28 Απριλίου 2024
28 Απριλίου 2024

Euroferry Olympia: Αυτά τα λάθη έγιναν δύο μέρες πριν τη φωτιά

από fimotro

Εκτεταμένος έλεγχος είχε πραγματοποιηθεί στις 16 Φεβρουαρίου στο πλοίο Euroferry Olympia από 4 αξιωματικούς επιθεωρητές του Λιμενικού Σώματος.

Σύμφωνα με πληροφορίες του iefimerida.gr ο έλεγχος κράτησε συνολικά 11 (!) ώρες, καθώς ξεκίνησε στις 9 το πρωί και ολοκληρώθηκε στις 8 το βράδυ. Σε αντίστοιχους ελέγχους συνήθως υπάρχουν μόνο δύο αξιωματικοί.

Όπως αναφέρουν ανώτατες πηγές του υπουργείου Ναυτιλίας πραγματοποιήθηκε κανονικά άσκηση πυρασφάλειας, ενώ έριξαν και λέμβους στη θάλασσα. Από τους ελέγχους διαπιστώθηκε πως αρκετές σίτες εξαερισμού είχαν πιάσει «χνούδι», το οποίο καθαρίστηκε, ενώ υπήρχαν αρκετές ελλείψεις σε κανόνες υγιεινής (σ.σ. τα μπάνια δεν είχαν σαπούνι). Οι ίδιες πληροφορίες αναφέρουν πως δεν είχε επικαιροποιηθεί το εγχειρίδιο πυρασφάλειας, στο οποίο δεν είχε καταχωρηθεί ο νέος εξοπλισμός που είχε προμηθευτεί η εταιρεία. Ειδικότερα, η εταιρεία είχε προμηθευτεί πομποδέκτες επικοινωνίας.

Πηγές από το υπουργείο Ναυτιλίας τονίζουν πως εντοπίστηκαν λιπαντικά στην ηλεκτρογεννήτρια έκτακτης ανάγκης, τα οποία καθαρίστηκαν. «Οι έλεγχοι ήταν και θα εξακολουθήσουν να είναι αυστηροί», είπε στο iefimerida.gr αρμόδια πηγή.

Φωτιά στο πλοίο Euroferry Olympia: Τι απαντά η ιδιοκτήτρια εταιρεία στους οδηγούς φορτηγών
Οι νέες καταγγελίες για την εταιρεία

Η εταιρεία Grimaldi με εκτενή ανακοίνωσή της διέψευσε όλες τις καταγγελίες της ομοσπονδίας Οδηγών Φορτηγών σχετικά με τις άθλιες καμπίνες μέσα στο πλοίο, γεγονός που τους αναγκάζει να κοιμούνται μέσα στα οχήματά τους, με τον κίνδυνο να εγκλωβιστούν σε μία ενδεχόμενη έκτακτη κατάσταση.

Όμως οι οδηγοί επιμένουν, τονίζοντας πως αρκετές φορές κατά το παρελθόν έχουν στραφεί κατά της εταιρείας.

Όπως βλέπετε σε επιστολή που είχαν στείλει το 2017 αρκετοί οδηγοί κατήγγειλαν πως είχαν αποκλειστεί από την εταιρεία: «Πιο συγκεκριμένα, περί τα τέλη Σεπτεμβρίου και μέχρι σήμερα του τρέχοντος έτους αρκετοί αυτοκινητιστές που προσήλθαν στα εκδοτήρια Grimaldi Lines κατά τις ημέρες αιχμής (Παρασκευή, Σάββατο και Κυριακή) προκειμένου να τους χορηγηθεί εισιτήριο για την επιβίβαση τους την ίδια ημέρα ή και την επόμενη σε πλοία της εταιρείας Σας, δεν εξυπηρετήθηκαν παρά το γεγονός ότι είχαν προσέλθει εγκαίρως για την έκδοση εισιτηρίου, είχαν μαζί τους όλα τα απαιτούμενα έγγραφα και υφίστατο χωρική διαθεσιμότητα στο χώρο οχημάτων του προς αναχώρηση πλοίου στο Λιμάνι του Πρίντεζι».

«Δεν θα πρέπει να παραλείψουμε δε, τα προβλήματα που αντιμετωπίζονται ακόμα και μετά την επιβίβαση των οχημάτων στα πλοία, καθώς οι συνθήκες που υπάρχουν σήμερα στα καράβια που εκτελούν γραμμές Αδριατικής είναι επιεικώς απαράδεκτες, με την παντελή έλλειψη κανόνων προσωπικής υγιεινής και ασφάλειας. Θα πρέπει να λάβουμε υπόψη μας πως τα θέματα αυτά που καταγγέλλουμε με την παρούσα, δεν αποτελούν απλά προβλήματα που αντιμετωπίζει η κάθε μεταφορική επιχείρηση ξεχωριστά, αλλά επηρεάζουν την ομαλή λειτουργία της Εφοδιαστικής Αλυσίδας, προκαλώντας χρονοκαθυστερήσεις στην μεταφορά των εμπορευμάτων καθώς επίσης και κόπωση και ταλαιπωρία στους οδηγούς των φορτηγών οχημάτων, θέτοντας σε κίνδυνο ακόμα και την δημόσια οδική ασφάλεια», ανέφεραν οι οδηγοί σε επιστολή του προς τον υπουργό Ναυτιλίας, Γιάννη Πλακιωτάκη το 2019, η οποία είχε κοινοποιηθεί και στην εταιρεία.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ...

© 2024 fimotro.gr – All Rights Reserved

design & development by Webartstudio.gr

Η ιστοσελίδα μας χρησιμοποιεί cookies για την καλύτερη περιήγηση σας. Εάν συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε αυτήν τη σελίδα αποδέχεστε τα Cookies. Αποδοχή Περισσότερα