Reuters: Αλλαγές στην πολιτική διαφημίσεων για ενήλικες φέρνει η Google

από fimotro

Η Google δήλωσε νωρίτερα αυτήν την εβδομάδα, ότι θα σχεδιάσει αμέσως την επιβολή μιας ηλικιακής πολιτικής διαφημίσεων, αφού το Reuters βρήκε διαφημίσεις για ποτά, επενδύσεις υψηλού κινδύνου και σεξουαλικά παιχνίδια στη μηχανή αναζήτησής της, οι οποίες θα έπρεπε να έχουν αποκλειστεί για ορισμένες ηλικιακές ομάδες, στο πλαίσιο των προσπαθειών του τεχνολογικού κολοσσού να συμμορφωθεί με τους κανονισμούς του Ηνωμένου Βασιλείου.

Η Βρετανία ξεκίνησε την επιβολή κανονισμών τον περασμένο Σεπτέμβριο με στόχο την προστασία των παιδιών από τον εντοπισμό τους στο διαδίκτυο. Η Google, συμμορφωμένη με τους κανονισμούς, άρχισε να τροποποιεί τις ρυθμίσεις σε όλες τις υπηρεσίες της, στην Ευρώπη και αλλού, για τους χρήστες κάτω των 18 ετών. Μεταξύ των μέτρων που είχε αναφέρει τον Αύγουστο ήταν «η διεύρυνση των προφυλάξεων ώστε να αποτραπεί η επίδειξη διαφημίσεων ενηλίκων σε εφήβους».

Μάλιστα, η Google άρχισε να χρησιμοποιεί αυτοματοποιημένα εργαλεία για να σταματήσει τις διαφημίσεις που σχετίζονται με κατηγορίες όπως το αλκοόλ, τα τυχερά παιχνίδια και τα συνταγογραφούμενα φάρμακα, από το να εμφανίζονται σε ανθρώπους που δεν είναι συνδεδεμένοι σε έναν λογαριασμό Google ή δεν είναι επιβεβαιωμένα άνω των 18.

«Έχουμε θεσπίσει πολιτικές οι οποίες περιορίζουν τον αριθμό διαφημίσεων που αφορούν σε συγκεκριμένες ηλικιακές κατηγορίες», αναφέρει η Google, μετά από έρευνα του Πρακτορείου Reuters, σύμφωνα με την οποία ακατάλληλες διαφημίσεις προβλήθηκαν σε παιδιά. «Οι εν λόγω διαφημίσεις παραποιήθηκαν και στην περίπτωση αυτή δεν θα έπρεπε να είχαν προβληθεί. Λαμβάνουμε άμεσα μέτρα για να επιλύσουμε το ζήτημα αυτό».

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ...

Η ιστοσελίδα μας χρησιμοποιεί cookies για την καλύτερη περιήγηση σας. Εάν συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε αυτήν τη σελίδα αποδέχεστε τα Cookies. Αποδοχή Περισσότερα