27 Απριλίου 2024
27 Απριλίου 2024

Δίκτυο καταστημάτων ΓΕΡΜΑΝΟΣ: χρονιά ανάπτυξης το 2018

από fimotro

Στόχος για το 2019, η ακόμα καλύτερη εμπειρία για τον πελάτη και όραμα, το retail του μέλλοντος

Επιτυχημένη χρονιά ήταν το 2018για το δίκτυο καταστημάτων ΓΕΡΜΑΝΟΣ σε ένα περιβάλλον που παραμένει γεμάτο προκλήσεις,σύμφωνα με όσα ανακοινώθηκαν στο ετήσιο Συνέδριο Συνεργατών του Δικτύου. Για το 2019, η αλυσίδα έθεσε ως στόχο την περαιτέρω ανάπτυξη, ενισχύοντας την εμπειρίατου πελάτη και εμπλουτίζοντας τηνγκάματων προϊόντων, των υπηρεσιών και των λύσεων τεχνολογίας που προσφέρει.

Τη χρονιά που πέρασε, το δίκτυο καταστημάτων ΓΕΡΜΑΝΟΣδιέγραψε ανοδική πορείαστις πωλήσεις, τόσο των υπηρεσιών COSMOTE, όσο και των προϊόντων τεχνολογίας. Ειδικότερα, στα καταστήματα καταγράφηκε σημαντική αύξηση στις πωλήσεις των συνδέσεωνCOSMOTEVDSL, επιβεβαιώνοντας την ανάγκη των καταναλωτών για υπερ-υψηλές ταχύτητες, αλλά καιτης υπηρεσίαςCOSMOTEONE, που συνδυάζει ομιλία, internetκαι ψυχαγωγία. Στα highlightsτης χρονιάς ήταν τα εγκαίνια του flagshipstoreτης Γλυφάδας, το οποίο σηματοδοτεί τη νέα γενιά καταστημάτων με βιωματικές γωνιές, αλλά και το ρεκόρπου σημείωσαν οι πωλήσειςκατά τη διάρκεια της BlackFriday.

Κατά τη διάρκεια του συνεδρίου, τονίστηκε η επιτυχημένη σύνδεση του brandμε το gamingκαι τους νέους. Η μεγάλη ανταπόκρισηκαι η προτίμηση του νεανικού κοινού στα καταστήματα ΓΕΡΜΑΝΟΣ«μεταφράστηκε» σε αύξηση πωλήσεων στην κατηγορίαgaming, αλλά και σε υπερ-διπλασιασμό των subscribersστο YouTubeκανάλι.Σημαντική άνοδος σημειώθηκε και στη δημοφιλή κατηγορία των smartphones. Την ανοδική πορεία ακολούθησαν και οι κατηγορίες των τηλεοράσεων,αξεσουάρ και wearables.

ΓΕΡΜΑΝΟΣ, oNo1 προορισμός για serviceπροϊόντων τεχνολογίας

Όπως σημειώθηκε στο Συνέδριο, η ΓΕΡΜΑΝΟΣδιευρύνοντας την υπηρεσία G-Serviceόχι μόνο διατήρησε τον ηγετικό της ρόλο ως Νο1 προορισμός για serviceκινητών, αλλά αποτέλεσε για το 2018 τον κορυφαίο προορισμό για service προϊόντων τεχνολογίας[1]. Παράλληλα, παρέμεινε πρώτησε αναγνωρισιμότητα1ως αλυσίδα retailκαταστημάτων που ασχολείται με τηλεπικοινωνίες, κινητά τηλέφωνα ή προϊόντα υψηλής τεχνολογίας. Οι Tech Experts, οι εξειδικευμένοι σύμβουλοι σε θέματα τεχνολογίας, αποδείχθηκαν για μία ακόμη χρονιά το ανταγωνιστικό πλεονέκτημα του δικτύου. Συνολικά, το 2018, τα καταστήματα ΓΕΡΜΑΝΟΣπραγματοποίησαν περίπου 19 εκατομμύρια συναλλαγές, ενώ η επισκεψιμότηταστο germanos.grαυξήθηκε πάνω από 20%.

«Η ΓΕΡΜΑΝΟΣ είναι το μεγαλύτερο retailδίκτυο στην Ελλάδα και ένα από τα ισχυρότερα brands. Όραμά μας είναι να δημιουργήσουμε το retail του μέλλοντος, παραμένοντας στο μυαλό των καταναλωτών ως ο Νο1 προορισμός για υπηρεσίες, λύσεις και προϊόντα τεχνολογίας. Φέτος, η προσοχή και οι ενέργειές μας επικεντρώνονται στην άμεση εξυπηρέτηση και 360οεμπειρία του πελάτη, καθώς και στην εμπλουτισμένη γκάμα προϊόντων», δήλωσε ο κ. Θανάσης Στράτος, ο οποίος ανέλαβε καθήκοντα ChiefCustomerOperationsOfficerΟμίλου ΟΤΕ στις αρχές του έτους.

[1]Στοιχεία από πανελλαδική ποσοτική έρευνα BrandΓερμανός σε συνολικό δείγμα 9.000 ατόμων (Ιούν.-Δεκ.2018)

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ...

© 2024 fimotro.gr – All Rights Reserved

design & development by Webartstudio.gr

Η ιστοσελίδα μας χρησιμοποιεί cookies για την καλύτερη περιήγηση σας. Εάν συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε αυτήν τη σελίδα αποδέχεστε τα Cookies. Αποδοχή Περισσότερα