Ο Δήμος Αθηναίων θα έχει ψηφιοποιήσει το 100% των υπηρεσιών του έως το τέλος του χρόνου

από Philippos

Την ολοκλήρωση της ψηφιοποίησης όλων των υπηρεσιών του Δήμου Αθηναίων έως το τέλος του έτους, ανακοίνωσε σήμερα στο Συνέδριο της Cisco στη Θεσσαλονίκη ο Δήμαρχος Αθηναίων Κώστας Μπακογιάννης, προαναγγέλλοντας ταυτόχρονα τη δημιουργία Ψηφιακής Βίβλου της πόλης των Αθηνών, σε συνεργασία με το Υπουργείο Ψηφιακής Πολιτικής.

 

Πρόκειται για την πρώτη τέτοια προσπάθεια που γίνεται στην Ελλάδα -μετά το Παρίσι, το Βερολίνο και το Λονδίνο- καθώς και για ένα καθοριστικό βήμα για τον μετασχηματισμό της πόλης. Εξηγώντας στο ακροατήριο του Συνεδρίου τη σημασία της Ψηφιακής Βίβλου για το μέλλον της Αθήνας, ο Δήμαρχος Αθηναίων, ανέφερε:

«Δεν είναι απλώς ένα άθροισμα από έργα και υπο-έργα, δεν είναι απλώς ποσοτικό το ζητούμενο, ούτε έχει να κάνει με τα τεχνικά δελτία, τα οποία θα μας επιτρέψουν να απορροφήσουμε τα 20 + 12 εκατ. ευρώ που δικαιούται η Αθήνα. Είναι κάτι πολύ παραπάνω. Είναι μία πρόσκληση ενδιαφέροντος προς όλες και όλους στο δημόσιο και στον ιδιωτικό τομέα, στα ιδρύματα και την κοινωνία των πολιτών, στη μικρομεσαία επιχειρηματικότητα, αλλά και στους πολιτιστικούς φορείς της πόλης, να ενώσουμε τις δυνάμεις μας για να μετασχηματίσουμε την πόλη. Να την κάνουμε τώρα καλύτερη για τη ζωή των πολιτών και να την προετοιμάσουμε για το απαιτητικό αύριο», τόνισε ο κ. Μπακογιάννης.

Ο Δήμαρχος Αθηναίων στην ομιλία του στο Συνέδριο με τίτλο «Οι Πόλεις του Μέλλοντος: Σύγχρονες, Ασφαλείς και Βιώσιμες», αναφέρθηκε στην ψηφιακή πολιτική του δήμου, προτάσσοντας το έργο της Εταιρείας Μηχανογράφησης και Επιχειρησιακών Μονάδων ΟΤΑ του Δήμου (ΔΑΕΜ) και ιδιαίτερα την πλατφόρμα https://eservices.cityofathens.gr/ μέσω της οποίας, άλλαξε η σχέση των Αθηναίων με τις δημοτικές υπηρεσίες.

«Αυτή τη στιγμή το 70% των υπηρεσιών του Δήμου Αθηναίων έχει ψηφιοποιηθεί. Μέχρι το τέλος του χρόνου θα έχει ψηφιοποιηθεί το 100% των υπηρεσιών. Ο πολίτης δε χρειάζεται πλέον να ταλαιπωρείται. Μπορεί να κάνει τη δουλειά του εύκολα και γρήγορα από το σπίτι, από το γραφείο, από το κινητό. Παράλληλα, η ΔΑΕΜ δημιούργησε την υπηρεσία των ηλεκτρονικών ραντεβού, αλλά και ένα ολοκληρωμένο σύστημα για τους βρεφονηπιακούς σταθμούς. Όλα αυτά μαζί με την εφαρμογή Novoville που λειτουργεί με πολύ μεγάλη επιτυχία καταγράφοντας σε πραγματικό χρόνο τα αιτήματα και την ανταπόκριση των υπηρεσιών του Δήμου, το my Athens pass για το εύκολο πάρκινγκ στην πόλη, αλλά και οι πλατφόρμες που έχουν ήδη αναπτυχθεί για την ενημέρωση των πολιτών σχετικά με τις δράσεις μας, συνθέτουν μία πολύ διαφορετική σχέση ανάμεσα στον Δήμο και τους δημότες του».

Ο ίδιος, επισήμανε ότι η ψηφιοποίηση δεν είναι αυτοσκοπός, αλλά αποκτά νόημα και ουσία όταν κάνει τη ζωή των ανθρώπων, καλύτερη. «Δεν κρινόμαστε», όπως είπε «ούτε από τα χρήματα που απορροφούμε, ούτε από τις μεγάλες ταμπέλες που τοποθετούμε». Διατύπωσε, μάλιστα, την ανησυχία του ότι πίσω από το πρόσκαιρο πολιτικό κέρδος μπορεί να χαθεί μία πρωτόγνωρη ευκαιρία για την Ελλάδα και ζήτησε από όλους τους εκπροσώπους της αυτοδιοίκησης και εκείνους της αγοράς, να καθίσουν με συνεργατικό πνεύμα γύρω από ένα τραπέζι και με διαφάνεια και εντιμότητα να προσφέρουν ουσιαστικές υπηρεσίες στους πολίτες.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ...

Η ιστοσελίδα μας χρησιμοποιεί cookies για την καλύτερη περιήγηση σας. Εάν συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε αυτήν τη σελίδα αποδέχεστε τα Cookies. Αποδοχή Περισσότερα