29 Μαρτίου 2024 / 12:59 πμ
29 Μαρτίου 2024 / 12:59 πμ

Τραγωδία στα Τέμπη: Πιθανή η άσκηση νέων κακουργηματικών διώξεων

από fimotro

Στο κάδρο της δικαστικής έρευνας από τις καταθέσεις ανώτερα στελέχη του ΟΣΕ

Η πρώτη κατάθεση του επιθεωρητή εργασίας, δόθηκε στις 3 Μαρτίου και μάλιστα πήγε αυτοβούλως να δώσει όσα στοιχεία γνώριζε, ωστόσο αυτή η κατάθεση δεν ισχύει καθώς ο ίδιος καλείται πλέον ως κατηγορούμενος.

Από σήμερα αναμένονται να κληθούν ο επόπτης, ο σταθμάρχης που έπρεπε να είναι έως τις 11 στη βάρδια, αλλά και ο συμβασιούχος σταθμάρχης. Στη συγκεκριμένη περίπτωση πρέπει να ελεγχθεί, καθώς υπάρχουν διαφορές στις καταθέσεις, αν ο συγκεκριμένος συμβασιούχος (με το μπλοκάκι) ήταν 2-10 και συνήθιζαν να τον κρατούν μια ώρα παραπάνω ή το ωράριό του ήταν 3-11.

Εκεί θα κριθεί εάν η παρουσία του στον σταθμό ήταν εργασιακά νόμιμη ή όχι.

Δεν αποκλείεται σήμερα να μπουν στο κάδρο και νέες διώξεις, με την κλήση ανώτερων στελεχών να καθίσταται πιθανή, μετά τις δηλώσεις του επιθεωρητή. Ο επιθεωρητής μετά την αναρρωτική άδεια που πήρε, μετέβη στην Αθήνα και προετοίμαζε την υπεράσπισή του.

Στο Δελτίο Τύπου που εξέδωσε ο επιθεωρητής μέσω του δικηγόρου του, ακολουθεί «επιθετική πολιτική», ρίχνοντας το φταίξιμο σε όλους τους άλλους εκτός από τον εαυτό του.

Σύμφωνα με πληροφορίες, ο συγκεκριμένος σταθμάρχης πήγε στον σταθμό της Λάρισας από 24/2 δηλαδή λίγες μέρες πριν την Καθαρά Δευτέρα, και η τελευταία μέρα του ήταν στις 28/2, την ημέρα του τραγικού δυστυχήματος.

Την ίδια ώρα, σε κρίσιμη κατάσταση παραμένει ο 20χρονος Γεράσιμος, ο μοναδικός επιζών του πρώτου βαγονιού της μοιραίας αμαξιοστοιχίας.

Τι θα επικαλεστεί ο 59χρονος σταθμάρχης – Σε τεχνικά προβλήματα θα αποδώσει τα λάθη

Ο σταθμάρχης που βρίσκεται προφυλακισμένος στις φυλακές της Λάρισας, ετοιμάζει την νέα υπερασπιστική γραμμή του.

Σύμφωνα με πληροφορίες, θα ισχυριστεί ότι εκείνο το βράδυ αντιμετώπιζε πολλά τεχνικά προβλήματα στον πίνακα ελέγχου αλλά και με τα κλειδιά.

Δεν αποδέχεται το πρώτο λάθος που του αποδίδεται, δηλαδή το περιστατικό με τον προαστιακό και ισχυρίζεται ότι δεν έχει ευθύνη. Επιπλέον θα υποστηρίξει ότι λόγω όλων εκείνων των τεχνικών προβλημάτων «αναγκάστηκε» να κάνει πολλές χειροκίνητες κινήσεις.

 

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ...

© 2024 fimotro.gr – All Rights Reserved

design & development by Webartstudio.gr

Η ιστοσελίδα μας χρησιμοποιεί cookies για την καλύτερη περιήγηση σας. Εάν συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε αυτήν τη σελίδα αποδέχεστε τα Cookies. Αποδοχή Περισσότερα