Διαβάστε όλες τις τελευταίες ειδήσεις του Fimotro.gr στο Google News


Τα 5 βασικά βήματα για προβολή

Ο μικρός επιχειρηματικός κόσμος μπορεί να είναι ένα μείγμα ανθρώπων που εργάζονται μέσα στην επιχείρηση για να φτάσει σε στόχους και ορόσημα που θα την αναπτύξουν, και το πως να δημιουργήσετε μια επιτυχημένη επιχείρηση στο διαδίκτυο είναι ένας βασικός σας στόχος. Όμως, οι ιδιοκτήτες και οι εργαζόμενοι έχουν πολλούς και διαφορετικούς ρόλους και συχνά υπερέχουν στην πλήρωση πολλών εργασιών.

Οι καθημερινές απαιτήσεις των πωλήσεων, των λειτουργιών, της μισθοδοσίας, της τιμολόγησης, της εξυπηρέτησης κτλ χρειάζονται χρόνο και ενέργεια. Και κάτι που συχνά συμπιέζεται είναι το μάρκετινγκ.

Το μάρκετινγκ για μια μικρή επιχείρηση καλύπτει συχνά τα βασικά και τα πράγματα που είναι πιο κοντά στην κατώτατη γραμμή.

Αυτά συχνά προσδιορίζονται ως η ιστοσελίδα και οι καμπάνιες που επηρεάζουν την παραγωγή ή την μετατροπή. Τα οποία με την σειρά τους περιλαμβάνουν το email μάρκετινγκ, το SEO, τη πληρωμένη αναζήτηση κα.

Συχνά, τα κοινωνικά μέσα (social media) παραμένουν εκτός αυτού του συνδυασμού ή περιορίζονται μόνο με τρόπο που να ανταποκρίνεται στο ελάχιστο για να δείξει ότι η επιχείρηση είναι πραγματική.

Τα κοινωνικά μέσα δεν χρειάζεται να είναι μια τεράστια δέσμευση ή επένδυση χρόνου. Για να εργάζεστε πιο έξυπνα και όχι σκληρότερα, μπορείτε να χρησιμοποιήσετε τις παρακάτω συμβουλές για να δημιουργήσετε μια στρατηγική social media που να έχει νόημα και τελικά μπορεί να επηρεάσει θετικά την επιχείρησή σας.

  1. Προσδιορίστε την ταυτότητα σας

Υπάρχουν πολλοί πόροι που μιλούν για τη διαδικασία της ανάπτυξης μιας εταιρικής ταυτότητας και πώς μπορεί να βοηθήσει στο content marketing και στη γενική στρατηγική μάρκετινγκ για την επιχείρησή σας.

Εάν δεν έχετε ορίσει ποιος είναι το κοινό-στόχος για τα προϊόντα, τις υπηρεσίες ή την προσφορά σας, τότε θα πρέπει να το κάνετε. Δεν χρειάζεται να περάσετε από ένα τεράστιο branding ή ερευνητικό πρόγραμμα για να πάρετε τις πληροφορίες που χρειάζεστε.

Αν δεν ξέρετε από πού να ξεκινήσετε, προτείνω να μεταβείτε στον τρέχοντα λογαριασμό σας στο Google Analytics και να ενεργοποιήσετε την ενότητα ενδιαφέροντος και να δείτε ποιες ομάδες συγγενών σημειώνονται.

Εάν δεν έχετε την πολυτέλεια των τρεχόντων δεδομένων, μπορείτε να αναζητήσετε το εργαλείο σχεδιασμού εμφάνισης διαφημίσεων Google ή τα εργαλεία σχεδιασμού διαφημίσεων στο Facebook για να διερευνήσετε τις επιλογές για ενδιαφέροντα, δημογραφικά στοιχεία και την συμπεριφορά και να δείτε πώς οι κατηγορίες και η στόχευση ταιριάζουν με την κατανόηση σας πελάτες ή πελάτες.

Αν και πάλι κάτι τέτοιο φαίνεται να σας δυσκολεύει τότε θα πρέπει να επικοινωνήσετε με έναν επαγγελματία marketer που να ασχολείται με το digital marketing, όπως είναι η Lithos Digital. Έτσι, η επιχείρησή σας θα έχει μια συνολική και σωστή παρουσία στο διαδίκτυο και εσεις το κεφάλι σας ήσυχο.

  1. Γνωρίστε το ταξίδι του πελάτη

Όλοι γνωρίζουμε συνήθως τα βήματα που είναι το καλύτερα για το engagement, τις πωλήσεις κτλ. Αυτό μπορεί να είναι ένα συγκεκριμένο κανάλι μάρκετινγκ, μια καμπάνια ή ακόμα και μια κατηγορία περιεχομένου.

