23 Απριλίου 2024 / 11:08 πμ
23 Απριλίου 2024 / 11:08 πμ

ΕΡΓΟΣΕ : ΠΩΣ ΕΝΑ ΩΡΙΜΟ ΕΡΓΟ ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟΝ ΝΑ ΕΚΤΡΟΧΙΑΣΤΕΙ…

από fimotro

Τις περισσότερες φορές συμβαίνει ώριμα έργα και απαραίτητα για το κοινωνικό σύνολο και την εθνική οικονομία να ναυαγούν λόγω έλλειψης χρηματοδότησης. Υπάρχουν περιπτώσεις όμως , και αυτό συμβαίνει μόνο στην Ελλάδα, έργα να καθυστερούν αναιτιολόγητα λόγω ιδεοληψίας και επειδή ορισμένοι “γραφικοί τύποι” θέλουν να παίξουν τα τοπικιστικά πολιτικά τους παιχνίδια.

Η περίπτωση της ηλεκτροκίνησης Λάρισας-Βόλου από την ΕΡΓΟΣΕ είναι μοναδική. Το έργο έχει ενταχθεί για χρηματοδότηση με 45 εκ. περίπου και ήταν ώριμο για δημοπράτηση εδώ και έξι μήνες. Τι συνέβη εν τω μεταξύ;
Απλούστατα δύο γραφικοί Συριζαίοι μηχανικοί από τον Βόλο ( ο ένας από αυτούς είναι υπάλληλος του ΟΣΕ που χρόνια μισθοδοτείται, ενώ η κύρια ασχολία του ήταν η λειτουργία νυχτερινού club στο Βόλο), είχαν δεσμευτεί προεκλογικά να απομακρυνθεί η γραμμή από την Ν.Ιωνία και αντί να ηλεκτροκινηθεί η υφιστάμενη εν λειτουργία γραμμή να εγκατασταθεί ηλεκτροκίνηση στην παλιά μετρική γραμμή, της οποίας η λειτουργία έχει διακοπεί από χρόνια!!!!! Ο λόγος είναι ότι η γραμμή δεν πληρεί τους κανονισμούς χάραξης του ΟΣΕ και για αυτό είχε εγκαταλειφθεί!!Παράλληλα ο ΟΣΕ τα τελευταία χρόνια έχει επενδύσει στην υφιστάμενη γραμμή πολλά εκατομμύρια ευρώ ενώ τώρα είναι σε εξέλιξη έργο για ανακαίνιση της γραμμής δια μέσου Ν.Ιωνίας για να εγκατασταθεί η ηλεκτροκίνηση. Και το πιο φοβερό….η παλαιά γραμμή για να λειτουργήσει χρειάζεται νέες μελέτες χάραξης, περιβαλλοντικές μελέτες, στατικές και υδραυλικές μελέτες για τεχνικά έργα στα υφιστάμενα ρέμματα, νέες απαλλοτριώσεις κ.τ.λ

Επιπλέον, απαιτείται χρόνος για την εκ νέου ωρίμανση του έργου περίπου 24 μήνες και 10 εκατομμύρια ευρώ έξτρα χρηματοδότηση. Η ΕΡΓΟΣΕ εκπροσωπούμενη από έναν άπειρο διευθύνοντα “μπήκε στο τρυπάκι” να εξετάσει το θέμα και το έργο περιμένει.Βέβαια οι ευθύνες για το ναυάγιο του έργου είναι όλες δικές του και κάποια στιγμή (όχι φυσικά πολύ μακριά ) θα του αναζητηθούν ευθύνες.

Αλλά το θέμα είναι τι κάνει η πολιτική ηγεσία και η περιφέρεια Θεσσαλίας.Το έργο είναι συγχρηματοδοτούμενο και η ματαίωσή του θα σημαίνει απώλεια κοινοτικών κονδυλίων, πράγμα που θα φέρει ευθύνη ο πολιτικός κόσμος του νομού αλλά και της περιφέρειας.Επιπλέον, ευθύνη θα φέρουν και για το γεγονός ότι οργάνωσε το έργο μια αναπολεσματική πλέον εταιρία , της οποίας οι επιλογές της διοίκησης είναι καταστροφικές με στόχο μόνο την επικοινωνία,με παρουσίαση έργων “μακέτας” χωρίς ουσία και με τους εργαζόμενους πλέον από ότι ακούγεται ανήσυχους για το μέλλον τους.

Σημειωτέον ότι η Υφυπουργός Υποδομών και Δικτύων κ.Χρυσοβελώνη στα Τρίκαλα τον Ιούνιο ανακοίνωσε ότι το έργο θα δημοπρατηθεί τέλος Σεπτεμβρίου!!!!Κάποιος προφανώς την παραμύθιασε. Τα ψέμματα όμως διαρκούν λίγο!!!!!

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ...

© 2024 fimotro.gr – All Rights Reserved

design & development by Webartstudio.gr

Η ιστοσελίδα μας χρησιμοποιεί cookies για την καλύτερη περιήγηση σας. Εάν συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε αυτήν τη σελίδα αποδέχεστε τα Cookies. Αποδοχή Περισσότερα