Ψηφιοποιήθηκαν πλήρως όλες οι υπηρεσίες του Δήμου της Αθήνας

από fimotro

Συνολικά 207 υπηρεσίες βρίσκονται στη διάθεση όλων των Αθηναίων

Οι δημότες και οι επαγγελματίες της Αθήνας, απολαμβάνουν πλέον, από την αρχή του έτους, μια γρήγορη και αποτελεσματική εξυπηρέτησή σε οποιαδήποτε συναλλαγή τους με τον Δήμο Αθηναίων, μετά την ολοκλήρωση του έργου της ψηφιοποίησης των υπηρεσιών του δήμου.

Πρόκειται για την επίτευξη ενός φιλόδοξου στόχου που έθεσε εξαρχής η δημοτική αρχή της Αθήνας, με την προσωπική δέσμευση του Δημάρχου Αθηναίων, Κώστα Μπακογιάννη για ψηφιοποίηση του συνόλου των υπηρεσιών έως το τέλος του 2022, όπως αναφέρεται σε σχετική ανακοίνωση.

Συνολικά 207 υπηρεσίες, -μεταξύ των οποίων το άνοιγμα οικογενειακής μερίδας, η αναζήτηση σχεδίων πολεοδομικών αδειών, η έκδοση βεβαίωσης περί μη οφειλής ΤΑΠ, η ρύθμιση οφειλών, η έκδοση παράβολου, η έκδοση άδειας πολιτικού γάμου κ.ά.- βρίσκονται στη διάθεση όλων των Αθηναίων, μετά την προσθήκη των τελευταίων 56 (Οκτώβριος – Δεκέμβριος 2022), στην ηλεκτρονική πλατφόρμα του Δήμου Αθηναίων https://eservices.cityofathens.gr.

Η πλατφόρμα ξεκίνησε τη λειτουργία της τον Φεβρουάριο του 2020 από την Αναπτυξιακή Εταιρεία Μηχανογράφησης του Δήμου Αθηναίων (Δ.Α.Ε.Μ.), με το τεράστιο έργο της ψηφιοποίησης να προχωρά συστηματικά και να ολοκληρώνεται ταχύτατα, επισπεύδοντας τη μετάβαση της Αθήνας στη νέα ψηφιακή εποχή. Για την ψηφιοποίηση των 207 υπηρεσιών χρειάστηκαν συνολικά 35 μήνες, αριθμός που αναλογεί στην προσθήκη μιας νέας υπηρεσίας ανά 5 ημέρες.

Σε δήλωσή του, ο Δήμαρχος Αθηναίων, Κώστας Μπακογιάννης, τόνισε: «Η Αθήνα πρωτοπορεί στην εθνική προσπάθεια για τον ψηφιακό μετασχηματισμό. Σε λιγότερο από 3 χρόνια δημιουργήσαμε έναν δήμο υψηλής τεχνολογίας και μηδενικής γραφειοκρατίας, απαντώντας ουσιαστικά και άμεσα σε μία από τις μεγαλύτερες απαιτήσεις των δημοτών μας. Μέσω της ψηφιακής Αθήνας εξασφαλίζουμε πόρους, αποτελεσματικότητα, διαφάνεια, μειωμένο περιβαλλοντικό αντίκτυπο. Κυρίως, όμως, προσφέρουμε τη δυνατότητα στους Αθηναίους να κερδίζουν πολύτιμο χρόνο στην καθημερινότητά τους. Θα ήθελα να ευχαριστήσω τα στελέχη της Δ.Α.Ε.Μ. και τους υπαλλήλους του Δήμου Αθηναίων που όλο αυτό το διάστημα εργάστηκαν σκληρά για να “μεταφέρουν” τον δήμο στο σπίτι των Αθηναίων, μετατρέποντας τις 3 ώρες “ουρά” σε 3 απλά “κλικ” από το σπίτι. Η Αθήνα από σήμερα αλλάζει ταχύτητα: 100% ψηφιακά, 100% άμεση εξυπηρέτηση, 100% προτεραιότητα ο δημότης», τόνισε ο κ. Μπακογιάννης.

Η είσοδος στην πλατφόρμα γίνεται με χρήση των κωδικών taxisnet για την ταυτοποίηση του χρήστη.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ...

Η ιστοσελίδα μας χρησιμοποιεί cookies για την καλύτερη περιήγηση σας. Εάν συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε αυτήν τη σελίδα αποδέχεστε τα Cookies. Αποδοχή Περισσότερα