Μια τρύπα στο νερό τα νέα λεωφορεία… 

από fimotro

Η πιό σημαντική εστία μετάδοσης του κορωνοϊού είναι αναμφισβήτητα τα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς (ΜΜΕ). Απο το πρώτο κύμα της πανδημίας το πρόβλημα αυτό της υπερμετάδοσης λόγω συνωστισμού στα ΜΜΕ ήταν γνωστό.

Γράφει ο Γιάννης Αντωνιάδης 

Οικονομολόγος 

Από τον Απρίλιο ο υπουργός Μεταφορών κ. Καραμανλής δήλωνε στο κεντρικό δελτίο ειδήσεων του τηλεοπτικού σταθμού STAR: “Θα πάμε στα 950 με 1100 λεωφορεία στην Αθήνα και η Θεσσαλονίκη θα πάει γύρω στα 350 λεωφορεία, γιατί έχουμε ήδη κάνει τη συμφωνία με τα ΚΤΕΛ” . Από τότε μέχρι σήμερα δεν είχε γίνει απολύτως τίποτα και μόλις εχθές τα νέα λεωφορεία του ΚΤΕΛ ξεκίνησαν να μπαίνουν σταδιακά στην κυκλοφορία. Όμως ο σχεδιασμός από το υπουργείο μεταφορών είναι τόσο πρόχειρος που τα προβλήματα συνωστισμού αντί να μικραίνουν μεγαλώνουν.

Τα λεωφορεία δεν είναι εξοπλισμένα με τηλεματική, ενώ πολλοί οδηγοί ήρθαν από την επαρχία με συνέπεια να μην γνωρίζουν όχι μόνο τις στάσεις, αλλά ούτε καν τους δρόμους…

Έτσι αναγκάζονται να χρησιμοποιήσουν είτε GPS, είτε βοηθούς για να τους δείχνουν τους δρόμους και τις στάσεις.

Τα λεωφορεία δεν διαθέτουν ούτε ακυρωτικά μηχανήματα εισητηρίων. Έτσι οι επιβάτες δεν πληρώνουν εισητηριο.

Εχθές μπήκαν στην κυκλοφορία μόνο 9 λεωφορεία αντί για 25 που είχαν ανακοινωθεί, με συνέπεια το χάος και ο συνωστισμός να συνεχίζονται.

Επιπλέον, ενώ είχε ανακοινωθεί ότι θα καλυφθούν 6 γραμμές, καλύφθηκε μόνο μία. Στο γιατί δεν εχει απαντήσει κανείς…

Φέρανε ότι λεωφορεία βρήκανε και από όπου τα βρήκανε. Συνολικά 10 λεωφορεία, 5 από την Τρίπολη και 5 από την Ηλεία και τα παρκάρανε με χαρακτηριστική προχειρότητα στο Ολυμπιακό στάδιο. Το δεύτερο βράδυ για λόγους ασφαλείας τα παρκάρανε σε κάποιο ξενοδοχείο στους πρόποδες της Παρνηθας…

Εκτός αυτού, είναι λεωφορεία που δεν κάνουν για τη δουλειά που καλούνται να επιτελέσουν. Τα λεωφορεία αυτα έχουν 2 πόρτες εκ των οποίων η μία είναι του οδηγού και δεν ανοιγει για λόγους ασφαλείας και η άλλη είναι στη μέση και από αυτή θα μπαίνουν και θα βγαινουν όλοι οι επιβάτες. Επίσης δεν αλλάζουν τα γράμματα στα δρομολόγια και έτσι δεν ξέρεις και που πας…

Και το ερώτημα είναι, αυτή τη σύμβαση γιατί δεν την έχει δει κανείς; Να ξέρουμε πόσα χρήματα μας κοστίζει, αν μας συμφέρει, ή αν τελικά μας συνέφερε αυτά που είναι στο αμαξοστάσιο να τα επισκευάζαμε.

Ένα γενικό μπάχαλο δηλαδή ή διαφορετικά μια τρύπα στο νερό τα νέα λεωφορεία…

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ...

Η ιστοσελίδα μας χρησιμοποιεί cookies για την καλύτερη περιήγηση σας. Εάν συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε αυτήν τη σελίδα αποδέχεστε τα Cookies. Αποδοχή Περισσότερα