Το πρόβλημα είναι ότι οι περισσότερες εταιρείες δεν γνωρίζουν το ταξίδι του πελάτη κατά την πρώτη επίσκεψή τους. Το ταξίδι του πελάτη μπορεί να είναι λίγο δύσκολο να το αποκωδικοποιήσετε, αλλά υπάρχουν τρόποι να δούμε τι περιεχόμενο αντηχεί με το ακροατήριό σας προτού να αγοράσουν και μπορείτε να μιλήσετε μαζί τους για να δείτε τι τους κάνει τελικά να αγοράσουν.

  1. Παρακολουθήστε τα πάντα

Αν βρίσκετε προκλήσεις με τις δύο πρώτες συμβουλές, είναι πιθανό επειδή δεν έχετε τα δεδομένα ή τις πληροφορίες που θέλετε. Η παρακολούθηση και η μέτρηση είναι ζωτικής σημασίας για το digital marketing.

Χωρίς να καταγράφετε δεδομένα, μένετε πίσω με το να χρησιμοποιείτε απαρχαιωμένες τάσεις της βιομηχανίας ή απλώς να τις προσφέρετε με βάση τις πληροφορίες που γνωρίζετε και για τα πράγματα που λειτουργούν στον εκτός σύνδεσης κόσμο. Μπορεί για παράδειγμα να προσφέρεις υπηρεσίες ώς υδραυλικός όμως να μην γνωρίζετε ότι η αναζήτηση υδραυλικός Αγία Παρασκευήέχει περισσότερη ζήτηση από κάποια άλλη περιοχή.

Όσο περισσότερο μπορείτε να παρακολουθείτε και να μετράτε, τόσο πιο ενημερωμένοι θα είστε καθώς αξιολογείτε την αξία του χρόνου και των χρημάτων σας στην επένδυση περιεχομένου και συγκεκριμένα όταν την αναπτύσσετε μέσω των social media.

  1. Επαναπροσδιορισμός Περιεχομένου

Όπου είναι δυνατόν, θα μπορούσατε και θα πρέπει να αναζητήσετε ευκαιρίες για τη μόχλευση υπάρχοντος περιεχομένου και πηγών. Εάν δημιουργήσατε μια μεγάλη θέση στο blog ως μέρος της στρατηγικής σας SEO, δοκιμάστε το και στα social media.

Με τη χρήση περιεχομένου σε περισσότερες από μία θέσεις, μπορείτε να έχετε καλύτερη απόδοση της επένδυσης για μεμονωμένα κομμάτια περιεχομένου, συν του ότι θα πάρετε περισσότερα δεδομένα και θα δείτε πώς εκτελείται σε διάφορα κανάλια.

Επίσης, εφόσον οι πληροφορίες εξακολουθούν να είναι ακριβείς και σχετικές, δεν υπάρχει καμία ζημιά στο να μοιραστείτε κάτι που υπήρχε στον ιστότοπό σας πριν μερικά χρόνια.

Οι κρυμμένοι πολύτιμοι λίθοι ποιοτικού περιεχομένου ενδέχεται να είναι λίγο πολύ κρυφοί ή περιορισμένοι μόνο για την αναζήτησή σας ή άλλα ακροατήρια. Η χρήση του περιεχομένου που γνωρίζετε λειτουργεί και αντηχεί, είναι μια σταθερή στρατηγική για δοκιμές στα social media.

  1. Μάθετε από τον ανταγωνισμό σας

Όταν ρωτάτε πόσο συχνά θα πρέπει να δημοσιεύετε στα social media και ποια είδη περιεχομένου, δεν μπορεί να υπάρξει μια απευθείας απάντηση. Η απάντηση είναι πάντα “εξαρτάται”. Είναι όλα σχετικά με τη βιομηχανία και το κοινό.

Οι ανταγωνιστές είναι ένα εξαιρετικό μέρος για να αναζητήσετε συμβουλές και βοήθεια. Προσοχή όμως, μην υποθέσετε ότι κάποιος ή όλοι οι ανταγωνιστές σας το κάνουν σωστά.

Μπορείτε όμως να κοιτάξετε στα κοινωνικά προφίλ τους και να δείτε:

  • Πόσο συχνά δημοσιεύουν.
  • Τι μέρες της εβδομάδας και τις ώρες της ημέρας που δημοσιεύουν.
  • Πόσο μεγάλες είναι οι βάσεις των οπαδών τους.
  • Ποιοι είναι οι συγκεκριμένοι τύποι οργανικών, ή διαφημιστικών περιεχομένων που δημοσιεύουν.

Αν καταγράφετε όλα αυτά μπορείτε γρήγορα να δείτε μοτίβα που εμφανίζονται σε αυτούς που λειτουργούν και τι όχι

Σας προτείνω να κάνετε αυτό το είδος βασικής έρευνας ή μελέτης προτού αποφασίσετε αυθαίρετα ποιο θα πρέπει να είναι το σχέδιο σας γύρω από τα social media.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ...

Η ιστοσελίδα μας χρησιμοποιεί cookies για την καλύτερη περιήγηση σας. Εάν συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε αυτήν τη σελίδα αποδέχεστε τα Cookies. Αποδοχή Περισσότερα