Δωρεάν κλήσεις από Nova σε γραμμές Δημόσιας Υγείας και Προστασίας Καταναλωτή

από fimotro

Η Nova, στο πλαίσιο της ενημέρωσης, της προστασίας και της στήριξης του καταναλωτικού κοινού κατά τη διάρκεια αντιμετώπισης της πανδημίας Covid-19, παρέχει χωρίς χρέωση σε όλους τους συνδρομητές της τις κλήσεις που πραγματοποιούν από το σταθερό τους προς τους σύντομους κωδικούς Δημόσιας Υγείας, 1135, 1110 & 10306, καθώς και προς τη Γραμμή Καταναλωτή, 1520.

Οπως σημειώνεται στη σχετική ανακοίνωση, με αυτή την πρωτοβουλία, η Nova επιχειρεί να διασφαλίσει ότι όλοι οι συνδρομητές της θα έχουν δωρεάν πρόσβαση σε πληροφορίες που θα τους βοηθήσουν να προστατευτούν από την πανδημία, να αναζητήσουν ψυχολογική υποστήριξη στη διάρκεια αυτής της τόσο δύσκολης περιόδου ή να λάβουν περαιτέρω καθοδήγηση από τον Εθνικό Οργανισμό Δημόσιας Υγείας σε περίπτωση προσβολής από τον ιό.

Παράλληλα, μέχρι το τέλος του έτους, οι συνδρομητές της Nova θα έχουν δωρεάν κλήσεις και προς τη Γραμμή Καταναλωτή 1520, με στόχο την ενημέρωση και την προστασία του καταναλωτικού κοινού και των επιχειρήσεων σε όλη την περίοδο της πανδημίας. Η Γραμμή Καταναλωτή προσφέρει πληροφορίες προς διευκόλυνση των καταναλωτών στις καθημερινές συναλλαγές τους. Επιπλέον, επιτρέπει την υποβολή καταγγελιών με στόχο την προστασία του καταναλωτικού κοινού από συμπεριφορές μη συμμόρφωσης με τα κυβερνητικά μέτρα προστασίας, καθώς και από φαινόμενα όπως το παραεμπόριο και την αισχροκέρδεια.

Οι γραμμές για τις οποίες ισχύουν οι δωρεάν κλήσεις από το σταθερό δίκτυο της εταιρίας, αφορούν στις παρακάτω υπηρεσίες:

  • 1520 “Γενική Διεύθυνση Προστασίας Καταναλωτή της Γενικής Γραμματείας Εμπορίου και Προστασίας Καταναλωτή”
  • 1135 “Εθνικός Οργανισμός Δημόσιας Υγείας (Ε.Ο.Δ.Υ.)”
  • 1110 “Γραμμή Ενημέρωσης & Υποστήριξης για τον Κορωνοϊό”
  • 10306 “Γραμμή Ψυχοκοινωνικής Υποστήριξης για τον Κορωνοϊό” .

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ...

Η ιστοσελίδα μας χρησιμοποιεί cookies για την καλύτερη περιήγηση σας. Εάν συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε αυτήν τη σελίδα αποδέχεστε τα Cookies. Αποδοχή Περισσότερα