Μετά διαμαρτύρονται οι εκδότες και οι διευθυντές γιατί οι εφημερίδες έχουν πάρει την κάτω βόλτα και δεν τις διαβάζει σχεδόν κανείς. Τι να διαβάσει ο αναγνώστης; Μια ματιά στο πρωτοσέλιδο της ΕΦΣΥΝ τη Δευτέρα επιβεβαιώνει ότι δεν υπάρχουν φρέσκα ρεπορτάζ και όσα αναδεικνύονται στην πρώτη σελίδα έχουν παίξει και σχολιαστεί πάρα πολλές φορές στο διαδίκτυο σε sites και social media.
Πάμε λοιπόν:
“Αντάρτικο σε όλα τα κόμματα”. Έχουν γραφτεί εκατομμύρια λέξεις στο διαδίκτυο σε ρεπορτάζ, σχόλια και παραπολιτικά. Από την Παρασκευή έχουν αναλυθεί τα πάντα για το θέμα αυτό. Καμία πρωτοτοτυπία.
Πρωτοβουλία Τσίπρα-Ζάεφ. Αυτό το θέμα και εάν έχει παίξει παντού. Δελτία ειδήσεων σε κανάλια και ραδιόφωνα από την προηγούμενη Παρασκευή το έχουν “ξεσκίσει”. Δεν υπάρχει κάτι καινούργιο. Απλά η εφημερίδα το προβάλλει γιατί στηρίζει Τσίπρα. Η δε είδηση; Έχει παίξει παντού στο διαδίκτυο και έχει σχολιαστεί από το Σάββατο το μεσημέρι.
Athens Pride 2024. Αυτό το ρεπορτάζ και αν έχει παίξει παντού. Το Σαββατοκύριακο τα κανάλια που δεν είχαν μεγάλα θέματα το έπαιζαν συνεχώς. Μεγάλα ρεπορτάζ με εικόνα και συνεντεύξεις. Ποιος θα πάρει την ΕΦΣΥΝ για να διαβάσει αυτό το θέμα; Προφανώς κανείς.
Μπαγιάτικα, θέματα, καμία φαντασία, πολύ κακό στήσιμο. Τελειωμένες οι καθημερινές εφημερίδες, απλά ακόμα δεν το έχουν συνειδητοποιήσει οι εκδότες. Νομίζουν ότι διαμορφώνουν τις εξελίξεις αλλά στην πραγματικότητα δεν επηρεάζουν κανένα. Πριν από μερικά χρόνια διαμόρφωνε κάποιον ρόλο το πρωτοσέλιδο που έπαιζε σε πρωινές ενημερωτικές εκπομπές και στα πρωτοσέλιδα το διαδικτύου. Τώρα ούτε αυτά παρακολουθεί κανείς.
Συμπέρασμα; Μετά από 2-3 χρόνια μόνο οι Κυριακάτικες θα επιβιώσουν και αυτές όσες έχουν δυνατά αποκλειστικά θέματα και φυσικά ανταγωνιστικές προσφορές. Εκτός και αν υπάρχουν εφοπλιστές και επιχειρηματίες που απλά θα θέλουν να χάνουν μερικά εκατομμύρια ευρώ…
Fimotro