ΔΕΗ: Προχωρά ο ψηφιακός μετασχηματισμός – Τα επόμενα σχέδια

από fimotro

Το πελατοκεντρικό στίγμα του στρατηγικού σχεδιασμού της ΔΕΗ έδωσαν με τοποθετήσεις τους ανώτερα στελέχη της Διοίκησης της ΔΕΗ, στο πλαίσιο του δεύτερου Forum του Οικονομικού Ταχυδρόμου.

Για τον ψηφιακό μετασχηματισμό και τη δυναμική είσοδο της ΔΕΗ στις τηλεπικοινωνίες μίλησε ο αναπληρωτής διευθύνων σύμβουλος του Ομίλου, Αλέξανδρος Πατεράκης. Οπως σημείωσε, «ο ψηφιακός μετασχηματισμός στηρίζεται σε τρεις άξονες: στην τεχνολογία, δηλαδή στον εκσυγχρονισμό των υποδομών, στην αναβάθμιση των δεξιοτήτων του προσωπικού και, τέλος, στις διαδικασίες, δηλαδή το μοντέλο λειτουργίας ενός οργανισμού».

Εξυπηρέτηση

Στο επίκεντρο, ωστόσο, των ψηφιακών πρωτοβουλιών της εταιρίας, τόνισε ο κ. Πατεράκης, ήταν η ταχύτερη και πιο αποτελεσματική εξυπηρέτηση των πελατών της. Η εταιρία δημιούργησε το πρώτο ψηφιακό της προϊόν, «ΔΕΗ – My Home Online», και πρόσφερε τη δυνατότητα στους πελάτες της να κλείνουν ηλεκτρονικά τα ραντεβού τους.

Στη συνέχεια, ο κ. Πατεράκης αναφέρθηκε στις έξυπνες πόλεις και στην είσοδο της ΔΕΗ στις τηλεπικοινωνίες. «Η ψηφιακή πόλη χρειάζεται και ψηφιακές τηλεπικοινωνιακές υποδομές οι οποίες θα προσφέρουν γρήγορο Ιντερνετ, φθηνό και προσβάσιμο σε όλα τα νοικοκυριά και τις επιχειρήσεις της χώρας», σημείωσε.

«Το εύρος του δικτύου μάς επιτρέπει να προσφέρουμε υψηλές και σταθερές ταχύτητες προς όλους (γεωγραφικά)», σημείωσε ο κ. Πατεράκης. Το έργο, όπως εξήγησε, ξεκίνησε πιλοτικά από το Περιστέρι, όπου μέχρι το τέλος του καλοκαιριού θα έχουν συνδεθεί 15 χιλιάδες νοικοκυριά και επιχειρήσεις με δίκτυο Fiber to the Home (FttH) σε υπερυψηλές ταχύτητες. Σύμφωνα με το νέο business plan, η εταιρία θα συνδέσει περισσότερα από 3 εκατομμύρια σπίτια και επιχειρήσεις σε λιγότερα από τέσσερα χρόνια.

Αλλαγές…

Ο Γιώργος Καρακούσης, αναπληρωτής διευθύνων σύμβουλος της ΔΕΗ, ανέδειξε τις σημαντικές αλλαγές που συντελούνται σε όλα τα διαθέσιμα κανάλια επικοινωνίας με τους πελάτες: «Εχουμε αλλάξει σε μεγάλο βαθμό το κομμάτι της εμπειρίας πελάτη στο τηλεφωνικό μας κέντρο. Το call center της ΔΕΗ διαθέτει πλέον ψηφιακές υπηρεσίες, δυνατότητα πληρωμής λογαριασμών, αυτόματη επανάκληση (call back), ψηφιακά εργαλεία που δεν υπήρχαν στο παρελθόν».

Σε ερώτηση για το πόσο έτοιμη είναι η ΔΕΗ για το σχέδιο REPowerEU που παρουσίασε η Ευρωπαϊκή Επιτροπή, ο κ. Καρακούσης απάντησε: «Η ΔΕΗ τα 2,5 τελευταία χρόνια προσπαθεί και είναι έτοιμη να είναι ανταγωνιστική σε όλους τους τομείς». Και επεσήμανε: «Αν δει κανείς τη διείσδυση που έχουν οι ηλιακοί θερμοσίφωνες στην Ελλάδα, θα καταλάβει πόσο σημαντικό είναι. Τα φωτοβολταϊκά στη στέγη είναι για εμάς πάρα πολύ ψηλά στην ατζέντα».

Η στρατηγική του ομίλου ΔΕΗ με τη ΔΕΗ Blue είναι η ανάπτυξη ενός εκτεταμένου δικτύου δημόσια προσβάσιμων φορτιστών, υποστήριξε ο γενικός διευθυντής Ηλεκτροκίνησης, Κυριάκος Κοφινάς. «Σήμερα, έχουμε το μεγαλύτερο δίκτυο δημόσια προσβάσιμων φορτιστών στην Ελλάδα με 600 φορτιστές και το πλάνο που έχουμε ήδη ανακοινώσει είναι να αναπτυχθούμε σε 10.000 φορτιστές στα επόμενα 5 χρόνια. Ηδη καλύπτουμε πάνω από 70 περιοχές. Δεύτερη στρατηγική, να λειτουργήσουμε ως ολοκληρωμένος πάροχος ηλεκτροκίνησης μέσα από την εφαρμογή της ΔΕΗ Blue, να μπορέσουμε να δίνουμε υπηρεσίες που έχουν να κάνουν με τη λειτουργία του σημείου, τέλεια, πάντοτε και παντού, 24/7, να δίνουμε υπηρεσίες εύρεσης σημείου, να εξυπηρετούμε διαφορετικές ανάγκες φόρτισης, και όλα αυτά βάζοντας στο επίκεντρο τις ανάγκες του οδηγού. Τρίτον, στοχεύουμε στην πράσινη ηλεκτροκίνηση, στην πράσινη φόρτιση, στη χρήση δηλαδή πράσινης ενέργειας, μόνο από Ανανεώσιμες Πηγές»

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ...

Η ιστοσελίδα μας χρησιμοποιεί cookies για την καλύτερη περιήγηση σας. Εάν συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε αυτήν τη σελίδα αποδέχεστε τα Cookies. Αποδοχή Περισσότερα