5 Μαΐου 2024
5 Μαΐου 2024

Καραθανασόπουλος: Διαχρονικές ευθύνες οδήγησαν στο έγκλημα των Τεμπών

από Lefteris

Οκουρνιαχτός για να ξεπεράσουμε το άρθρο 86 του Συντάγματος περί ευθύνης υπουργών και τις διάφορες σκέψεις συνταγματολόγων, είτε με τη λαϊκή πρωτοβουλία, που ξαφνικά το θυμήθηκε τώρα η Νέα Αριστερά, ενώ την πρόταση νόμου του ΚΚΕ που την υπέγραφαν 530 Σωματεία, Ομοσπονδίες, Εργατικά Κέντρα, για την αποκατάσταση των Συλλογικών Συμβάσεων, τότε ήσασταν κυβέρνηση και τη ρίξατε στο καλάθι των αχρήστων», είπε ο Νίκος Καραθανασόπουλος.

Και πρόσθεσε: «όταν το ΚΚΕ ζήτησε, στη συνταγματική αναθεώρηση την κατάργηση του άρθρου 86, τι κάνατε τότε η ΝΔ, ο ΣΥΡΙΖΑ, Νέα Αριστερά και ΠΑΣΟΚ; Κανένα πείραγμα. Τώρα τι έρχεστε και λέτε; Τι πουλάτε; Δεν ξέρετε ότι η πλειοψηφία θα αποφασίσει αν θα διωχθεί ένας υπουργός, νυν ή πρώην; Και αυτό γίνεται με τις δικές σας ψήφους».

Το ΚΚΕ θα κάνει ό,τι περνάει από το χέρι του, και οι πραγματικές αιτίες του εγκλήματος να φωτιστούν ακόμη περισσότερο και να καταλογιστούν οι ευθύνες και να τιμωρηθούν οι ένοχοι, δήλωσε ο κ. Καραθανασόπουλος.

Αναφερόμενος σε όσα ακούστηκαν σήμερα, για επαναφορά πρότασης σύστασης προκαταρκτικής επιτροπής, με την αξιοποίηση του πορίσματος της Ευρωπαϊκής Εισαγγελίας, ο κοινοβουλευτικός εκπρόσωπος του ΚΚΕ σχολίασε ότι «είναι πολύ πίσω από αυτό που αιτούνται οι συγγενείς των θυμάτων. Για κακουργηματικές πράξεις, για τον θάνατο των δικών τους ανθρώπων».

Ο Νίκος Καραθανασόπουλος αναφέρθηκε και στα αποτελέσματα της πολιτικής απελευθέρωσης των σιδηροδρομικών μεταφορών.

«Έχουν όλοι ευθύνες. Έχουν ευθύνες όλοι εκείνοι που, μολονότι δεν υπήρχαν τα αναγκαία συστήματα, για την ασφαλή λειτουργία, έλεγαν ότι θα φτάνεις σε τρεις ώρες στη Θεσσαλονίκη. Ο κ. Σπίρτζης. Που βασιζόταν όταν το έλεγε ότι θα φτάνεις σε τρεις ώρες ενώ δεν είχαν αποκατασταθεί τα συστήματα», είπε ο κοινοβουλευτικός εκπρόσωπος του ΚΚΕ.

Επίσης αναφέρθηκε και στην ιδιωτικοποίηση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ. «Αλήθεια την πουλήσατε γιατί ήταν προβληματική εταιρεία και ζημιογόνα; Τι λέτε; Κερδοφόρα ήταν η ΤΡΑΙΝΟΣΕ. Και μάλιστα είχε και αποθεματικό. Και ο ίδιος, τότε ο Διευθύνων Σύμβουλος της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, μας είπε ότι ένα κομμάτι του αποθεματικού, το έδωσε στον ΟΣΕ, για χρέη που είχε, για να μην τα πάρουν οι Ιταλοί. Και πουλήσανε μια εταιρεία, τη μοναδική εταιρεία, το αποκλειστικό μονοπώλιο στις επιβατικές μεταφορές και στις εμπορικές, για 45 εκατομμύρια ευρώ, δίνοντας τους ταυτόχρονα 50 εκατομμύρια ευρώ, από την άλλη τσέπη, για τις άγονες γραμμές. Αναγκαστήκατε δήθεν; Όχι ίσα ίσα. Αυτό επέβαλε η πολιτική απελευθέρωσης των σιδηροδρομικών μεταφορών», είπε ο κ. Καραθανασόπουλος.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ...

© 2024 fimotro.gr – All Rights Reserved

design & development by Webartstudio.gr

Η ιστοσελίδα μας χρησιμοποιεί cookies για την καλύτερη περιήγηση σας. Εάν συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε αυτήν τη σελίδα αποδέχεστε τα Cookies. Αποδοχή Περισσότερα