19 Απριλίου 2024 / 6:42 μμ
19 Απριλίου 2024 / 6:42 μμ

Καραμανλής για Εγνατία Οδό: Άλλο παραχώρηση, άλλο ιδιωτικοποίηση

από fimotro

Την Επιτροπή Παραγωγής και Εμπορίου της Βουλής, για δύο συμβάσεις που αφορούν στη λειτουργία και τη συντήρηση της Εγνατίας Οδού, αλλά και για την αποκατάσταση των υποδομών από τις καταστροφές που προκάλεσε ο «Ιανός», ενημέρωσε σήμερα, Πέμπτη 22 Ιουλίου, ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών, Κώστας Καραμανλής.

Ωστόσο, βουλευτές της Αξιωματικής Αντιπολίτευσης έθεσαν θέμα για τα έργα που εκτελούνται στο Μετρό Θεσσαλονίκης με συνέπεια – στη δευτερολογία του- ο κ. Καραμανλής να ξεκαθαρίσει ότι «το έργο θα γίνει διότι το θέλει η πλειοψηφία της πόλης».

Ειδικότερα, δε, για τον ισχυρισμό του ΣΥΡΙΖΑ ότι η «πλειοψηφία στη Θεσσαλονίκη εναντιώνεται στην απόφαση της απόσπασης και επανατοποθέτησης των αρχαιοτήτων στο σταθμό Βενιζέλου», ο υπουργός διερωτήθηκε: «Τότε ο Δήμαρχος και ο Περιφερειάρχης τι ακριβώς εκπροσωπούν; 50 φίλοι σας μαζεύτηκαν σήμερα και έκαναν μία διαδήλωση. Εγώ σέβομαι όλες τις απόψεις. Αλλά αυτοί ξαφνικά είναι η πλειοψηφία;».

Επισήμανε δε ότι απόσπαση και επανατοποθέτηση αρχαιοτήτων έγινε και στην Αγία Σοφία και στο Μετρό της Αθήνας. Υπενθύμισε δε, ότι την ίδια απόφαση είχε λάβει το ΣτΕ και επί ΣΥΡΙΖΑ, ο οποίος όμως την αγνόησε και σημείωσε ότι κάθε φορά που υπάρχει μία καθυστέρηση, κάποιος αποζημιώνεται. «Κάποιος εργολάβος παίρνει χρήματα, διότι όταν σταματάει ένα έργο με υπαιτιότητα του ελληνικού δημοσίου, δικαιούται αποζημίωσης», εξήγησε ο Υπουργός Υποδομών και Μεταφορών και ανέφερε: «Ξέρετε πόσα χρήματα έχουν δοθεί μέχρι στιγμής για τις αρχαιολογικές ανασκαφές στη Θεσσαλονίκη; 130 εκατομμύρια ευρώ και ακόμη δεν έχουμε τελειώσει! Το Μουσείο της Ακρόπολης κόστισε 125 εκατομμύρια ευρώ».

Εγνατία Οδός: Οι δύο συμβάσεις σε Δυτικό και Ανατολικό τομέα

Ο κ. Καραμανλής ενημέρωσε τα μέλη της Επιτροπής για δύο συμβάσεις που αφορούν στη λειτουργία και τη συντήρηση της Εγνατίας Οδού.

Η πρώτη σύμβαση αφορά το Δυτικό Τομέα, δηλαδή από την Ηγουμενίτσα μέχρι και τον Ανισόπεδο Κόμβο στο Κλειδί Ημαθίας, καθώς και του κάθετου άξονα από τη Δυτική Σιάτιστα μέχρι τον Συνοριακό Σταθμό Κρυσταλλοπηγής και η δεύτερη σύμβαση αφορά τον Ανατολικό Τομέα, δηλαδή από το Κλειδί μέχρι το Τελωνείο των Κήπων.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ...

© 2024 fimotro.gr – All Rights Reserved

design & development by Webartstudio.gr

Η ιστοσελίδα μας χρησιμοποιεί cookies για την καλύτερη περιήγηση σας. Εάν συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε αυτήν τη σελίδα αποδέχεστε τα Cookies. Αποδοχή Περισσότερα