Η ΕΛΑΣ εξετάζει αν ο Mad Clip είχε “πειράξει” την Porsche

από fimotro

Μία μέρα μετά το σοκαριστικό τροχαίο κατά το οποίο έχασε τη ζωή του ο 34χρονος τράπερ Mad Clip, παραμένουν τα ερωτηματικά για τις ακριβείς συνθήκες του δυστυχήματος.

Ο 34χρονος έχασε τον έλεγχο της Porsche 911 του, στο ύψος της εκκλησίας Παναγία Φανερωμένη της Βουλιαγμένης. Το αυτοκίνητο προσέκρουσε διαδοχικά σε κολώνα και δέντρο και χρειάστηκε η επέμβαση της Πυροσβεστικής η οποία επιχειρούσε για δύο ώρες προκειμένου να μπορέσει να τον απεγκλωβιστεί.

Με δεδομένο ότι έχει αποκλειστεί από την αστυνομική έρευνα το σενάριο της εμπλοκής άλλου οχήματος, το ερώτημα που κυριαρχεί είναι αν το δυστύχημα οφείλεται στην υψηλή ταχύτητα που κινείτο το αυτοκίνητο του τράπερ, ή αν υπήρξε και κάποιο άλλο γεγονός που έπαιξε καθοριστικό ρόλο.

Μια πιθανή εκδοχή είναι ο Mad Clip να απενεργοποίησε το λεγόμενο «αντισπίν», το σύστημα που υπάρχει στα αυτοκίνητα με πολύ μεγάλη ιπποδύναμη και το οποίο κρίνεται αναγκαίο για την αποτροπή του σπιναρίσματος των τροχών. Η απενεργοποίηση του «αντισπίν» έχει ως αποτέλεσμα να είναι πιο εύκολο να «διπλώσει» το όχημα και να εκτραπεί της πορείας του.

Με δεδομένο ότι η Porsche του 34χρονου τράπερ είναι ένα αυτοκίνητο πισωκίνητο, το «αντισπίν» μπορεί να σώσει ζωές, όπως λένε αρμόδιες πηγές.

Σύμφωνα με το newsbomb, που επικαλείται καταθέσεις φίλων του Mad Clip, ο 34χρονος μουσικός συνήθιζε να απενεργοποιεί το «αντισπίν» και αυτό είναι ένα από τα σενάρια που εξετάζονται.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ...

Η ιστοσελίδα μας χρησιμοποιεί cookies για την καλύτερη περιήγηση σας. Εάν συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε αυτήν τη σελίδα αποδέχεστε τα Cookies. Αποδοχή Περισσότερα