26 Απριλίου 2024
26 Απριλίου 2024

Κατάντια: Μετά το survivor, big brother και “τσόντα” για υψηλή τηλεθέαση στα κανάλια

από fimotro

Γράφει ο Κ.Π.

([email protected])

«Νέα προγράμματα, και σκληρός ανταγωνισμός στην ιδιωτική τηλεόραση μετά το survivor με καυτές σκηνές για υψηλή τηλεθέαση από εκπομπές όπως: «Make love» «Sex box» «Undressed» «I’ m a Celebrity…get me out of here» κ. ά. Ακόμη και σεξ.

Όπως κάθε τηλεοπτικό προϊόν εντυπωσιασμού, έτσι και το ανατρεπτικό παιχνίδι επιβίωσης, βλακείας και ηλιθιότητας του ΣΚΑΙ, μπορεί να απέκτησε φανατικούς θαυμαστές και υψηλές θεαματικότητες, πέτυχε όμως και φανατικούς πολέμιους.

Όταν στις 31 Μαΐου του 2000 έβγαινε για πρώτη φορά στον αέρα το survivor από το Αμερικανικό δίκτυο CBS, με εμπνευστή τον Charlie Persons, κανένας δεν γνώριζε την επιτυχία της κλειδαρότρυπας και των πεινασμένων-διαγωνιζομένων για επιβίωση.

Μετά την μεγάλη επιτυχία του survivor άνοιξε η όρεξη στο ίδιο κανάλι και λίγο αργότερα στις 5 Ιουλίου του ιδίου έτους βγάζει στον αέρα μια νέα κλειδαρότρυπα το Big Brother, με εμπνευστή τον Τζον ντε Μολ Τζούνιορ. Όλα τα στραβά και ανώμαλα συνήθως ξεκινάνε πέραν του Ατλαντικού. Οι δυο αυτές εκπομπές γρήγορα κατέκτησαν τους τηλεθεατές και μετακόμισαν σε δεκάδες χώρες ανά τον κόσμο.

Η Ελλάδα λοιπόν δεν θα αποτελούσε εξαίρεση και το Mega είχε το προνόμιο αυτών των προγραμμάτων το 2003, με τους παίκτες να αγωνίζονται στην μακρινή Μαλαισία. Σήμερα αυτό το προνόμιο το έχει ο ΣΚΑΙ με παίκτες στον μακρινό Άγιο Δομίνικο!

Αυτή όμως η εκπομπή και άλλες αυτού του είδους, που παράγονται σε ειδυλλιακά τοπία με εξαθλιωμένους παίκτες να αγωνίζονται με έπαθλο ένα κομμάτι «ψωμί» μέσα από ίντριγκες φατρίες τακτισμούς και φθηνούς διαλόγους που δεν γίνονται ούτε στα νηπιαγωγεία τι προσφέρουν στον τηλεθεατή;

Έναν και μόνο στόχο. Να πουλήσουν προϊόντα μέσα από την τηλεθέαση, και να αποπροσανατολίσουν τον κόσμο από τα καθημερινά του προβλήματα.

Πρόκειται για μια βαθιά πολιτική διαδικασία να κάθονται εκατοντάδες χιλιάδες Έλληνες-εκατομμύρια στον καναπέ και να χαζεύουν τους παίκτες την ίδια στιγμή που η πραγματική επιβίωση(Survivor) βρίσκεται στην ελληνική κοινωνία.

Το να κάθεσαι μπροστά σε μια τηλεόραση και να βλέπεις ταπεινωμένους μαντραχαλάδες να παίζουν παιχνιδάκια σαν νήπια σε μια στημένη υπόθεση δεν είναι διασκέδαση. Είναι αποχαύνωση και βλακεία που θα έπρεπε να έχει αποδοκιμαστεί, μαζί με πολλές άλλες εκπομπές ευτελούς περιεχομένου. Όχι, να απαγορευτούν, κανείς δεν βάζει εντολές ούτε λογοκρισία, αυτά ανήκουν σε άλλες εποχές . Αλλά να αποδοκιμαστούν από τον κόσμο που κοιτάζει σαν χαζός εθισμένος στην ταπείνωση της προσωπικότητάς του και δεν σκέφτεται πώς θα βοηθήσει τον εαυτό του και τη χώρα του να επιβιώσει.

Ψηφίζει αποχαυνωμένος, τους παίχτες, με κόστος(μήνυμα ή τηλέφωνο), βλέποντας όλα εκείνα τα «λαμπερά» παιχνίδια πίσω από τα οποία κρύβεται φτώχεια, απογοήτευση ανέχεια, αυτοκτονίες και κίνδυνος για τα χειρότερα από το να ζεις σε κάποιο έρημο νησί που «δήθεν» ζουν άνθρωποι με λίγο νερό, φαί και μόνοι τους πρέπει να βρουν όλα όσα χρειάζονται για να επιβιώσουν.

