Ο Β. Μαρινάκης αποκάλυψε γιατί επένδυσε στην Τέρνα Ενεργειακή

από fimotro

Η αγορά των κοντέινερ κινείται σε ύψη-ρεκόρ, σημείωσε ο Βαγγέλης Μαρινάκης, μιλώντας στο Φόρουμ των Δελφών και απέδωσε το γεγονός αυτό στην αυξημένη κατανάλωση εντός κατοικιών που προκάλεσε η πανδημία.

Επεσήμανε δε ότι ανακάμπτει εδώ και 2-3 μήνες και η αγορά των πλοίων ξηρού φορτίου. Η προσδοκία τώρα είναι να δούμε μια ανάκαμψη της αγοράς στα δεξαμενόπλοια και τα LNG.

Όπως δήλωσε ο εφοπλιστής, οι αλλαγές φαίνονται πρώτα στην οικονομία και μετά στη ναυτιλία. Σε ό,τι αφορά δε στα προβλήματα που προκάλεσε η πανδημία στον κλάδο, ο επιχειρηματίας στάθηκε ιδιαίτερα στην προσπάθεια που έγινε ώστε να μπορούν να επαναπατριστούν τα πληρώματα, μια διαδικασία πολύ δύσκολη. Υποστήριξε ότι θα πρέπει να εμβολιαστούν οι ναυτικοί είτε στις χώρες τους είτε σε λιμάνια.

Σε ό,τι αφορά τις απαιτήσεις για μείωση των εκπομπών ρύπων στη ναυτιλία και τις απαιτήσεις που τίθενται, στάθηκε υπέρ της άποψης να υπάρχει ένας επιμερισμός του κόστους και να μην απαιτείται να καλυφθεί στο σύνολό του από τους πλοιοκτήτες.

Σημείωσε ότι το μέλλον δεν είναι στα δεξαμενόπλοια καθώς η στροφή στην πράσινη οικονομία οδηγεί σε μείωση της ανάγκης για κατανάλωση πετρελαίου. Βλέπουμε από τη δουλειά μας τη στροφή που γίνεται και γι’ αυτό κάναμε την επένδυση στην Τέρνα Ενεργειακή.

Σημείωσε δε ότι σε αυτή την περίπτωση είναι διπλό το καλό, καθώς προσβλέπει σε κέρδος αλλά και στην προστασία του περιβάλλοντος. Προανήγγειλε δε και άλλες επενδύσεις στον χώρο των ανανεώσιμων πηγών ενέργειας.

Ο Βαγγέλης Μαρινάκης υποστήριξε ότι η ναυτιλία και πολλοί εφοπλιστές έχουν κάνει πολλά για τη χώρα, αλλά οι περισσότεροι επιλέγουν να μην το προβάλλουν. Υπάρχουν, ωστόσο, είπε και κάποιοι που κάνουν μια μικρή προσφορά και σπεύδουν να τη διαφημίσουν.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ...

Η ιστοσελίδα μας χρησιμοποιεί cookies για την καλύτερη περιήγηση σας. Εάν συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε αυτήν τη σελίδα αποδέχεστε τα Cookies. Αποδοχή Περισσότερα