Επανεκκίνηση την Τετάρτη για τα δρομολόγια των τρένων και του προαστιακού

Σε όλα τα δρομολόγια θα υπάρχουν αυστηρά, δύο μηχανοδηγοί τουλάχιστον ένας συνοδός και δύο σταθμάρχες

Πρεμιέρα αύριο για την επανεκκίνηση των δρομολογίων των τρένων και του Προαστιακού. Το “restart” της σιδηροδρομικής συγκοινωνίας θα γίνει με όλες τις προϋποθέσεις και τα στάνταρ ασφαλείας όπως ήδη έχει ανακοινώσει ο υπουργός Επικρατείας, αρμόδιος για θέματα Μεταφορών Γιώργος Γεραπετρίτης.

Για το λόγο αυτό χθες συνεδρίασε το Συντονιστικό Κέντρο Ασφάλειας Σιδηροδρόμων για τα μέτρα για την ασφαλή διέλευση των τρένων.

Στην συνεδρίαση αποφασίστηκε οι αμαξοστοιχίες να κινούνται σε διαφορετικές ώρες τη νύχτα, ώστε να μην υπάρχει το ενδεχόμενο να διασταυρωθούν, σε σημεία όπου υπάρχει μονοδρόμηση της γραμμής.

Σε όλα τα δρομολόγια των τρένων και του προαστιακού, θα υπάρχουν αυστηρά, δύο μηχανοδηγοί και τουλάχιστον ένας συνοδός, ενώ θα υπάρχουν δύο σταθμάρχες, σε σταθμούς όπου μέχρι τώρα, ήταν μόνο ένας.

Ταυτόχρονα συζητήθηκε το ζήτημα της πυρασφάλειας και της πυρανίχνευσης στις σήραγγες, οι ραδιοεπικοινωνίες και ο φωτισμός στις σήραγγες.

Αποφασίστηκε να γίνονται ασκήσεις ετοιμότητας επί χάρτου αλλά και στο πεδίο με σενάρια αντιμετώπισης έκτακτων αναγκών και θα συμμετέχουν Αστυνομία, Πυροσβεστική και ΕΚΑΒ.

Τα δρομολόγια που εκκινούν από την Τετάρτη 22 Μαρτίου

Ο Προαστιακός Πειραιάς – Αεροδρόμιο – Λιόσια – Χαλκίδα

Το τμήμα Θεσσαλονίκη – Φλώρινα & Δράμα

Αλεξανδρούπολη – Ξάνθη

Προαστιακός Πάτρα – Ρίο

Αναλυτικά τα μέτρα για την ασφαλή διέλευση των τρένων

Θα κινούνται σε διαφορετικές ώρες τη νύχτα ώστε να μην υπάρχει το ενδεχόμενο να διασταυρωθούν σε σημεία όπου υπάρχει μονοδρόμηση της γραμμής (όπως στο τμήμα Οινόη – Τιθορέα όπου γίνονται εργασίες για την τηλεδιοίκηση).

Από αύριο θα υπάρχουν σε όλα τα δρομολόγια και του προαστιακού αυστηρά δύο μηχανοδηγοί και τουλάχιστον ένας σύνοδος αλλά και δύο σταθμάρχες σε σταθμούς όπου μέχρι τώρα ήταν ένας όπως σε Παλαιοφάρσαλο, Λιτόχωρο, Πλατύ. Επιπλέον μειώνεται η ταχύτητα σε τμήματα που δεν καλύπτονται από σηματοδότηση.

Μειώνεται η ταχύτητα – Αναβάθμιση της ενδοεπικοινωνίας:

Στα 80 χλμ θα είναι η μέγιστη ταχύτητα για προαστιακούς και εμπορευματικούς σιδηρόδρομους

Στα 100 χλμ η ταχύτητα σε επιβατικές αμαξοστοιχίες

Παράλληλα θα υπάρξει σταδιακή εγκατάσταση από την Hellenic Train καταγραφικού στις αμαξοστοιχίες με δυνατότητα καταγραφής επικοινωνιών καμπίνας μεταξύ των μηχανοδηγών και του προσωπικού κυκλοφορίας του ΟΣΕ (σταθμάρχες, ρυθμιστές κυκλοφορίας και τηλεδιοικητές).

Related posts

Σπέτσες: Αγώνας δρόμου να σωθεί 3χρονο αγοράκι που τραυματίστηκε σε τροχαίο

Απόπειρα επίθεσης με αλυσοπρίονο σε χώρο του ΑΠΘ με πυρηνικό αντιδραστήρα – Τι λέει ο πρύτανης

Ροδόπη: Νεκρός ηλικιωμένος άνδρας μετά από πυρκαγιά στο σπίτι όπου διέμενε

Η ιστοσελίδα μας χρησιμοποιεί cookies για την καλύτερη περιήγηση σας. Εάν συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε αυτήν τη σελίδα αποδέχεστε τα Cookies. Περισσότερα