Τέλος οι τζαμπατζήδες στο Netflix

από fimotro

Διαβάστε όλες τις τελευταίες ειδήσεις του Fimotro.gr στο Google News


Πώς θα περιορίσει τη χρήση των λογαριασμών από πολλούς διαφορετικούς χρήστες

Το Netflix έχει αρχίσει να δοκιμάζει, σε περιορισμένο βαθμό, μέτρα που θα αποτρέπουν τη χρήση ενός λογαριασμού από πολλούς διαφορετικούς χρήστες.

Σε πλατφόρμες online streaming σειρών και ταινιών, όπως το Netflix, το Amazon Prime, το HBO,  το Disney+ και το Hulu, μπορεί κανείς να δημιουργήσει διαφορετικά προφίλ για τους χρήστες που χρησιμοποιούν έναν συνδρομητικό λογαριασμό από κοινού.

Παρόλα αυτά, πολλοί από τους χρήστες μοιράζονται τους κωδικούς πρόσβασής τους με πολλούς ακόμη φίλους τους, ενισχύοντας έτσι το φαινόμενο των…τζαμπατζήδων, ένα φαινόμενο που το Netflix, τουλάχιστον, σκέφτεται σοβαρά να πατάξει.

Ήδη, κάποιοι χρήστες του εξωτερικού μαρτυρούν πως έχουν λάβει μηνύματα, τα οποία τους λένε: «Εάν δε ζείτε μαζί με τον ιδιοκτήτη αυτού του λογαριασμού, χρειάζεται να φτιάξετε έναν δικό σας για να συνεχίσετε να παρακολουθείτε».

Στη συνέχεια, ο νόμιμος χρήστης του εκάστοτε λογαριασμού λαμβάνει ένα μήνυμα με κωδικό, τον οποίο πρέπει να εισάγει στην πλατφόρμα για να επιβεβαιώσει ότι είναι αυτός, και όχι κάποιος τρίτος, ο θεατής που χρησιμοποιεί τον λογαριασμό του από μια άλλη συσκευή.

Το φαινόμενο αυτό παρατηρείται ακόμη σε περιορισμένο βαθμό, καθώς το Netflix ακόμα το…φιλοσοφεί για να αποφασίσει αν θα εφαρμόσει αυτή την τακτική ευρύτερα.

Εκπρόσωπος του Netflix που μίλησε στο BBC δηλώνει ότι «Το τεστ αυτό έχει σχεδιαστεί, ώστε να διασφαλιστεί πως όσοι χρησιμοποιούν το Netflix έχουν το δικαίωμα να το κάνουν, όντας πράγματι συνδρομητές».

Το 2016, ο διευθύνων σύμβουλος του Netflix, Ριντ Χέιστινγκς, είχε τοποθετηθεί ψύχραιμα πάνω στο φαινόμενο της κοινής χρήσης λογαριασμών από περισσότερους χρήστες, λέγοντας πως η γραμμή μεταξύ της νόμιμης και της παράνομης χρήσης των λογαριασμών είναι λεπτή, αφού πολλές φορές, για παράδειγμα, οι γονείς μοιράζονται τους λογαριασμούς με τα παιδιά τους.

«Θα πρέπει να μάθουμε να ζούμε με αυτό», είχε πει τότε ο Χέιστινγκς.

Το 2019, ωστόσο, είχε αρχίσει να φαίνεται ότι ο κλοιός στενεύει: Ο Γκρεγκ Πίτερς, επικεφαλής σχεδιασμού προϊόντων της Netflix, είχε ανακοινώσει ότι η εταιρεία διερευνούσε το ζήτημα του διαμοιρασμού κωδικών, αλλά ακόμη δεν είχε στα σκαριά κάποιο σχέδιο αντιμετώπισης του φαινομένου.

Μέσα στο 2020, το Netflix κέρδισε περίπου 37.000.000 νέους χρήστες και πλέον μετρά πάνω από 200.000.000 επίσημους χρήστες παγκοσμίως.

Καταπώς φαίνεται, όμως, οι «αόρατοι» χρήστες της πλατφόρμας είναι πολύ περισσότεροι- και το Netflix δεν θα  το αφήσει να περάσει.

ΠΗΓΗ: BBC

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ...

Η ιστοσελίδα μας χρησιμοποιεί cookies για την καλύτερη περιήγηση σας. Εάν συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε αυτήν τη σελίδα αποδέχεστε τα Cookies. Αποδοχή Περισσότερα