθι της Σκλαβενίτης
Το καλάθι της ΣΥΝΚΑ
Το καλάθι της Χαλκιαδάκης
Εν τω μεταξύ, τα αποκαλυπτήρια δύο «καλαθιών», ειδικά διαμορφωμένων για την περίοδο των Χριστουγέννων, κάνει σήμερα (7/12) η ηγεσία του υπουργείου Ανάπτυξης και Επενδύσεων (ΥΠΑΝ). Ο λόγος για το «εορταστικό καλάθι», το οποίο θα περιλαμβάνει εδέσματα, και για το «καλάθι του Αϊ-Βασίλη», που θα έχει παιχνίδια. Και τα δύο θα τεθούν σε ισχύ από την επόμενη Τετάρτη, 14 Δεκεμβρίου.
Ειδικότερα όσον αφορά στο εορταστικό καλάθι, επί της ουσίας στο γνωστό «καλάθι του νοικοκυριού», που είναι διαθέσιμο από αλυσίδες σούπερ μάρκετ, θα προστεθούν, σύμφωνα με πληροφορίες, για την περίοδο των εορτών (14.12.2022-4.1.2023) οι κατηγορίες: μοσχάρι, γαλοπούλα, τσουρέκι – βασιλόπιτα και σοκολάτες.
Γλυκά
Αρμόδιο στέλεχος του ΥΠΑΝ ανέφερε στον «Ε.Τ.» πως τα μελομακάρονα και οι κουραμπιέδες δεν θα συμπεριληφθούν, τελικά, στο «εορταστικό καλάθι», σημειώνοντας: «Η καλύτερη επιλογή είναι τα ζαχαροπλαστεία και οι φούρνοι, που κάνουν μεγάλες ποσότητες αυτές τις ημέρες». Αλλωστε, όπως εξήγησε, δεν μπορεί να δημιουργηθεί ικανός ανταγωνισμός μεταξύ των σούπερ μάρκετ γι’ αυτές τις δύο κατηγορίες προϊόντων, διότι δεν έχουν συνηθίσει να τα αξιοποιούν ιδιαίτερα. Υπάρχουν κάποιες αλυσίδες, πρόσθεσε, που τα έχουν συμπληρωματικά στα καταστήματά τους (π.χ. μικρές ποσότητες, συσκευασμένα), καθώς θεωρούν ότι ο πιο πολύς κόσμος τα προμηθεύεται, τελικά, από τα ζαχαροπλαστεία και τους φούρνους, και άλλες πάλι δεν τα έχουν καθόλου, αποφασίζοντας να μην «επενδύσουν» σ’ αυτά, λόγω της εποχικής ζήτησής τους.
Ανανέωση…
Στο μεταξύ, από σήμερα ξεκινάει και η έκτη εβδομάδα εφαρμογής (7.12.2022-13.12.2022) του μέτρου το «καλάθι του νοικοκυριού». Οι επιχειρήσεις που συμμετέχουν στην πρωτοβουλία (My Market, Κρητικός, Γαλαξίας, Σκλαβενίτης, Χαλκιαδάκης, Bazaar, LIDL, ΠΙΤΣΙΑΣ, Wolt Market, Μασούτης, e-Fresh.gr, ΑΒ Βασιλόπουλος, efood market, MARKET IN, Discount Markt και SYNKA) γνωστοποίησαν στο ΥΠΑΝ τους τιμοκαταλόγους με τα προϊόντα που έχουν συμπεριλάβει στα «καλάθια» τους.