e-ΕΦΚΑ: Επεκτείνονται τα ηλεκτρονικά ραντεβού

από fimotro

Την ενίσχυση δύο μέτρων που θα συντελέσουν στην καλύτερη εξυπηρέτηση των ασφαλισμένων και παράλληλα θα αντιμετωπίσουν σημαντικά την ταλαιπωρία των πολιτών ανακοίνωσε η διοίκηση του e-ΕΦΚΑ.

Συγκεκριμένα, μονιμοποιείται και επεκτείνεται το σύστημα των ηλεκτρονικών ραντεβού, ενώ προστίθενται 50 ηλεκτρονικές υπηρεσίες, οι οποίες θα αυξηθούν σταδιακά, καλύπτοντας ολοένα και περισσότερες συναλλαγές με τους πολίτες.

Σύμφωνα με ανακοίνωση, στρατηγική της διοίκησης του e-ΕΦΚΑ είναι τα δύο παραπάνω εργαλεία να συνδυαστούν με τη διάθεση επιπλέον ηλεκτρονικών υπηρεσιών του φορέα, μέσω των ΚΕΠ, την υπηρεσία myEFKAlive, που σύντομα θα τεθεί σε λειτουργία, καθώς και με το νέο ενιαίο τηλεφωνικό κέντρο του υπουργείου Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων, το οποίο θα λειτουργεί 24 ώρες το 24ωρο, 7 ημέρες την εβδομάδα, δωρεάν για τους πολίτες και με μηδενικό χρόνο απόκρισης.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ...

Η ιστοσελίδα μας χρησιμοποιεί cookies για την καλύτερη περιήγηση σας. Εάν συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε αυτήν τη σελίδα αποδέχεστε τα Cookies. Αποδοχή Περισσότερα