Νοσηλεύτρια στην Κέρκυρα παρέλυσε στα κάτω άκρα μετά τη δεύτερη δόση του εμβολίου

από fimotro

Νοσηλεύτρια που έκανε τη δεύτερη δόση του εμβολίου κατά του κορωνοϊού, στο νοσοκομείο της Κέρκυρας, παρέλυσε από το αυτοάνοσο νευρολογικό σύνδρομο Guillain-Barre.

Σύμφωνα με τον πρόεδρο της ΠΟΕΔΗΝ, Μιχάλη Γιαννάκο, η νοσηλεύτρια του ΕΣΥ, όταν έκανε την πρώτη δόση του εμβολίου, εμφάνισε ελαφρύ πυρετό, μετά τη δεύτερη δόση του εμβολίου παρουσίασε υψηλό πυρετό έως και 39, κόπωση και παράλυση στα κάτω άκρα.

Η 42χρονη νοσηλεύτρια μητέρα δύο παιδιών υπεβλήθη σε αξονική, η οποία ήταν καθαρή κι εξετάζεται περαιτέρω από τους γιατρούς προκειμένου να δουν τι έχει συμβεί. Παράλληλα λαμβάνει ειδική θεραπεία.

Δεν έχει εξακριβωθεί αν η παράλυση στα κάτω άκρα συνδέεται με το εμβόλιο, αν και η ίδια η νοσηλεύτρια δηλώνει πως δεν ταλαιπωρούνταν από κάποιο πρόβλημα υγείας στο παρελθόν.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Η ιστοσελίδα μας χρησιμοποιεί cookies για την καλύτερη περιήγηση σας. Εάν συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε αυτήν τη σελίδα αποδέχεστε τα Cookies. Αποδοχή Περισσότερα