Ηράκλειο: Επιπλοκή στην υγεία της 44χρονης – Παρουσίασε εγκεφαλική αιμορραγία

από fimotro

Επιδεινώθηκε η κατάσταση της υγείας της 44χρονης γυναίκας η οποία νοσηλεύεται στη Μονάδα Εντατικής Θεραπείας του Πανεπιστημιακού Νοσοκομείου Ηρακλείου με θρόμβωση στον εγκέφαλο.

Η γυναίκα, μητέρα τριών παιδιών παρουσίασε εγκεφαλική αιμορραγία σημαίνοντας «συναγερμό» στο ιατρικό προσωπικό του ΠΑΓΝΗ.

Η 44χρονη, όπως αναφέρει το creta24.gr  είχε μεταφερθεί εσπευσμένα στη ΜΕΘ του Πανεπιστημιακού από το Βενιζέλειο Νοσοκομείο, όταν εμφάνισε θρόμβωση στον εγκέφαλο.

Παρακολουθείται από εξειδικευμένο ιατρικό προσωπικό ενώ τα συμπτώματα που έχει εμφανίσει εξετάζονται για το αν πρόκειται για επιπλοκές του εμβολίου της AstraZeneca.

Σύμφωνα με πληροφορίες, παρουσίασε συμπτώματα του συνδρόμου VITT τα οποία στη διεθνή βιβλιογραφία αναφέρονται ως πιθανές επιπλοκές από το εμβόλιο της AstraZeneca.

Χαρακτηριστική είναι η ανακοίνωση της Ελληνικής αιματολογικής εταιρίας με τίτλο «Διαγνωστική και Θεραπευτική Προσέγγιση των Ασθενών με Σύνδρομο VITT» που αναφέρει μεταξύ άλλων πως «το σύνδρομο VITT είναι μια πολύ σπάνια αλλά σοβαρή επιπλοκή, που έχει συσχετισθεί με τα εμβόλια της AstraZeneca και της Johnson & Johnson και συνδυάζει θρομβοπενία και θρομβώσεις σε ασυνήθεις θέσεις, συχνότερα στους φλεβώδεις κό

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ...

Η ιστοσελίδα μας χρησιμοποιεί cookies για την καλύτερη περιήγηση σας. Εάν συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε αυτήν τη σελίδα αποδέχεστε τα Cookies. Αποδοχή Περισσότερα