Τουρισμός: “Ανοίγουμε πανιά” με πέντε διαφορετικές «ζώνες άμυνας»

από fimotro

Με πέντε διαφορετικές «ζώνες άμυνας» «ανοίγει πανιά» ο τουρισμός, με τον αρμόδιο υπουργό να παρουσιάζει τις λεπτομέρειες του σχεδίου επανεκκίνησης του κλάδου σε ειδική εκδήλωση στο Σούνιο.

«Ο ελληνικός τουρισμός ξεχωρίζει, γιατί οι Έλληνες νοιάζονται και φέτος νοιάζονται και για την υγεία. Το 2020 ο ελληνικός τουρισμός κέρδισε ένα πολύ σημαντικό στοίχημα και γι’ αυτό βραβεύθηκε από διεθνείς οργανισμούς», τόνισε ο Χάρης Θεοχάρης, τονίζοντας πως στόχος «ήταν να κρατήσουμε τον τουρισμό ζωντανό».

«Στοίχημα για το 2021 δεν είναι μόνο η ανάδειξη του φυσικού πλούτου της χώρας, αλλά προπάντως η ασφάλεια», επεσήμανε ο ίδιος.

«Aνοίγουμε πανιά»

Ο κ. Θεοχάρης ανέφερε ότι μπροστά μας έχουμε έναν πολύ δύσκολο αντίπαλο, γιατί «δεν τελειώσαμε με την πανδημία».

«Ανοίγουμε αύριο με ένα σχέδιο ολοκληρωμένο με τα 5 γνωστά βασικά σημεία άμυνας», τόνισε ο υπουργός και παρουσίασε τα παρακάτω μέτρα:

  1. Πρωτόκολλο εισόδου στη χώρα:

Συμπλήρωση του PLF μία ημέρα πριν την αναχώρηση

Πιστοποιητικό εμβολιασμού

PCR test έως και 72 ώρες πριν

Πιστοποιητικό ανάρρωσης

Ενεργοποίηση του Green Pass από 01/06

  1. Λειτουργία Συστήματος Στοχευμένης Δειγματοληψίας, στηριζόμενο στο EVA, με rapid test
  2. Πλέγμα ξενοδοχείων καραντίνας σε 35 σημεία της επικράτειας επί τη βάση των πυλών εισόδου και των κρουσμάτων του 2020.
  3. Εφαρμογή των νέων πρωτοκόλλων δραστηριοτήτων στον τουρισμό
  4. Επιτάχυνση των εμβολιασμών στην επικράτεια, ώστε να αναπτυχθεί ένα τείχος προστασίας του γενικού πληθυσμού και των εργαζομένων

Ερωτηθείς σχετικά ο κ. Θεοχάρης εξέφρασε την πεποίθηση ότι η φετινή χρονιά θα είναι σίγουρα πολύ καλύτερη από πέρυσι.

«Τα στοιχεία από τους μεγάλους tour operator, δείχνουν ότι η Ελλάδα έχει ανάκτηση 33% των ταξιδιών σε σχέση με το 2019, το υψηλότερο ποσοστό σε σχέση με την υπόλοιπη Ευρώπη», υπογράμμισε ο αρμόδιος υπουργός.

Καταλήγοντας, ο κ. Θεοχάρης, τόνισε ότι οφείλουμε ένα μεγάλο ευχαριστώ στον τουρισμό για την προσπάθεια που καταβάλει, για να ανακτήσουμε το χαμένο έδαφος και να αφήσουμε πίσω το παρελθόν.

«Αll you want is Greece»

Παρουσιάζοντας τη φετινή καμπάνια του ΕΟΤ ο γ.γ. του Οργανισμού, Δημήτρης Φραγκάκης, τόνισε πως δημιούργησαν το 2020 μία πολύ σημαντική παρακαταθήκη, συμβάλλοντας στην «καλή φήμη της χώρας».

Το κεντρικό μότο της φετινής καμπάνιας είναι το: «Αll you want is Greece- Ότι χρειάζεσαι είναι η Ελλάδα», ανέφερε ο κ. Φραγκάκης και επεσήμανε πως βασικός στόχος είναι οι: «Άνθρωποι, οι αξίες και οι εμπειρίες».

«Φέτος ο ΕΟΤ υλοποιεί ένα από τα μεγαλύτερα προγράμματα προβολής τα τελευταία 10 χρόνια, μια καμπάνια έξι μηνών», συνέχισε ο γ.γ. του ΕΟΤ. «Έχουμε αναλάβει και θα παρουσιάσουμε και άλλες πρωτοβουλίες», συνέχισε ο κ. Φραγκάκης.

Ο ίδιος ανακοίνωσε πως το νέο portal του ελληνικού τουρισμού, visitgreece.gr, βρίσκεται σε δοκιμαστική λειτουργία και θα παρουσιαστεί επίσημα τις επόμενες ημέρες, ενώ προλόγισε τα πέντε βίντεο της καμπάνιας του ΕΟΤ για την εφετινή τουριστική περίοδο.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ...

Η ιστοσελίδα μας χρησιμοποιεί cookies για την καλύτερη περιήγηση σας. Εάν συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε αυτήν τη σελίδα αποδέχεστε τα Cookies. Αποδοχή Περισσότερα