Πώς η Eurobank μετατρέπει το κινητό σε POS

από fimotro

Η Eurobank ανατρέπει τα δεδομένα στο χώρο των πληρωμών με την πρωτοποριακή τεχνολογία Tap to Phone που δίνει τη δυνατότητα σε κάθε επιχείρηση, εγκαθιστώντας την εφαρμογή Eurobank Smart POS να μετατρέπει το android* κινητό της σε POS και να ολοκληρώνει, από οπουδήποτε, εύκολα, γρήγορα, ανέπαφα και με ασφάλεια κάθε συναλλαγή.

Για την κυκλοφορία της νέας αυτής υπηρεσίας η Eurobank συνεργάστηκε με την Visa, τον πάροχο της τεχνολογίας Tap to Phone.

Με τη νέα αυτή υπηρεσία, η Eurobank είναι η πρώτη συστημική τράπεζα στην Ελλάδα που φέρνει την τελευταία λέξη της τεχνολογίας στους πελάτες της, συμβάλλοντας στον αναγκαίο ψηφιακό εκσυγχρονισμό, ειδικά των ελευθέρων επαγγελματιών και ελληνικών μικρών και μεσαίων επιχειρήσεων.

Η εφαρμογή Eurobank Smart POS αποδέχεται όλες τις Visa και Mastercard κάρτες με τεχνολογία contactless καθώς επίσης και όλα τα ψηφιακά πορτοφόλια, όπως τα Apple Pay, Google Pay και Garmin Pay, τα οποία είναι ήδη διαθέσιμα από την Eurobank.

Ειδικότερα, η εφαρμογή Eurobank Smart POS έχει σημαντικά πλεονεκτήματα για επιχειρήσεις και καταναλωτές:

    • Δεν απαιτείται κάποια επένδυση σε εξοπλισμό POS από την πλευρά της επιχείρησης ή του ελεύθερου επαγγελματία.
    • Ενεργοποιείται άμεσα με την έγκριση μιας απλής αίτησης σε οποιοδήποτε κατάστημα Eurobank και διατίθεται δωρεάν για τους πρώτους έξι (6) μήνες με δυνατότητα παράτασης.
    • Δυνατότητα αξιοποίησής της από κάθε επαγγελματία ή επιχείρηση, οποιουδήποτε μεγέθους και σε οποιονδήποτε κλάδο για συναλλαγές ανεξαρτήτως ποσού, τόσο για πληρωμές εκτός του φυσικού χώρου των επιχειρήσεων (courier, delivery, υπηρεσίες μετακίνησης, εστίαση, εμπορία καυσίμων, ελεύθερους επαγγελματίες κ.λπ.) όσο και για εκείνες εντός των φυσικών καταστημάτων.
    • Επιταχύνει και διευκολύνει την ολοκλήρωση της συναλλαγής, ανέπαφα με τη μικρότερη αναμονή για τον καταναλωτή, μέσω της πλήρους φορητότητας που εξασφαλίζει η μετατροπή του android κινητού σε POS χωρίς να απαιτείται καλώδιο ή κάποια επιπλέον συσκευή. Μεταξύ άλλων, παρέχονται οι δυνατότητες για έκδοση απόδειξης και αποστολής της στον πελάτη (QR, e–mail, sms) στο σημείο που ολοκληρώνεται η πληρωμή, αλλά και ακύρωσης συναλλαγής, επιστροφής ή και μερικής επιστροφής χρημάτων.
    • Μέσω τoυ διαχειριστικό εργαλείου εφαρμογής Merchant Portal η επιχείρηση έχει πλήρη αυτονομία και απόλυτο έλεγχο ενεργοποίησης και απενεργοποίησης των λογαριασμών του προσωπικού. Υποστηρίζει αυτόματο ή χειροκίνητο κλείσιμο βάρδιας, ανάλογα με τον προβλεπόμενο χρόνο απασχόλησης και έχει τη δυνατότητα διασύνδεσης με το ταμειακό σύστημα της επιχείρησης.
    • Είναι ασφαλής και αξιόπιστη βάσει της Δεύτερης Οδηγίας Υπηρεσιών Πληρωμών (PSD2) και των διεθνών οργανισμών Visa & Mastercard και δεν αποθηκεύει δεδομένα κατόχου κάρτας στο smartphone.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ...

Η ιστοσελίδα μας χρησιμοποιεί cookies για την καλύτερη περιήγηση σας. Εάν συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε αυτήν τη σελίδα αποδέχεστε τα Cookies. Αποδοχή Περισσότερα