Ο άνθρωπος πίσω από το success story των Black Fridays

από fimotro
Πρόκειται για τον μάνατζερ που παρά τους χαμηλούς του τόνους, προώθησε μαζί με την ομάδα των Public τις περίφημες πλέον Black Fridays. Για έναν χαμηλών τόνων μα υψηλής αποτελεσματικότητας άνθρωπο, τον διευθύνοντα σύμβουλο της αλυσίδας τεχνολογίας και πολιτισμού Χρήστο Καλογεράκη που μαζί με τη διευθύντρια επικοινωνίας των Public Ανθή Τροκούδη και πάντα υπό την άγρυπνη ματιά του μετόχου Πάνου Γερμανού που έχει λόγο και ρόλο στα πάντυα, έκαναν μια εμπορική επανάσταση.
Θα πρέπει να πούμε πως πρώτη η  Public πέρυσι εισήγαγε τον νέο αυτό θεσμό κάνοντας επιτυχία ενώ κι αυτή τη σεζόν «φόρτωσε» χιλιάδες προσφορές στην Black Friday ενώ προχώρησε και στη Cyber Monday στο Marketplace του Public.gr με online προσφορές έως και 80%.
Υπενθυμίζεται ότι το Marketplace ανακοινώθηκε τον Μάιο του 2018 από τo Public και στους 7 μήνες λειτουργίας του παρουσιάζει αξιοσημείωτη
ανάπτυξη, με πάνω από 127 ενεργά καταστήματα και πάνω από 60.000 νέα προϊόντα σε 5 νέες προϊοντικές κατηγορίες. Παράλληλα, επιπλέον 100 εταιρείες είναι στη διαδικασία ένταξης στο Public Marketplace, όπως ενδεικτικά οι: Gianna Kazakou, Navy & Green, Migato, La Redoute, Crocodilino, Alma Sports, At Home, Fighters Dome, Sports World Business κ.ά.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Η ιστοσελίδα μας χρησιμοποιεί cookies για την καλύτερη περιήγηση σας. Εάν συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε αυτήν τη σελίδα αποδέχεστε τα Cookies. Αποδοχή Περισσότερα