Είναι ντροπή να βλέπεις σαλταρισμένα γκομενάκια που δεν τα ξέρει ούτε η μάνα τους να βάζουν προκλητικά σορτσάκια και τα βυζιά έξω για να κάνουν νούμερα τηλεθέασης! Από λάθος να κολυμπάνε γυμνοί, να «τσακώνονται» και να «μάχονται» για κάποιο έπαθλο από ρύζι η λουκάνικο που κάποια εταιρία προσφέρει!

Και όλο αυτό το σκηνικό να παίζει παντού. Στον ΣΚΑΙ που το μεταδίδει, στα άλλα κανάλια που κάνουν νούμερα ασχολούμενα με την εκπομπή, αλλά εφημερίδες, περιοδικά, και διαδίκτυο. Έλεος πια, μπουχτίσαμε από ανοησίες με φόντο ερημονήσια, ατάλαντους τραγουδιστές να κρίνουν άλλους ατάλαντους σε διαγωνισμούς τραγουδιών, σαχλαμάρας και μπούρδες.

Βλακείες που πλασάρουν τα ιδιωτικά κανάλια για να πουλήσουν προϊόντα και διαφήμιση , αδιαφορώντας για την Ελλάδα, τον πολιτισμό της, το μέλλον της. Περισσότερο από έναν χρόνο φάγαμε με το θάνατο τραγουδιστή που έγινε σήριαλ και αγνοήσαμε σπουδαίους ανθρώπους όπως ο Μυταράς ο Κουνέλλης κ.ά. Μεγάλοι Έλληνες που «φεύγουν» ή που και σήμερα διακρίνονται και διαπρέπουν, κι εμείς ασχολούμαστε με τα γκομενιλίκια του survivor!

Θα μου πείτε, «αυτά μας δίνει η τηλεόραση. Εύπεπτα και ευρείας κατανάλωσης προϊόντα, τι να κάνουμε; Έτσι κι εμείς τα καταναλώνουμε «αμάσητα» αφού δεν έχουμε που αλλού να στραφούμε; Στην ΕΡΤ που δεν βλέπεται;(θα ασχοληθούμε μαζί της σε άλλη ανάρτηση. Το είπε και ο πρώην υπουργός του ΣΥΡΙΖΑ: Τριτοκοσμική).

Αγαπητοί φίλοι δεν είναι έτσι, αν αποδοκιμαστούν όλα αυτά τα προϊόντα και η καφρίλα που υπάρχει στην τηλεόραση, θα πάψουν και οι καναλάρχες να μεταδίδουν τέτοιες βλακείες. Αν ο κόσμος ζητήσει κάτι καλύτερο, κάτι ποιοτικότερο θα πάψουν και τα κανάλια να γίνονται βοθροσκουπιδότοποι.

Η τηλεόραση, όπως παρουσιάζεται τα τελευταία χρόνια, είναι ένα ακόμη στοιχείο της ηθικής κατάπτωσης, της κοινωνικής και αξιακής μας κρίσης. Όσο ασχολούμαστε με Survivor και άλλα τηλεσκουπίδια τόσο θα βουλιάζει η πατρίδα. Αλλά ποιος νοιάζεται οι καναλάρχες;

Μάλιστα μαθαίνω, ότι ο ΑΝΤ1 μπροστά στη θεαματικότητα του survivor σκέφτεται να προτάξει μια άλλη παραγωγή, παραλλαγή του survivor το «I’ M a Celebrity…get me out of here». Σε ελεύθερη μετάφραση: «Είμαι διάσημος…πάρε με από δω», που μεταδίδεται σε πολλές χώρες με πολλά αρνητικά σχόλια και επικρίσεις, αλλά υψηλή τηλεθέαση.

Μια ομάδα υποτίθεται διάσημων επιβιώνει σε μια ζούγκλα τρώγοντας σκουλήκια, μύγες, ποντίκια, έντομα και ότι άλλο μπορεί να φάει στην Αφρικανική ζούγκλα ή άλλες χώρες που προσφέρουν ανάλογους κινδύνους. Σε όλο αυτό το κατιναργιό και την ταπείνωση της ανθρώπινης αξιοπρέπειας των παικτών για λίγη δημοσιότητα, τηλεθέαση και κάποια ψοροχιλιάρικα στο νικητή θα πρότεινα στα ιδιωτικά κανάλια άλλα προγράμματα υψηλής τηλεθέασης και χαμηλού κόστους για να έχουμε και εξοικονόμηση εξαγωγής χρημάτων!

Πρέπει να γνωρίζουν οι τηλεθεατές ότι αυτά τα προγράμματα επιβίωσης κοστίζουν εκατομμύρια ευρώ, που είναι αδύνατον να αποσβέσουν Την παραγωγή και οδηγούνται σε οικονομικό κράχ λόγω του σκληρού ανταγωνισμού, όταν αδυνατούν να πληρώσουν τους ίδιους τους εργαζόμενους των καναλιών.

