Νέες διευθύνσεις Εξυπηρέτησης του Πολίτη και Επικοινωνίας στην ΑΑΔΕ

από fimotro

Με στόχο τη διαρκή αναβάθμιση των υπηρεσιών της ΑΑΔΕ προς τους πολίτες, συστάθηκαν δύο νέες διευθύνσεις με αποφάσεις του Διοικητή Γ. Πιτσιλή.

Οι δυο νέες διευθύνσεις υπάγονται απευθείας στον Διοικητή και είναι η Διεύθυνση Επικοινωνίας και η Διεύθυνση Εξυπηρέτησης του Πολίτη.

Στόχοι της Διεύθυνσης Εξυπηρέτησης του Πολίτη είναι οι εξής:

α) Η διαμόρφωση οριζόντιας Στρατηγικής Εξυπηρέτησης, που ενισχύει τη διαφάνεια έναντι των συναλλασσομένων πολιτών και επιχειρήσεων, και διευκολύνει την εκούσια συμμόρφωση.

(β) Η οργάνωση των υπηρεσιών εξυπηρέτησης που παρέχει η ΑΑΔΕ, και ο συντονισμός των εμπλεκόμενων αρμόδιων υπηρεσιών.

(γ) Η παρακολούθηση και αξιοποίηση βέλτιστων διεθνών πρακτικών στον τομέα της εξυπηρέτησης.

(δ) Η ανάπτυξη και καλλιέργεια κουλτούρας εξυπηρέτησης, που τοποθετεί στο επίκεντρο τον συναλλασσόμενο με την ΑΑΔΕ.

(ε) Η μέριμνα για τη συνεχή κωδικοποίηση και ενοποίηση των κανονιστικών κειμένων αρμοδιότητας ΑΑΔΕ.

(στ) Η συνεχής απλοποίηση και βελτίωση των διαδικασιών εξυπηρέτησης.

(ζ) Η δημιουργία και η παρακολούθηση της εφαρμογής ομοιόμορφων κανόνων και τρόπων εξυπηρέτησης όλων των συναλλασσομένων με την ΑΑΔΕ.

Σε ό,τι αφορά την Διεύθυνση Επικοινωνίας, οι στόχοι της είναι οι εξής:

(α) Η χάραξη και η υλοποίηση της επικοινωνιακής στρατηγικής και του επιχειρησιακού σχεδιασμού επικοινωνίας της ΑΑΔΕ, η προβολή, με κάθε πρόσφορο μέσο, της αποστολής και του έργου της, καθώς και η παρακολούθηση της υλοποίησης σύγχρονων μεθόδων επικοινωνίας για την υποστήριξη αυτής στις σχέσεις της με τους πολίτες, δημόσιους και ιδιωτικούς φορείς και τους υπαλλήλους της.

(β) Ο συντονισμός των Υπηρεσιών της ΑΑΔΕ για την επικοινωνία των μεταρρυθμιστικών δράσεων αυτής στο κοινό.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ...

Η ιστοσελίδα μας χρησιμοποιεί cookies για την καλύτερη περιήγηση σας. Εάν συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε αυτήν τη σελίδα αποδέχεστε τα Cookies. Αποδοχή Περισσότερα