26 Απριλίου 2024
26 Απριλίου 2024

ΝΔ: Τα τέσσερα ψέματα του Τσίπρα και η αλήθεια

από fimotro

Την ίδια σειρά ψεμάτων με αυτή του Χρήστου Σπίρτζη χρησιμοποίησε ο Αλέξης Τσίπρας για να πείσει ότι όλα έγιναν σωστά επί των ημέρών του καθώς και ότι παρέδωσε το 2019 έναν σιδηρόδρομο στον οποίο όλα λειτουργούσαν καλά.

Αυτό τονίζει η Ν.Δ σε ανακοίνωση που εξέδωσε με αφορμή την συνέντευξη που παραχώρησε ο πρόεδρος του ΣΥΡΙΖΑ στο κεντρικό δελτίο ειδήσεων του Mega και αποκαλύπτει τα τέσσερα μεγάλα ψέματά του αποκαλύπτοντας ταυτόχρονα την πραγματικότητα που αναδεικνύει την προσπάθειά του να αποποιηθεί οποιαδήποτε ευθύνη θυμίζοντας τον Χρήστο Σπίρτζη που υποστήριξε ότι ο ΣΥΡΙΖΑ ως κυβέρνηση δεν έκανε κανένα λάθος.

Τα τέσσερα ψέματα του Τσίπρα έχουν ως εξής:

Ψέμα 1ο: «Παραδώσαμε το 68% του έργου»

Η αλήθεια: Η σύμβαση, η οποία ξεκίνησε στο τέλος του 2014, ενώ θα έπρεπε να ολοκληρωθεί ως το 2016, αναπτύχθηκε έως το 2017 μερικώς. Είχε υπάρξει παράδοση του 32% του παραδοτέου, στο οποίο δυστυχώς, όμως, «υπήρχαν σοβαρότατα σφάλματα, κατ’ αποτέλεσμα ένα ποσοστό όχι πάνω από 18% ήταν αυτό που ήταν γνήσια λειτουργικό τα δύο αυτά χρόνια.

Το υπόλοιπο χρειαζόταν να ανακατασκευαστεί. Το 2017 σταματά στην πραγματικότητα η εφαρμογή της σύμβασης γιατί προέκυψαν σοβαρότατα λάθη στην εφαρμογή». Το περίφημο 68% αναφέρεται σε ποσοστά απορρόφησης των χρηματοδοτήσεων και όχι σε λειτουργικά τμήματα τα οποία παραδόθηκαν.

Επί θητείας ΣΥΡΙΖΑ παραδόθηκαν 17 σταθμοί, σε σύνολο 52, εκ των οποίων οι μισοί ανακατασκευάστηκαν επί κυβέρνησης ΝΔ και κατασκευάστηκαν 19 επιπλέον. Σχετικά με το ETCS, μέχρι το 2020 είχαν παραδοθεί μηδέν (0) σταθμοί, ενώ μεταξύ 2020-2023 παραδόθηκαν 21 σταθμοί για χρήση στον ΟΣΕ, ήτοι το 40% του έργου.

Ψέμα 2ο: «Στη Λάρισα, υπήρχε και δεύτερο σύστημα τηλεδιοίκησης που υπέστη βλάβη το 2019 και κάηκε και δεν το έφτιαξε κανείς. Γιατί δεν το έφτιαξε κανείς; 9,5 δισ. απευθείας αναθέσεις έκαναν»

Η αλήθεια:  Το τοπικό σύστημα τηλεδιοίκησης λειτουργούσε πλήρως από τον Νοέμβριο του 2022». Το 2017 επί κυβέρνησης ΣΥΡΙΖΑ έκλεισε ο τοπικός σταθμός σηματοδότησης στη Λάρισα. Η τηλεδιοίκηση ήταν ενεργή, όμως, σύμφωνα με έγγραφο του ΟΣΕ, δεν λειτουργούσε, δεν τους επέτρεπε να δουν τίποτα πλην ενός πολύ μικρού τμήματος, μέχρι την πυρκαγιά του 2019, οπότε και καταστράφηκε.

Ο νέος τοπικός σταθμός παραδόθηκε από την ΕΡΓΟΣΕ τον Νοέμβριο του 2022. Άρα ο σταθμάρχης, όπως έχουν βεβαιώσει όλοι με επιτόπια έρευνα, θα μπορούσε και να χαράξει ηλεκτρονικά την πορεία και να δει το τρένο για 5,5 χιλιόμετρα. Δεν έκανε τίποτα από τα δύο.

Ψέμα 3ο: «Επί διακυβέρνησης ΣΥΡΙΖΑ ήταν 2 σταθμάρχες σε κάθε σταθμό»

Η αλήθεια:  Ποτέ δεν υπήρχε υποχρέωση για δύο σταθμάρχες. Αρκει να κοιτάξει κάποιος τους πίνακες υπηρεσίας για να το διαπιστώσει. Υπάρχουν 3 βάρδιες στις οποίες επιμερίζεται το έργο. Το ρυθμιστικό πλαίσιο προβλέπει ότι ο προϊστάμενος είναι εκείνος που καθορίζει τις βάρδιες.

Ψέμα 4ο: «Υπήρχε σύστημα στην Καρόλου με το οποίο μπορούσες να δεις που ήταν το κάθε τρένο»

Η αλήθεια: Στην πραγματικότητα, υπήρχε ένα σύστημα GPS, το οποίο όμως δεν έδειχνε σε ποιες ράγες κινείται το τρένο, αλλά απλά το στίγμα της τοποθεσίας του.

Άρα, όταν υπάρχουν δύο γραμμές, όπως στη συγκεκριμένη περίπτωση, δεν θα μπορούσε σε καμία περίπτωση να δει αν κινείται στη σωστή ή στη λάθος γραμμή. Αυτό θα μπορούσε να διαπιστωθεί αν λειτουργούσε το σύστημα της τηλεδιεύθυνσης το οποίο δεν είχε εγκατασταθεί.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ...

© 2024 fimotro.gr – All Rights Reserved

design & development by Webartstudio.gr

Η ιστοσελίδα μας χρησιμοποιεί cookies για την καλύτερη περιήγηση σας. Εάν συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε αυτήν τη σελίδα αποδέχεστε τα Cookies. Αποδοχή Περισσότερα