Ανοδικό το ενδιαφέρον για την Ελλάδα από τις χώρες του Κόλπου, την Ινδία και την Αυστραλία
Στρατηγικές επαφές με κορυφαίους παράγοντες της τουριστικής αγοράς της Μέσης Ανατολής πραγματοποιούν στο Ντουμπάι ο Γενικός Γραμματέας του ΕΟΤ, Ανδρέας Φιορεντίνος , και η Πρόεδρος του οργανισμού, Άντζελα Γκερέκου ,στο πλαίσιο της συμμετοχής του ΕΟΤ στη Διεθνή Έκθεση Τουρισμού «Arabian Travel Market » (ATM) , τη μεγαλύτερη του είδους της στη Μέση Ανατολή.

Με θέμα «Global Travel: «Developing Tomorrow’s Tourism Through Enhanced Connectivity» και στόχο την ενίσχυση της παγκόσμιας συνεργασίας στον τουρισμό, η φετινή οργάνωση φιλοξενεί περισσότερους από 2.600 εκθέτες από 161 χώρες, ενώ έχει ξεπεράσει τις 47.000 συμμετοχές από επαγγελματίες του κλάδου. Ιδιαίτερα έντονη ήταν η παρουσία της Ασίας και της Ινδίας, σημειώνοντας αύξηση συμμετοχών από την περσινή διοργάνωση κατά 27% και 41% αντίστοιχα.
Στο ελληνικό περίπτερο συνεκθέτες είναι τουριστικές επιχειρήσεις, αεροπορικές εταιρείες, αεροδρόμια, εταιρίες κρουαζιέρας, start ups και Π εριφέρειες της χώρας που δραστηριοποιούνται στη συγκεκριμένη γεωγραφική ζώνη.
Κατά τις επαφές της αντιπροσωπείας του ΕΟΤ, επιβεβαιώθηκε η αυξανόμενη δυναμική της Ελλάδας στη Μέση Ανατολή για τη φετινή τουριστική περίοδο. Συγκεκριμένα:
• Με την Κατάρ Έρλεϊγουεϊς σ υζητήθηκε η αύξηση των αεροπορικών θέσεων από την Αυστραλία προς την Αθήνα κατά 15%, με προοπτική περαιτέρω ενίσχυσης το 2025, η επέκταση πτήσεων προς ελληνικούς προορισμούς και η πιθανή επανεκκίνηση της γραμμής προς τη Θεσσαλονίκη.
• Η Η Air Arabia ενισχύει τη σύνδεση Σάρζα – Αθήνα , προσθέτοντας νέες συχνότητες, προσφέροντας πλέον καθημερινή σύνδεση και εξετάζει την επέκταση σε άλλους προορισμούς με τη στήριξη του ΕΟΤ μέσω κοινών δράσεων marketing και δημοσιότητας.
• Η Flydubai δ ιατηρεί συνδέσεις με Μύκονο, Σαντορίνη και Κέρκυρα και εξετάζει την επέκταση των πτήσεων πέρα από την καλοκαιρινή περίοδο, καθώς και την προσθήκη νέων προορισμών στην Ελλάδα για το 2026.
Ιδιαίτερη σημασία είχε η συνάντηση του Φιορεντίνου με την αεροπορική εταιρεία Emirates, στο πλαίσιο της υφιστάμενης συνεργασίας που διέρχεται από Μνημόνιο Συνεργασίας μεταξύ των δύο πλευρών. Σ τη διάρκεια της συνάντησης, συμφωνήθηκε ένα στοχευμένο πλέγμα δράσεων που αποσκοπεί στην ενίσχυση του έτους γύρω δρομολογίου της εταιρείας προς την Αμερική, στις αγορές της Ιαπωνίας και της Κίνας (Shenzhen), οι οποίες παρουσιάζουν έντονη δυναμική, καθώς και στην Αυστραλία , για την οποία η συνδεσιμότητα με την Ελλάδα ενισχύεται σημαντικά κατά την καλοκαιρινή περίοδο, ανταποκρίνεται στη διαρκώς αυξανόμενη ζήτηση.
Οι δράσεις αυτές επιβεβαιώνουν τη διαρκώς ενισχυμένη θέση της Ελλάδας ως δημοφιλής προορισμός στην αγορά της Μέσης Ανατολής, με τον ΕΟΤ να διαδραματίσει καθοριστικό ρόλο στην ενίσχυση των τουριστικών ροών μέσω στοχευμένων συνεργειών και ενεργειών προβολής.