Δεν απαντούσαν στο 155 του ΕΦΚΑ και ο Μηταράκης πήγε στο τηλεφωνικό κέντρο

από fimotro

Διαβάστε όλες τις τελευταίες ειδήσεις του Fimotro.gr στο Google News


Το μπάχαλο που επικρατούσε και επικρατεί ακόμα στην κρατική μηχανή ήλθε να επιβεβαιώσει ένα ακόμα περιστατικό. Επανειλημμένες προσπάθειες να επικοινωνήσει με το 1555 του ΕΦΚΑ έκανε ο νέος υφυπουργός Εργασίας, Νότης Μηταράκης. Ωστόσο οι προσπάθειες δεν τελεσφόρησαν και ο ίδιος απηυδισμένος πραγματοποίηση απροειδοποίητη επίσκεψη στο τηλεφωνικό κέντρο.

Ο κ. Μηταράκης συνομίλησε με υπαλλήλους που είναι επιφορτισμένοι με την έκδοση συντάξεων ελευθέρων επαγγελματιών, αλλά και με πολίτες.

«Οι ελλείψεις που έχει ο ΕΦΚΑ σε υλικοτεχνικές υποδομές και τεχνολογία είναι τραγικές. Το τηλεφωνικό κέντρο δεν μπορεί να εξυπηρετήσει τον όγκο των κλήσεων των πολιτών. Στερείται λύσεων και σε θέματα λογισμικού και σε θέματα hardware», ανέφερε μετά την επίσκεψή του ο κ. Μηταράκης.

«Παράλληλα, οι συνθήκες εργασίας εντός του κτιρίου είναι απαράδεκτες. Προτεραιότητα της κυβέρνησης είναι η άμεση ψηφιοποίηση των δεδομένων, για να προχωρήσουμε στην ηλεκτρονική έκδοση των συντάξεων και η ενίσχυση των υποδομών για την εξυπηρέτηση των ασφαλισμένων. Το επίκεντρό μας είναι οι πολίτες» πρόσθεσε.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ...

Η ιστοσελίδα μας χρησιμοποιεί cookies για την καλύτερη περιήγηση σας. Εάν συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε αυτήν τη σελίδα αποδέχεστε τα Cookies. Αποδοχή Περισσότερα