Τη ριζική αλλαγή του τρόπου εξυπηρέτησης από τους δύο μεγαλύτερους κοινωνικούς βραχίονες του κράτους, τον Ηλεκτρονικό Εθνικό Φορέα Κοινωνικής Ασφάλισης (e-ΕΦΚΑ) και τον Οργανισμό Απασχόλησης Εργατικού Δυναμικού (ΟΑΕΔ), ανακοίνωσε το υπουργείο Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων, στο πλαίσιο της αντιμετώπισης της πρόκλησης του κορονοϊού, αλλά και της ανάγκης του ψηφιακού μετασχηματισμού σε όλες τις υπηρεσίες του.
Συγκεκριμένα, από αύριο 16 Μαρτίου 2020, όλες οι συναλλαγές του e-ΕΦΚΑ και του ΟΑΕΔ με τους πολίτες θα γίνονται πλέον χωρίς ουρές και αναμονή είτε στους αντίστοιχους δικτυακούς τόπους είτε με προγραμματισμένα ραντεβού στα υποκαταστήματα σε όλη την Ελλάδα.
Σε γραπτή δήλωσή του, ο υπουργός Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων Γιάννης Βρούτσης, αναφέρει: «Για την εξυπηρέτηση στον e-ΕΦΚΑ και στον ΟΑΕΔ ΜΕΝΟΥΜΕ ΣΠΙΤΙ! Χρησιμοποιούμε τις νέες ψηφιακές υπηρεσίες. Υποβάλλουμε ηλεκτρονικά το αίτημά μας και επισκεπτόμαστε τις φυσικές δομές, μόνο μετά από ραντεβού».
«Έτσι, ερχόμαστε πιο κοντά σε αυτό που ως κυβέρνηση έχουμε δεσμευτεί και ο ίδιος ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης, είχε εξαγγείλει. Ένα κράτος αποτελεσματικό, λειτουργικό, σύγχρονο, χωρίς γραφειοκρατία, το οποίο θα σέβεται και θα υπηρετεί τον πολίτη και τις επιχειρήσεις», επισημαίνει το υπουργείο Εργασίας, τονίζοντας ότι, στη δύσκολη συγκυρία, που βιώνουμε, ο διοικητής του e-ΕΦΚΑ Χρήστος Χάλαρης και ο διοικητής του ΟΑΕΔ Σπύρος Πρωτοψάλτης, επιτάχυναν το δρομολογημένο ψηφιακό μετασχηματισμό και στους δύο οργανισμούς, συμβάλλοντας στον περιορισμό των μετακινήσεων των πολιτών και στη δραστική μείωση του συγχρωτισμού στις υπηρεσίες.