23 Απριλίου 2024 / 9:28 πμ
23 Απριλίου 2024 / 9:28 πμ

Αρχές φθινοπώρου το μετρό στον Πειραιά – Πότε πιάνουν δουλειά οι μετροπόντικες στη γραμμή 4

από fimotro

Στις αρχές του φθινοπώρου αναμένεται να δοθούν στην κυκλοφορία οι τρεις σταθμοί της επέκτασης του μετρό στον Πειραιά, ενώ κατατίθεται προς έγκριση στη Βουλή η σύμβαση για το τμήμα Νεάπολη – Αγ. Νικόλαος του ΒΟΑΚ που προχωρά ως δημόσιο έργο, όπως έκανε γνωστό ο υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών, αρμόδιος για τις υποδομές, Γιώργος Καραγιάννης.

Μιλώντας στον τηλεοπτικό σταθμό ΑΝΤ1 και αναφερόμενος στην πορεία των μεγάλων έργων υποδομής που βρίσκονται σε εξέλιξη, ο κ. Καραγιάννης σημείωσε ότι «αρχές φθινοπώρου θα παραδοθούν οι τρεις σταθμοί της επέκτασης της Γραμμής 3 προς Πειραιά».

Κατά συνέπεια, όπως είπε ο υφυπουργός Υποδομών «θα αλλάξει ένα μεγάλο κομμάτι της συγκοινωνιακής εξυπηρέτησης, ενώ το έργο ολοκληρώνεται σε απόλυτη συνέπεια με τα χρονοδιαγράμματα και μέσα σε ένα πολύ δύσκολο περιβάλλον παγκοσμίως». Με τη λειτουργία των τριών νέων σταθμών «Μανιάτικα», «Πειραιάς» και «Δημοτικό Θέατρο», η απόσταση από το μεγαλύτερο λιμάνι της χώρας στο μεγαλύτερο αεροδρόμιο θα καλύπτεται σε 50 λεπτά.

Ως προς τη γραμμή 4 του μετρό, ανέφερε ότι οι «προχωράμε σύμφωνα με τα χρονοδιαγράμματα και ήδη δουλεύουμε στους περισσότερους σταθμούς, ενώ στο τέλος της χρονιάς με αρχές του 2023 θα ξεκινήσουν και οι μετροπόντικες».

Μετρό Θεσσαλονίκης: Τέλος 2023 η βασική γραμμή, μέσα 2024 η επέκταση προς Καλαμαριά

Σχετικά με το μετρό της Θεσσαλονίκης, ο υφυπουργός Υποδομών διαβεβαίωσε ότι και εδώ θα τηρηθούν τα χρονοδιαγράμματα και το έργο θα παραδοθεί στην πόλη στο τέλος του 2023. Όπως είπε «εντός του Αυγούστου αρχίζει η κατασκευή και του σταθμού στη Βενιζέλου, ενώ έχουν απελευθερωθεί από τις λαμαρίνες όλοι οι χώροι και αυτό δείχνει ότι προχωράμε και βρισκόμαστε σε πολύ καλό στάδιο».

Ανέφερε επιπλέον ότι έξι μήνες μετά την παράδοση της βασικής γραμμής, θα δοθεί στην κυκλοφορία και η επέκταση προς Καλαμαριά, στα μέσα του 2024. Θα ακολουθήσουν οι δυτικές προεκτάσεις και η επέκταση προς αεροδρόμιο.

Σύμφωνα με τον υφυπουργό Υποδομών, «στη Θεσσαλονίκη έπειτα από πολλά χρόνια συντελείται ένα μεγάλο πλάνο έργων και κλείνουν εκκρεμότητες ετών». Έφερε ως παράδειγμα το «ορφανό χιλιόμετρο» της Ποτίδαιας που έχει ήδη παραδοθεί καθώς και το «Θέρμη – Γαλάτιστα» που παραδίδεται το φθινόπωρο. Ταυτόχρονα, το FlyOver αναμένεται να έχει στημένα εργοτάξια έως το τέλος του έτους.

Εβδομάδα εξελίξεων για ΒΟΑΚ

Αναφερόμενος στον Βόρειο Οδικό Άξονα Κρήτης (ΒΟΑΚ), ο κ. Καραγιάννης μίλησε για «εβδομάδα εξελίξεων». Υπενθύμισε ότι εγκρίθηκαν οι περιβαλλοντικοί όροι για το μεγάλο κομμάτι της παραχώρησης Χανιά – Ηράκλειο, 157,5χλμ. και προχωράει στην επόμενη φάση των δεσμευτικών προσφορών, με στόχο να έχουμε δεσμευτικές προσφορές αρχές του 2023.

Όπως έκανε γνωστό, κατατίθεται προς έγκριση σήμερα στη Διαρκή Επιτροπή Παραγωγής και Εμπορίου η σύμβαση για το τμήμα Νεάπολη – Αγ. Νικόλαος του ΒΟΑΚ που προχώρησε ως δημόσιο έργο. «Σκοπός μας είναι να έχουμε στημένα εργοτάξια στο τέλος του 2022 στα τμήματα Νεάπολη – Αγ. Νικόλαος και Χερσόνησος – Νεάπολη που προχώρησε ως ΣΔΙΤ» τόνισε ο υφυπουργός Υποδομών.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ...

© 2024 fimotro.gr – All Rights Reserved

design & development by Webartstudio.gr

Η ιστοσελίδα μας χρησιμοποιεί cookies για την καλύτερη περιήγηση σας. Εάν συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε αυτήν τη σελίδα αποδέχεστε τα Cookies. Αποδοχή Περισσότερα