Αυτά τα προγράμματα και εκπομπές που θα τους πρότεινα, είναι εύπεπτες με υψηλή τηλεθέαση και χαμηλό κόστος. Αφού δεν έχουν ανθρώπους με ευρηματικότητα, δημιουργικότητα, φαντασία και νέες ιδέες για εκπομπές από ελληνικά μυαλά, να ασχοληθούν με την τηλεοπτική «τσόντα». Και να εξηγούμαι: Όπως ανέφερα και στην αρχή υπάρχουν εκπομπές χαμηλού κόστους με υψηλή τηλεθέαση που θα κάνουν θραύση στο πεινασμένο και αρρωστημένο σεξουαλικά μυαλό του Έλληνα αν το προβάλλουν στην Ελλάδα.

1ον) Το «Μake lone» (κάνε έρωτα) Γερμανικής παραγωγής και μάλιστα της κρατικής τηλεόρασης ZDF. Οι “πρωταγωνιστές” του «Make Love» (κάνε έρωτα) δοκιμάζουν, μεταξύ άλλων, ερωτικές στάσεις υπό την καθοδήγηση σεξολόγου με στόχο να βελτιώσουν την ερωτική τους ζωή, ζευγάρια που αντιμετωπίζουν προβλήματα στο κρεβάτι.

2ον) To «Undressed» (γυμνοί) έρχεται από την Ιταλία . Όσο για τους κανόνες του; Αυτοί είναι ιδιαίτερα απλοί. Μετά τις πρώτες συστάσεις, το ζευγάρι οδηγείται σε ένα δωμάτιο με ένα διπλό κρεβάτι. Εκεί γδύνουν ο ένας τον άλλο και ξαπλώνουν για 30 λεπτά, ενώ σε μια μεγάλη οθόνη απέναντί τους εμφανίζονται ερωτήσεις που καλούνται να απαντήσουν.
Μετά το πέρας του προκαθορισμένου χρόνου, καθένας από τους δύο παίκτες καλείται να αποφασίσει αν θέλει να παραμείνει στο κρεβάτι ή να ντυθεί και να αποχωρίσει η να προχωρήσουν σε ερωτική πράξη.

3ον) Το «Sex box» (ερωτικό δωμάτιο) έρχεται από τη Βρετανία και το Channel 4. Zευγάρια όλων των προτιμήσεων κάνουν έρωτα στο πλατό, σε μια ειδικά διαμορφωμένη καμπίνα με ηχομόνωση και χωρίς κάμερα. Συνήθως πρόκειται για ζευγάρια που αντιμετωπίζουν κάποιο πρόβλημα το οποίο διαταράσσει τη σεξουαλική τους καθημερινότητα, όπως κρίση στις σχέσεις, εθισμό στο πορνό κλπ.
Τα ζευγάρια αμέσως μόλις ολοκληρώσουν την ερωτική πράξη, εμφανίζονται μπροστά σε ένα πάνελ ειδικών, σεξολόγων και ψυχοθεραπευτών και συζητούν για την εμπειρία τους και τη σχέση τους, έχοντας ακόμα έντονη την ανάμνηση και τα συναισθήματα από τη μεταξύ τους σεξουαλική πράξη… Βέβαια μένει αδιευκρίνιστο αν ενδιάμεσα προλαβαίνουν να κάνουν και ένα ντουζάκι πριν εμφανιστούν στο κοινό.

Το Sex box μάλιστα μετακόμισε και στην Αμερική. Όχι θα άφηνε την ευκαιρία να πάει χαμένη. Υπάρχουν και άλλες εκπομπές με το ίδιο περιεχόμενο και διάφορες παραλλαγές, σε Αυστραλία και άλλες χώρες. Εμείς αυτές επιλέξαμε.

Καναλάρχες και παραγωγοί τολμήστε, ευκαιρία είναι να φέρετε την επανάσταση στην Ελληνική τηλεόραση να μορφώσετε… τον ελληνικό λαό και να τα οικονομήσετε!!!

Φτάνει πια η εκμετάλλευση και η δυστυχία των Ελλήνων μέσα από την τηλεόραση που κάποιοι τηλεαστέρες έκαναν σημαία και καριέρα για δεκαετίες! Θα επανέλθουμε όμως, γιατί το θέμα δεν τελειώνει με μια ανάρτηση!

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ...

© 2024 fimotro.gr – All Rights Reserved

design & development by Webartstudio.gr

Η ιστοσελίδα μας χρησιμοποιεί cookies για την καλύτερη περιήγηση σας. Εάν συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε αυτήν τη σελίδα αποδέχεστε τα Cookies. Αποδοχή Περισσότερα