25 Απριλίου 2024
25 Απριλίου 2024

O ΑΝΤ1 έχασε τον προσανατολισμό του και προσάραξε στα αβαθή!

από fimotro

Αγαπητό Fimotro,
Αν και ο καιρός είναι πολύ καλός, φαίνεται τα πανιά που άνοιξε ο ΑΝΤ1 με νέους αξιωματικούς στη γέφυρα του πλοίου μετά τις αλλαγές, δεν έφεραν αποτέλεσμα. Το πλοίο, αντί να σαλπάρει για νέα λιμάνια με τη νέα του πραμάτεια και να προσελκύσει νέους πελάτες, όχι μόνο δεν κέρδισε, αλλά έχασε και ένα μεγάλο μέρος από αυτούς που είχε. Το πλοίο προσάραξε στα αβαθή και άντε τώρα να το ξεκωλύσει.

Λάθος χειρισμοί των νέων αξιωματούχων; ληγμένα προϊόντα που άφησε ο προηγούμενος διευθυντής προγράμματος και έπρεπε η νέα διοίκηση να χρησιμοποιήσει; κανένας δεν γνωρίζει.

Ο ΑΝΤ1 ένα από τα κορυφαία κανάλια και πρώτο σε τηλεθέαση, τώρα έρχεται τρίτο και καταϊδρωμένο. Η πρωινή ενημέρωση και ναυαρχίδα του σταθμού με το Γιώργο Παπαδάκη εδώ και χρόνια, έρχεται δεύτερη και με διαφορά 4-5 μονάδες από το πρωινό δίδυμο του ΣΚΑΙ. Το δελτίο του, παρά της προσπάθειες του Νίκου Χατζηνικολάου έρχεται 2ο 3ο 4ο με τον ΣΚΑΙ και το ΣΤΑΡ να βρίσκονται μπροστά. Τα νούμερα γενικά για το κανάλι του Αμαρουσίου σε τηλεθέαση είναι απογοητευτικά.

Τα νέα προϊόντα που πλασάρει, δεν συγκίνησαν το τηλεοπτικό κοινό. Αν και εισαγόμενα με υψηλό κόστος, όπως το Game of Love, το The Wall, Hell’s Kitchen και πολλά άλλα, τα νούμερα από 8 έως 14 που συγκεντρώνουν είναι απογοητευτικά και το μέλλον για τη συνεχισή τους αβέβαιο.

Το The Wall, αν και πανάκριβο, είναι άνευρο, ακαταλαβίστικο. Ένα δίωρο παιχνίδι χωρίς λάμψη ενθουσιασμό, πλατειάζει χωρίς λόγο παρά τις φιλότιμες προσπάθειες του παρουσιαστή να δώσει παλμό ένταση ακόμη βγάζοντας και τα παπούτσια του, φωνάζοντας προς του θεατές αν και αδιάφοροι(το κοινό βέβαια είναι ξένο αφού γυρίζεται στο εξωτερικό).

Το Game of Love, με ερωτικές σκηνές και πολλά ευτραπελα, δεν αξίζει καν σχολιασμού, αφού ακόμη και αυτοί που δεν γνωρίζουν από τλεόραση το χαρακτήρισαν τσοντοεκπομπή….

Οι καναλάρχες πρέπει να καταλάβουν ότι οι καιροί έχουν αλλάξει και οι τηλεθεατές δεν είναι αυτοί του 1990, 2000, και 2010. Είναι του σήμερα και δεν μπορείς πλέον να τους δελεάσεις ούτε με χρηματικά έπαθλα και με παιχνίδια, ούτε με τηλεοπτικές «τσόντες». Με τις νέες τεχνολογίες, ο θεατής, το κοινό ο εργαζόμενος, μέσα από ένα τηλέφωνο και το διαδίκτυο έχει μπροστά του την οποιαδήποτε εικόνα επιθυμεί. Ο ΑΝΤ1 χρειάζεται επειγόντως Lifting πριν το πλοίο χρειαστεί πολλά ρυμουλκά να το ξεκωλύσουν από τα αβαθή με διπλάσιο κόστος και χρόνο.

Όπως έχουμε ξαναγράψει, μελετώντας και παρακολουθώντας όλα τα προγράμματα των καναλιών θα κάνουμε μια ακτινογραφία των προγραμμά των τους προσεχώς, για να δείτε, πως το ένα αντιγράφει το άλλο και πέφτει στην παγίδα της κακής απομίμησης προϊόντων, με αποτέλεσμα ο τηλεθεατής να κλείνει την τηλεόραση ή να αλλάζει κανάλι, ψάχνοντας για νέα πρόσωπα και φρέσκα προϊόντα. Προσεχώς περισσότερα.
Π. ΚΟΝΤΡΑΣ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ...

© 2024 fimotro.gr – All Rights Reserved

design & development by Webartstudio.gr

Η ιστοσελίδα μας χρησιμοποιεί cookies για την καλύτερη περιήγηση σας. Εάν συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε αυτήν τη σελίδα αποδέχεστε τα Cookies. Αποδοχή Περισσότερα