Τρίτο βράδυ με πολικές θερμοκρασίες και προβλήματα στην Αττική

από fimotro

Αγώνας δρόμου πριν τη νέα επιδείνωση του καιρού

Ένα ακόμα βράδυ θα δοκιμαστούν οι αντοχές χιλιάδων πολιτών στο λεκανοπέδιο της Αττικής, λόγω του πολικού κρύου και των προβλημάτων που δημιούργησε η πρόσφατη κακοκαιρία.

Ισχυρός παγετός και χιόνια σε πολλούς δρόμους της σε πολλές περιοχές της Αττικής, καθώς το χιόνι από την κακοκαιρία  έχει καλύψει κάθε δρόμο και σοκάκι. Συνεργεία της ΔΕΔΔΗΕ εξακολουθούν να καταβάλλουν προσπάθειες για να επανέλθει η ηλεκτροδότηση στα σπίτια, που σημειώνεται ότι υπό συνθήκες παγετού παραμένουν χωρίς θέρμανση.

Και όλα αυτά, ενώ για νέα επιδείνωση του καιρού προειδοποιεί ο Σάκης Αρναούτογλου από τα ξημερώματα του Σαββάτου όπου χιόνια και βροχές θα κινηθούν προς τα νότια – νοτιοανατολικά. Μάλιστα, κατά πάσα πιθανότητα αρκετές περιοχές της κεντρικής, της ανατολικής Μακεδονίας και της Θράκης δεν φαίνονται να επηρεάζονται από τα φαινόμενα.

Στη Χαλκιδική δεν αποκλείεται να χιονίσει στα ορεινά, ενώ από το ύψος των ορεινών τμημάτων της Πέλλας, Πιερίας, Ημαθίας, σε ολόκληρη τη δυτική Μακεδονία, στα ορεινά της Ηπείρου, της Θεσσαλίας, της Στερεάς και της Πελοποννήσου θα σημειωθούν πυκνές χιονοπτώσεις ίσως πάνω από τα 300 – 500 μέτρα υψόμετρο.

Οι ανακοινώσεις του ΔΕΔΔΗΕ

Αξίζει να σημειωθεί ότι ολοκληρώθηκε η αποκατάσταση των ζημιών στις κύριες γραμμές Μέσης Τάσης σε όλες τις περιοχές, ανακοίνωσε απόψε ο ΔΕΔΔΗΕ. Αυτή την ώρα όλες οι προσπάθειες επικεντρώνονται στην αποκατάσταση των μεμονωμένων παροχών, στη Χαμηλή Τάση.

Πυρά Λέκκα κατά Αττικής Οδού

Την ίδια στιγμή, νέες δηλώσεις του Ευθύμη Λέκκα, ο οποίος μάλιστα ήταν παθών, καθώς μπήκε στην Αττική Οδό καθαρά για ερευνητικούς λόγους, με στόχο να δει τις αδυναμίες και να καταγράψει τα δεδομένα που υπήρχαν. Η ώρα ήταν 11 το πρωί, με τον ίδιο να αποχωρεί στις 3 το μεσημέρι.

«Από τις 11 το πρωί δεν υπήρχε καμία πληροφόρηση, ενώ είχε στρώσει το χιόνι. Δύο ώρες μετά διαπίστωσα ότι δεν υπήρχε κανένα μηχάνημα που να παίρνει το χιόνι. Τα επόμενα στοιχεία ήταν ακόμα πιο επιβαρυντικά… Οι υπεύθυνοι της Αττικής Οδού δεν είχαν επίγνωση της κατάστασης. Τα οχήματα έμπαιναν χωρίς να έχουν τη δυνατότητα να βγουν. Οι υπεύθυνοι δεν είναι αντίληψη κινδύνου, δεν είχαν αντίληψη της κατάστασης», είπε.

Στη συνέχεια ο κ. Λέκκας επιχείρησε να επικοινωνήσει τηλεφωνικά με τους υπευθύνους, πράγμα που δεν κατέστη δυνατό.

«Και από την απέναντι πλευρά, από την είσοδο, υπήρχε αθρόα προσέλευση οχημάτων για να πάνε σε ένα σημείο όπου ήταν αδύνατος ο απεγκλωβισμός, αδύνατη η έξοδος από την Αττική Οδό. Δεν έφταιξε μόνο η Αττική Οδός, επιχειρησιακά δεν ήμασταν έτοιμοι να αντιμετωπίσουμε αυτή την καταστροφή».

«Η Αττική Οδός, αν και σύγχρονη, είναι πλέον η πιο επικίνδυνη οδός της χώρας, γιατί δεν υπάρχει διαφυγή. Θα έπρεπε μέσα στα 2 με 5 χιλιόμετρα να υπάρχουν διέξοδοι για τον κόσμο, δεν υπήρχαν! Αντί να είναι οδός διαφυγής, είναι οδός εγκλωβισμού», τόνισε ο κ. Λέκκας.

 

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ...

Η ιστοσελίδα μας χρησιμοποιεί cookies για την καλύτερη περιήγηση σας. Εάν συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε αυτήν τη σελίδα αποδέχεστε τα Cookies. Αποδοχή Περισσότερα