Πώς κατατάσσουν τα online σουπερμάρκετ οι καταναλωτές

από fimotro

Τον Ιούλιο ολοκληρώθηκε για 5η συνεχή χρονιά, η έρευνα της Braincandy για την εικόνα των ηλεκτρονικών Super Market, η οποία πλέον διατίθεται αποκλειστικά μέσω της συνδρομητικής πλατφόρμας Wisdrop. Όπως κάθε χρόνο, η έρευνα πραγματοποιήθηκε online, σε αντιπροσωπευτικό δείγμα 500 ατόμων, αγοραστών e-Super Market, άνω των 16 ετών, σε όλη την Ελλάδα.

Για πρώτη φορά φέτος, η έρευνα συμπεριέλαβε και ανέλυσε την εικόνα που έχουν οι καταναλωτές όχι μόνο για τα “παραδοσιακά” online Super Markets, αλλά και για εταιρίες διανομής, οι οποίες συνεργάζονται άμεσα μαζί τους, όπως efood, BOX, Wolt και Delivery.gr.

 

 

 

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ...

Η ιστοσελίδα μας χρησιμοποιεί cookies για την καλύτερη περιήγηση σας. Εάν συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε αυτήν τη σελίδα αποδέχεστε τα Cookies. Αποδοχή Περισσότερα