Μιλώντας στο κεντρικό δελτίο ειδήσεων του ΑΝΤ1, ρωτήθηκε για το αν ήταν λάθος η στιγμή και έγιναν κάποια λάθη στην εφαρμογή, καθώς ειδικά τη Δευτέρα παρατηρήθηκε κυκλοφοριακό κομφούζιο στο κέντρο της Αθήνας, κάτι που οδήγησε τον Δήμο να προτείνει εναλλακτικές διαδρομές.

Ο δήμαρχος Αθηναίων απάντησε:

«Η Δευτέρα ήταν πάρα πολύ δύσκολη ημέρα. Καταλαβαίνω απολύτως και την οργή και την αγανάκτηση των οδηγών. Δεν υπάρχει τίποτα χειρότερο από το να θες να πας στη δουλειά σου πρωινιάτικα και να ταλαιπωρείσαι και καταλαβαίνω και εγώ στη θέση τους τον Δήμαρχο θα έβριζα»

«Πάμε να αλλάξουμε την ισορροπία στην πόλη. Σήμερα είμαστε σε μία λογική ότι το Ι.Χ., το αυτοκίνητο είναι βασιλιάς, είναι 90-10. Όλοι κάνουμε στην άκρη και υποκλινόμαστε στο αυτοκίνητο. Δεν έχουμε εχθρική διάθεση απέναντι στο αυτοκίνητο, αλλά θέλουμε να έχουμε μία νέα ισορροπία ανάμεσα στο αυτοκίνητο, τον πεζό, το ποδήλατο και τον επιβάτη των ΜΜΜ», προσέθεσε ο Κώστας Μπακογιάννης.

«Αυτό το σχέδιο το δουλεύουμε από την 1η του Σεπτέμβρη, ήταν κεντρική προεκλογική μας δέσμευση. Το πρώτο πράγμα που κάναμε ήταν μία κυκλοφοριακή μελέτη μαζί με το Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Πήραμε τους καλύτερους συγκοινωνιολόγους, οι οποίοι μας κάνανε μία μελέτη, κάτι που έγινε για πρώτη φορά από το 2004, γιατί μέχρι τώρα πηγαίναμε εμπειρικά, τώρα έχουμε νούμερα και αριθμούς και βάση αυτής πορευόμαστε», συνέχισε ο δήμαρχος Αθηναίων.

«Τη Δευτέρα ήταν ένα σοκ στο σύστημα. Δυστυχώς δεν υπάρχει καλό timing, δεν υπάρχει καλή στιγμή για να πραγματοποιηθεί αυτό το έργο. Μου είπαν κάποιοι να το έκανα τον Αύγουστο. Αν το κάναμε τον Αύγουστο είναι σαν να σπρώχναμε το πρόβλημα κάτω από το χαλί ή να το μεταθέσαμε για τον Σεπτέμβριο. Η αλήθεια είναι ότι δεν υπάρχει το ιδανικό παράθυρο ευκαιρίας. Μην ξεχνάτε όμως ότι το 72% όσων περνάνε από το κέντρο είναι υπεροπτικές διελεύσεις. Ξεκινάς δηλαδή από το Ψυχικό για να πας στη Γλυφάδα, δεν έχει να κάνει με ανθρώπους που μένουν ή δουλεύουν στο κέντρο».

«Αυτό το σχέδιο για την Πανεπιστημίου συζητιέται πολλά χρόνια. Γενιές και γενιές επιστημόνων λένε ότι πρέπει να το κάνουμε, αλλά υπήρχε ο φόβος του πολιτικού κόστους. Εγώ πήρα την απόφαση έβαλα το κεφάλι μου στη λαιμητόμο, τ’ άκουσα, αλλά αν ο δήμαρχος δεν είναι διατεθειμένος ν’ αναλάβει ρίσκα και να λουστεί το κόστος, πώς θ’ αλλάξει η πόλη», δήλωσε ακόμα.

«Αυτό το έργο έχει μία ιδιαιτερότητα, είναι ένα έργο πιλοτικό. Κάτι που πρακτικά σημαίνει ότι όταν θέλεις να πάρεις τόσο σημαντικές αποφάσεις για το μέλλον της πόλης, δεν τις παίρνεις πίσω από κλειστές πόρτες, βγαίνεις έξω και διαβουλεύεται στην πράξη», κατέληξε ο Κώστας Μπακογιάννης.