Bic ΒΙΟΛΕΞ: Αύξηση πωλήσεων στην Ελλάδα

από fimotro
Αύξηση πωλήσεων στην εγχώρια αγορά κατά 3,3%, φτάνοντας τα 21,8 εκατ. ευρώ, κατέγραψε η Bic ΒΙΟΛΕΞ το 2017, ως απόρροια της σταθεροποίησης του οικονομικού περιβάλλοντος αλλά και των ενεργειών της εταιρείας σχετικά και των καλών επιλογών του έμπειρου Δημήτρη Πισιμίση. Ωστόσο, η μείωση τζίρου των εξαγωγών της κατά 2,9% (στα 176,2 εκατ. ευρώ), κυρίως λόγω της πτώσης των πωλήσεων των ξυριστικών της προϊόντων, επηρέασε τον συνολικό κύκλο εργασιών του 2017, ο οποίος τελικά διαμορφώθηκε στα 198,0 εκατ. ευρώ έναντι 202,6 εκατ. ευρώ το 2016, σημειώνοντας μείωση κατά 2,3%. Τα κέρδη προ φόρων διαμορφώθηκαν στα 35,34 εκατ. ευρώ από 40,71 εκατ. ευρώ (-13,2%) και τα κέρδη χρήσης μετά φόρων διαμορφώθηκαν στα 26 εκατ. ευρώ από 30 εκατ. ευρώ το 2016.
Η διοίκηση της Bic ΒΙΟΛΕΞ επένδυσε το 2017 για πάγιο εξοπλισμό 35 εκατ. ευρώ. Οι επενδύσεις αφορούσαν στο μεγαλύτερο μέρος μηχανολογικό εξοπλισμό για την αύξηση της παραγωγικής δυναμικότητας, την παραγωγή νέων προϊόντων, τη βελτίωση της διαδικασίας παραγωγής και την απόκτηση νέας τεχνολογίας. Το επενδυτικό πρόγραμμα της εταιρείας συνεχίζεται και το 2018, διαθέτοντας ένα ποσό άνω των 28 εκατ. ευρώ, κυρίως σε μηχανολογικό εξοπλισμό αλλά και σε κτιριακές εγκαταστάσεις. Επιπλέον, η εταιρεία έχει προβλέψει για δαπάνες επιστημονικής και τεχνολογικής έρευνας για το έτος 2018 περίπου 20 εκατ. ευρώ. Η στρατηγική της Bic ΒΙΟΛΕΞ επικεντρώνεται στη διατήρηση των χαμηλών λειτουργικών εξόδων, στην εμπορική εκμετάλλευση της ήδη εγκατεστημένης βάσης στην Ελλάδα και στη διατήρηση ή/και αύξηση του ποσοστού κερδοφορίας της. Ταυτόχρονα, θα συνεχίσει την προσπάθεια της έγκαιρης είσπραξης των οφειλών από τους πελάτες της και της διατήρησης/βελτίωσης της θέσης της στην ελληνική και παγκόσμια αγορά.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Η ιστοσελίδα μας χρησιμοποιεί cookies για την καλύτερη περιήγηση σας. Εάν συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε αυτήν τη σελίδα αποδέχεστε τα Cookies. Αποδοχή Περισσότερα