H 7ήμερη δίαιτα μακροζωίας

από fimotro

Ξεκινώντας τη μέρα σας με μια κουταλιά μηλόξιδο και τρώγοντας αυγά για πρωινό μπορείτε να «κερδίσετε» μέχρι και 10 επιπλέον χρόνια ζωής. Αυτό υπόσχεται η δίαιτα που ακολουθούν οι κάτοικοι στο ψαροχώρι Pioppi, στη νότια Ιταλία, το οποίο έχει τη φήμη του «χωριού με την καλύτερη υγεία στον κόσμο».

Είναι η αντίστοιχη Ικαρία της Ιταλίας, καθώς οι κάτοικοι του χωριού ζουν έως και 10 χρόνια περισσότερο, ξεπερνώντας πολλές φορές και τα 100 έτη.

To μικρό ψαροχώρι στη Νότια Ιταλία

Παρόλο που στο διαιτολόγιό τους συμπεριλαμβάνονται τροφές όπως το μπέικον και η σοκολάτα, η αγάπη τους για τα λαχανικά, τα ψάρια και τους ξηρούς καρπούς αποτρέπει να αναπτυχθούν καρδιακές παθήσεις και διαβήτης.

Για να υιοθετήσετε τη λεγόμενη διατροφή Pioppi, η οποία έχει μάλιστα αναγνωριστεί από την UNESCO ως η «κοιτίδα» της μεσογειακής διατροφής, ο καρδιολόγος Δρ Aseem Malhotra και ο πρώην αθλητής Donal O’Neill δημιούργησαν την παρακάτω δίαιτα 7 ημερών.

Οπως αναφέρει σε δημοσίευμά της η «Daily Mail», εκτός από την κατανάλωση ελαιολάδου, η δίαιτα περιλαμβάνει επίσης κάθε μέρα μια κουταλιά της σούπας μηλόξιδο, το οποίο θεωρείται ότι βοηθά στην παλινδρόμηση, μειώνει την αρτηριακή πίεση και βοηθά στην απώλεια βάρους.

Η δίαιτα συμπεριλαμβάνει επίσης αυγά, τα οποία είναι μια πολύ καλή πηγή πρωτεΐνης. Συνιστά επίσης τη διαλειμματική νηστεία, περιορίζοντας τον αριθμό των ωρών κατά τις οποίες μπορείτε να φάτε, ενώ επιτρέπει το κόκκινο κρασί μόνο αν είναι καλής ποιότητας.

Δείτε το επταήμερο πλάνο διατροφής:

Δευτέρα

Πρωινό: Καφές με λίγο γάλα καρύδας
Brunch: Ομελέτα με 2 ή 4 αυγά και μανιτάρια και καφές με λίγο γάλα καρύδας
Σνακ: Γιαούρτι με βατόμουρα ή μια χούφτα ξηρούς καρπούς και κανέλα ή οστρακοειδή σε κονσέρβα
Δείπνο: Μοσχαρίσια μπριζόλα με σαλάτα σπανάκι και αβοκάντο, 2 κομματάκια μαύρη σοκολάτα, 1 φλιτζάνι τσάι

Τρίτη

Πρωινό: Καφές με λίγο γάλα καρύδας
Brunch: Τυρί χαλούμι και ψητή ντομάτα ή σούπα λαχανικών με ζωμό κοτόπουλου ή μια μικρή μερίδα ψάρι (γαύρος, σαρδέλα).
Καφές με λίγο γάλα καρύδας
Δείπνο: Ψητό φιλέτο σολομού με λαχανικά και λάχανο τουρσί, 2 κομματάκια μαύρη σοκολάτα
1 φλιτζάνι τσάι

ADVERTISING

Τετάρτη

Πρωινό: Καφές με λίγο γάλα καρύδας
Brunch: Πλήρες γιαούρτι με βατόμουρα και μία χούφτα ξηρού καρπούς, κανέλα και λίγο κουρκουμά.
Καφές με λίγο γάλα καρύδας
Σνακ: Λωρίδες μπέικον με φιστικοβούτυρο και λίγο κακάο
Δείπνο: Ψητά αρνίσια παΐδάκια με άφθονα λαχανικά και πράσινη σαλάτα, 2 κομματάκια μαύρη σοκολάτα, 1 φλιτζάνι τσάι

Πέμπτη

Πρωινό: 2 ή 3 αυγά με καπνιστό σολομό και αβοκάντο
Καφές με λίγο γάλα καρύδας
Brunch: Ρόφημα με κεφίρ ή/και γάλα καρύδας, βατόμουρα, μία χούφτα ξηρούς καρπούς, αβοκάντο, λάδι καρύδας, κανέλα, κουρκουμά και φρέσκια μέντα
Δείπνο: Φρέσκος μπακαλιάρος με λαχανικά, ψημένος με ελαιόλαδο, μπουκιές μαύρης σοκολάτας με κακάο, λάδι καρύδας, ξηρούς καρπούς,1 φλιτζάνι τσάι

Παρασκευή

Πρωινό: 2 ή 3 αυγά με μπέικον (προαιρετικά αβοκάντο).
Καφές με λίγο γάλα καρύδας
Brunch: Σούπα θαλασσινών (μαγειρεμένο με ζωμό κοτόπουλου)
Δείπνο: Πίτσα μαργαρίτα (μέτρια ποσότητα), 1 φλιτζάνι τσάι

Σάββατο

Πρωινό: Ομελέτα με φιστικοβούτυρο και πλήρες γιαούρτι.
Καφές με λίγο γάλα καρύδας
Brunch: Χωριάτικη σαλάτα
Δείπνο: Ψητό κοτόπουλο με γλυκοπατάτα και διάφορα λαχανικά, κομματάκια μαύρης σοκολάτας με κακάο, λάδι καρύδας, ξηροί καρποί, 1 φλιτζάνι τσάι

Κυριακή

Πρωινό: Καπνιστός σολομός με τρία αυγά scrambled με ψωμί με προζύμι, αβοκάντο και λίγη κρέμα γάλακτος.
Καφές με λίγο γάλα καρύδας
Brunch: Ρόφημα με κεφίρ ή/και γάλα καρύδας, βατόμουρα, μια χούφτα ξηρούς καρπούς, αβοκάντο, λάδι καρύδας, κανέλα, κουρκουμά και φρέσκια μέντα
Δείπνο: Ψητή πέστροφα με ανάμεικτα λαχανικά, βατόμουρα και ξηρούς καρπούς

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ...

Η ιστοσελίδα μας χρησιμοποιεί cookies για την καλύτερη περιήγηση σας. Εάν συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε αυτήν τη σελίδα αποδέχεστε τα Cookies. Αποδοχή Περισσότερα