Συνεχίζεται η καμπάνια της ΟΝΝΕΔ «Άσε τη δουλειά σου να μιλήσει» – Ανοιχτή συζήτηση με νέους εκπαιδευτικούς

από Philippos

Στο πλαίσιο της καμπάνιας της ΟΝΝΕΔ με τίτλο: «Άσε τη δουλειά σου να μιλήσει», συνεχίζονται οι συναντήσεις της οργάνωσης με νέους επαγγελματίες, με σκοπό να καταγραφούν οι προβληματισμοί τους, αλλά και να προωθηθούν νέες πολιτικές και προτάσεις για τη βελτίωση της εργασιακής τους καθημερινότητας.

Σε συνέχεια των προηγούμενων συναντήσεων με υγειονομικούς και νέους τεχνικών επαγγελμάτων, στην τρίτη συζήτηση, νέοι εκπαιδευτικοί είχαν την ευκαιρία να συνομιλήσουν με στελέχη της ΟΝΝΕΔ και να απευθύνουν τους προβληματισμούς τους προς την Υπουργό Παιδείας και Θρησκευμάτων Νίκη Κεραμέως και τον πρόεδρο της ΟΝΝΕΔ Ορφέα Γεωργίου.

Η ανοιχτή συζήτηση, που έλαβε χώρα με συντονίστρια τη Διευθύντρια Γραφείου Τύπου της ΟΝΝΕΔ Πορφυλένια Κανελλοπούλου, επικεντρώθηκε στις μεταρρυθμίσεις, που έχουν υλοποιηθεί την τελευταία τριετία για τον εκσυγχρονισμό και την αναβάθμιση του εκπαιδευτικού συστήματος, την καλύτερη παρακολούθηση των τεχνολογικών και επιστημονικών εξελίξεων για την εκπαιδευτική διαδικασία αλλά και τις ποικίλες προκλήσεις που αντιμετωπίζουν σήμερα μαθητές και εκπαιδευτικοί. Οι νέοι εκπαιδευτικοί υπογράμμισαν την αναγκαιότητα παροχής επιπλέον κινήτρων στο έμψυχο διδακτικό προσωπικό. Ανάμεσα στους συμμετέχοντες, παρευρέθηκαν και νεοδιορισθέντες εκπαιδευτικοί, οι οποίοι εξέφρασαν την ικανοποίησή τους για το γεγονός ότι πλέον έχουν μονιμοποιηθεί και δεν βρίσκονται σε καθεστώς αβεβαιότητας ή συνεχών μετακινήσεων. Ιδιαίτερη έμφαση δόθηκε επίσης, στις πρωτοβουλίες για την ουσιαστική αναβάθμιση της επαγγελματικής εκπαίδευσης και κατάρτισης, αναδεικνύοντας τους νέους δρόμους που αυτή ανοίγει στο επαγγελματικό μέλλον των μαθητών, ενώ δεν ήταν λίγοι εκείνοι, που εξέφρασαν το προβληματισμό τους αναφορικά με το αν η κοινωνία έχει όντως αλλάξει νοοτροπία σχετικά με αυτόν τον προσανατολισμό σπουδών.

Στο πλαίσιο της συζήτησης, η Ευανθία, Εκπαιδευτικός Ειδικής Αγωγής, ανέδειξε το φαινόμενο του σχολικού εκφοβισμού και της ενδοσχολικής βίας, εκφράζοντας ωστόσο, την αισιοδοξία της για την καταπολέμηση του φαινομένου, μέσω των νέων προγραμμάτων, που έχει προωθήσει το Υπουργείο Παιδείας για την καλλιέργεια του πνεύματος κατά της βίας και των διακρίσεων, και κυρίως μέσω της δημιουργίας, για πρώτη φορά στα σχολεία, οργανικών θέσεων για ψυχολόγους και κοινωνικούς λειτουργούς. Έργο τους, μεταξύ άλλων, θα είναι η διαρκής παρακολούθηση των περιστατικών αυτών, αλλά και η παροχή της απαραίτητης ψυχολογικής υποστήριξης των θυμάτων, όπως επισημάνθηκε από τους νέους εκπαιδευτικούς.

