JYSK: Ρεκόρ πωλήσεων στην Ελλάδα – Το δίκτυο και η πολιτική τιμών για Χριστούγεννα και Black Friday

από Philippos

Με πωλήσεις που ανήλθαν στα 82,2 εκατ. ευρώ και προ φόρων και τόκων κέρδη (ΕΒΙΤ) στα 9,1 εκατ. ευρώ η JYSK Ελλάδας κατέγραψε νέο ρεκόρ αποτελεσμάτων για το οικονομικό έτος 2021/2022. Ο μεγαλύτερος τζίρος προήλθε από στρώματα, έπιπλα, είδη σπιτιού και διακόσμησης.

Συνήθως οι προσφορές στην JYSK «ξεπουλάνε», γι’ αυτό μεγάλη προσέλευση είχαν τα καταστήματα τις ημέρες Black Friday. Αυτές τις ημέρες η κίνηση είναι επίσης αυξημένη για τις χριστουγεννιάτικες αγορές, καθώς παρατηρείται έντονη εορταστική διάθεση.

Η σκανδιναβική αλυσίδα με είδη σπιτιού, που ξεκίνησε την ανάπτυξη στην Ελλάδα το Σεπτέμβριο του 2015, σήμερα αριθμεί 54 καταστήματα κι απασχολεί 455 υπαλλήλους.

Το οικονομικό έτος 2021/2022 κατάφερε να αυξήσει το τζίρο της κατά 33,6% και τα προ φόρων και τόκων κέρδη (ΕΒΙΤ) κατά 203% συγκριτικά με το προηγούμενο έτος. «Είναι το καλύτερο αποτέλεσμα από τότε που η JYSK ήρθε στην ελληνική αγορά, αποδεικνύοντας τη δυναμική του concept μας αλλά και της ελληνικής ομάδας, τα περισσότερα μέλη της οποίας είναι μαζί μας από την πρώτη μέρα» δήλωσε ο κ. Sandor Szimeiszter, country manager JYSK Ελλάδας, Ουγγαρίας και Αυστρίας.

Το σχέδια για Ελλάδα
Το άνοιγμα νέων καταστημάτων και η ανακαίνιση ήδη υπαρχόντων εντάσσονται στο επενδυτικό πλάνο της τρέχουσας περιόδου. Έως τον Αύγουστο 2023 θα ανοίξουν 6 νέα καταστήματα JYSK και θα ανακαινιστούν άλλα 8, για να καταστούν συμβατά με το πιο πρόσφατο concept καταστημάτων της αλυσίδας.

«Η JYSK μέσω της επέκτασης του δικτύου της έχει πλέον παρουσία σε όλο και περισσότερες περιοχές της Ελλάδας, φέρνοντάς μας πιο κοντά από τους ανταγωνιστές μας στους πελάτες μας. Επιπρόσθετα είμαστε διαθέσιμοι παντού μέσω του ιδιαίτερα δημοφιλούς e-shop μας» ανέφερε ο κ. Szimeiszter.

Την εορταστική περίοδο η JYSK καλωσόρισε την Πέμπτη 17 Νοεμβρίου, παρουσιάζοντας σε εκπροσώπους του Τύπου τη νέα ανανεωμένη συλλογή της Nordic Mood με έπιπλα και είδη διακόσμησης για το σπίτι, σε ένα σκανδιναβικό Χριστουγεννιάτικο ρεβεγιόν, που δημιουργήθηκε στο πλαίσιο της εκδήλωσης. Όπως ανέφερε ο Κώστας Δημόπουλος Sales & Marketing Manager JYSK Ελλάδας: «Στόχος της εκδήλωσης ήταν, να μπούμε στο κλίμα των γιορτών αλλά και του Hygge (που στα ελληνικά θα μπορούσε να μεταφραστεί ελεύθερα ως «θαλπωρή») μιας φιλοσοφίας και στάσης ζωής που έρχεται από τη Δανία – απ’ όπου και η JYSK -κι αποτελεί μέρος και της δικής μας φιλοσοφίας»

Υπενθυμίζεται, ότι ο όμιλος JYSK, που διαθέτει συνολικά πάνω από 3.200 καταστήματα σε 48 χώρες, ανακοίνωσε επίσης, αποτελέσματα ρεκόρ, με συνολικό τζίρο 4,87 δισ. ευρώ και προ φόρων και τόκων κέρδη (EBIT) 612 εκατ. ευρώ.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ...

Η ιστοσελίδα μας χρησιμοποιεί cookies για την καλύτερη περιήγηση σας. Εάν συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε αυτήν τη σελίδα αποδέχεστε τα Cookies. Αποδοχή Περισσότερα