Την καλύτερη διαφήμιση της έκαναν τα κομματικά trolls του ΣΥΡΙΖΑ
Την υψηλότερη τηλεθέαση στα νεανικά και γενικά κοινά που έχει κάνει πολιτικός αρχηγός τα τελευταία χρόνια έκανε η συνέντευξη του Κ. Μητσοτάκη στον Ν. Χατζηνικολάου. Η συνέντευξη που έβγαλε μεγάλες πολιτικές και οικονομικές ειδήσεις, διαφημίστηκε με τον καλύτερο τρόπο από διάφορά κομματικά trolls του ΣΥΡΙΖΑ που πίστεψαν ότι θα δημιουργούσαν πρόβλημα αλλά όπως συμβαίνει στην πραγματική κοινωνία φέρνουν τα εντελώς αντίθετα αποτελέσματα από αυτά που επιδιώκουν. Η κοινωνία ενδιαφέρθηκε και την παρακαλούθησε γιατί αφορούσε την οικονομία και την καθημερινότητά του. Η συνέντευξη του πρωθυπουργού στον Ν. Χατζηνικολάου έκανε στα νεανικά κοινά και στο γενικό σύνολο πάνω από 18%. Εξαιρετικά καλά νούμερα τηλεθέασης για συνέντευξη πολιτικού αρχηγού που συνήθως δεν φέρνει υψηλή τηλεθέαση. Ειδικότερα, η συνέντευξη του πρωθυπουργού έκανε μέσο όρο 16% και έφτασε μέχρι και 18% στο νεανικό κοινό. Στο σύνολο έκανε 16,3% και έφτασε μέχρι 18,3% ενώ η συνέντευξη ήταν πρώτη σε όλα τα τέταρτα καθόλη τη διάρκεια της και μάλιστα σε μια μέρα που δεν υπήρχαν οι Άγριες Μέλισσες πριν για ένα καλό lead in.