Ξεκίνησαν τα έργα της Γραμμής 4 του μετρό

από fimotro

Έχει μήκος 13 χλμ και περιλαμβάνει 15 νέους σταθμούς

Ευχάριστα νέα έρχονται για τους κατοίκους του κέντρου της Αθήνας. Η γραμμή 4 του Μετρό σε λίγα χρόνια θα λειτουργεί κανονικά, καθώς ξεκίνησαν τα έργα. Το καλοκαίρι υπογράψαμε τη σύμβαση για την κατασκευή του μεγαλύτερου δημόσιου έργου που θα πραγματοποιηθεί στη χώρα μας τα επόμενα χρόνια, και ήδη ξεκίνησε η υλοποίησή του, τονίζει ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών, Κώστας Καραμανλής, σε ανάρτηση του στο τουίτερ.

Με όραμα και επιμονή συνεχίζουμε την εφαρμογή του σχεδίου μας για την αναμόρφωση των υποδομών σε όλη τη χώρα, προσθέτει ο κ. Καραμανλής

Η νέα γραμμή, μήκους 13χλμ, αλλάζει το συγκοινωνιακό χάρτη της πρωτεύουσας, καθώς περιλαμβάνει 15 νέους σταθμούς, που θα εξυπηρετούν μερικές από τις πιο πυκνοκατοικημένες περιοχές της Αθήνας και θα συνδέεται με τις υφιστάμενες γραμμές του μετρό μέσω δύο σταθμών ανταπόκρισης.

Υπενθυμίζεται ότι το τρέχον Σχέδιο Ανάπτυξης Γραμμών Μετρό Αθήνας περιλαμβάνει τη Γραμμή 4 του Μετρό, Άλσος Βεΐκου-Ευαγγελισμός-Φάρος-Μαρούσι, με τις επεκτάσεις της (α) προς Βύρωνα/Άνω Ηλιούπολη και (β) προς Πετρούπολη και Εθνική Οδό. Η Γραμμή 4, σχήματος «U», αποτελείται από 2 σκέλη ακτινικής μορφής, προς Γαλάτσι και Μαρούσι, και ένα κεντρικό τμήμα διερχόμενο από το κέντρο της Αθήνας, έχει συνολικό μήκος 38,2 χλμ, περιλαμβάνει 35 συνολικά σταθμούς και αποτελείται από πέντε επιμέρους διακριτά τμήματα, Α, Β, Γ, Δ και Ε:
Τμήμα Α: Άλσος Βεΐκου-Γουδή (μήκους 12,8 χλμ και 15 σταθμούς)
Τμήμα Β: Γουδή-Μαρούσι (μήκους 9,6 χλμ και 8 σταθμούς)
Τμήμα Γ: Ευαγγελισμός-Άνω Ηλιούπολη (μήκους 4,1 χλμ και 3 σταθμούς)
Τμήμα Δ: Άλσος Βεΐκου-Πετρούπολη (μήκους 7,5 χλμ και 6 σταθμούς)
Τμήμα Ε: Μαρούσι-Εθνική Οδός (μήκους 4,4 χλμ και 3 σταθμούς)

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ...

Η ιστοσελίδα μας χρησιμοποιεί cookies για την καλύτερη περιήγηση σας. Εάν συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε αυτήν τη σελίδα αποδέχεστε τα Cookies. Αποδοχή Περισσότερα