Η Υπουργός Παιδείας και Θρησκευμάτων επισήμανε κατά την εισήγησή της: «Στην εξαιρετική εκδήλωση που διοργάνωσε η ΟΝΝΕΔ και ο Πρόεδρός της Ορφέας Γεωργίου, συζητήσαμε με νέους εκπαιδευτικούς από όλη την Ελλάδα, ακούσαμε τις σκέψεις και τους προβληματισμούς τους, καταγράψαμε τις προτάσεις τους. Καμία από τις μεγάλες αλλαγές στην εκπαίδευση που έγιναν τα τελευταία 3,5 χρόνια – από τα αγγλικά στο νηπιαγωγείο, τα νέα προγράμματα σπουδών έως τον ψηφιακό μετασχηματισμό και τα διπλάσια πρότυπα και πειραματικά σχολεία, δεν θα μπορούσε να είχαν γίνει πράξη χωρίς την καταλυτική συνδρομή των εκπαιδευτικών μας. Η Κυβέρνησή μας βρίσκεται πλάι στους εκπαιδευτικούς με 25.000 διορισμούς τα τελευταία 2 χρόνια μετά από 12 χρόνια που δεν είχε γίνει ούτε ένας, με παροχή για πρώτη φορά voucher οριζοντίως σε όλους τους εκπαιδευτικούς για την προμήθεια τεχνολογικού εξοπλισμού, με οριζόντιες επιμορφώσεις σε οτιδήποτε νέο εισάγεται στο σχολείο, με σημαντικό αριθμό μεταθέσεων ανταποκρινόμενοι στις ανάγκες και τον οικογενειακό προγραμματισμό των εκπαιδευτικών μας, με ικανοποίηση δίκαιων αιτημάτων τους όπως ο εμβολιασμός τους κατά προτεραιότητα στο ξεκίνημα της εμβολιαστικής περιόδου. Μαζί με τους εκπαιδευτικούς, τους μαθητές, τους γονείς, αλλάζουμε την παιδεία, στην πράξη.»

Ο πρόεδρος της ΟΝΝΕΔ Ορφέας Γεωργίου δήλωσε μετά το πέρας της συζήτησης: «Ευχαριστούμε θερμά την Υπουργό Παιδείας και Θρησκευμάτων Νίκη Κεραμέως για την παρουσία της στην ανοιχτή συζήτηση της καμπάνιας μας, αλλά και όλους τους νέους εκπαιδευτικούς, που ανταποκρίθηκαν στο κάλεσμα μας. Για εμάς το σχολείο αποτελεί τη βάση του εκπαιδευτικού συστήματος και κυρίως το δομικό στοιχείο της κοινωνίας μας, αφού οι ίδιοι οι εκπαιδευτικοί διαμορφώνουν τους πολίτες του αύριο. Ως οργάνωση νέων ο τομέας της εκπαίδευσης μάς αφορά άμεσα, καθώς αρκετά μέλη μας είναι μαθητές ή ενεργοί φοιτητές, κάποιοι έχουν πρόσφατα αποφοιτήσει και αρκετοί είναι εκείνοι, που θα αποτελέσουν την επόμενη γενιά εκπαιδευτικών. Στην ΟΝΝΕΔ οραματιζόμαστε ένα εκπαιδευτικό σύστημα ευέλικτο, καινοτόμο και προσβάσιμο σε όλους. Γι’ αυτό είναι σημαντικό να παραμένουμε κοντά στις εξελίξεις, με διαρκείς παρεμβάσεις και προτάσεις. Μέσα σε αυτά τα 3,5 χρόνια ριζικής αλλαγής του εκπαιδευτικού συστήματος, είδαμε πολλές απ’ τις προτάσεις μας για την εισαγωγή στην Τριτοβάθμια εκπαίδευση και την ποιοτική βελτίωση της δημόσιας παιδείας να γίνονται νόμοι του κράτους κι αυτό αποδεικνύει ότι οι προσπάθειές μας έχουν αντίκρισμα και μας δίνει δύναμη να συνεχίσουμε. Οι γενναίες μεταρρυθμίσεις, που έχουν γίνει από τον Πρωθυπουργό Κυριάκο Μητσοτάκη και την Υπουργό Παιδείας και Θρησκευμάτων Νίκη Κεραμέως, έχουν θέσει τις βάσεις για ένα σύγχρονο σχολικό περιβάλλον, που θα δίνει στους μαθητές του τη δυνατότητα να εξερευνήσουν τις ιδιαίτερες δεξιότητές τους, να αποκτήσουν σύγχρονες και βαθιές γνώσεις, με σεβασμό στην ιστορία της χώρας μας, στο περιβάλλον και στους συνανθρώπους τους».

Το παρών στην ανοιχτή συζήτηση έδωσαν ο πρόεδρος ΙΝΕΔΙΒΙΜ και πρώην πρόεδρος της ΟΝΝΕΔ Κώστας Δέρβος, ο Γραμματέας Ψηφιακού Μετασχηματισμού ΝΔ και μέλος της Πολιτικής Επιτροπής της ΝΔ Κώστας Μαμουλής, οι τομεάρχες παιδείας και μέλη της Πολιτικής Επιτροπής ΝΔ Γιάννης Αναστασόπουλος και Τάσος Κορίλλης, ο Αν. Γραμματέας Ψηφιακού Μετασχηματισμού και μέλος της Πολιτικής Επιτροπής ΝΔ Δημήτρης Γκουλής και το μέλος της Πολιτικής Επιτροπής ΝΔ Όλγα Μαγγανά.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ...

Η ιστοσελίδα μας χρησιμοποιεί cookies για την καλύτερη περιήγηση σας. Εάν συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε αυτήν τη σελίδα αποδέχεστε τα Cookies. Αποδοχή Περισσότερα