Απεργία: Χωρίς μετρό, ηλεκτρικό, τραμ και λεωφορεία την Τετάρτη η Αθήνα

από fimotro

Οι συνδικαλιστές ανακάλυψαν υπάρχει σχέδιο για την ιδιωτικοποίηση των συγκοινωνιών!

Χωρίς μέσα μαζικής μεταφοράς θα μείνει την Τετάρτη 21 Σεπτεμβρίου η Αθήνα καθώς οι εργαζόμενοι αποφάσισαν να συμμετάσχουν στην 24ωρη απεργία που προκήρυξε το Εργατικό Κέντρο Αθήνας. Η απόφαση αυτή αναμένεται να δημιουργήσει την Τετάρτη τεράστιες ουρές και μποτιλιάρισμα στους δρόμους της Αθήνας καθώς ανακοινώθηκε λίγες ώρες πριν με αποτέλεσμα να προκύψει προβληματισμός για την ταλαιπωρία που θα υποστούν οι οδηγοί την Τετάρτη.

«Εκτάκτως σήμερα, στην συνεδρίαση του Διοικητικού μας Συμβουλίου (20/09/2022), αποφασίσαμε να συμμετέχουμε στην 24ωρη ΑΠΕΡΓΙΑ που έχει εξαγγείλει το Ε.Κ.Α. Διαμαρτυρόμαστε εντονότατα για το Νομοσχέδιο του Υπουργείου Οικονομικών που εισάγεται προς ψήφιση στη βουλή του οποίου οι διατάξεις σκοπεύουν στην ιδιωτικοποίηση των συγκοινωνιών και κατάργηση των εργασιακών δικαιωμάτων» αναφέρει η ανακοίνωση του Συνδικάτου Εργαζομένων ΟΑΣΑ. Αυτό σημαίνει ότι δεν θα κυκλοφορήσει κανένα λεωφορείο και τρόλεϊ στους δρόμους της πρωτεύουσας από την έναρξη έως και τη λήξη της βάρδιας.

Εικοσιτετράωρη απεργία θα πραγματοποιήσουν και οι εργαζόμενοι σε Μετρό, ΗΣΑΠ και Τραμ, σύμφωνα με απόφαση των σωματείων εργαζόμενων στην ΣΤΑ.ΣΥ.

Αναλυτικά η ανακοίνωση:

«Ενώ η κοινωνία βιώνει, καθημερινά, τις συνέπειες της ιδιωτικοποίησης της ΔΕΗ, με τις δραματικές αυξήσεις στη τιμή του ηλεκτρικού ρεύματος, η Κυβέρνηση προωθεί τα σχέδιά της για την ιδιωτικοποίηση της Ε.Υ.Δ.Α.Π. και των εταιρειών Αστικών Συγκοινωνιών, όπως ο Ο.Α.Σ.Α., η ΣΤΑ.ΣΥ. και η Ο.Σ.Υ., αδιαφορώντας για τις συνέπειες από την κερδοσκοπική ασυδοσία, που θα υπάρξουν για το μέγιστο αγαθό, το νερό και τις Αστικές Συγκοινωνίες.

Το νομοσχέδιο, που βρίσκεται στη Βουλή και υλοποιεί αυτόν το σχεδιασμό, για να διευκολύνει τις ιδιωτικοποιήσεις, προβλέπει και σειρά ρυθμίσεων, οι οποίες οδηγούν σε διάλυση τις εργασιακές σχέσεις, δημιουργούν εργαζόμενους πολλών ταχυτήτων μέσα στον ίδιο εργασιακό χώρο και υπονομεύουν περισσότερο τον ρόλο των συλλογικών διαπραγματεύσεων.

Συγκεκριμένα, οι νεοπροσληφθέντες εργαζόμενοι εξαιρούνται από τις Επιχειρησιακές Συλλογικές Συμβάσεις Εργασίας και διευκολύνεται η απόλυσή τους, ακόμα και ένα έχουν προσληφθεί ως αορίστου χρόνου. Επίσης, για πρώτη φορά, προβλέπεται η ύπαρξη σε αυτές τις εταιρείες «νοικιαζόμενων» εργαζόμενων.

Παράλληλα, σε ένα κρεσέντο παλαιοκομματισμού και εξυπηρέτησης πελατειακών σχέσεων με το συγκεκριμένο νομοσχέδιο: α)περιορίζεται ο ρόλος του ΑΣΕΠ στις προσλήψεις προσωπικού, β)ενισχύονται οι προμήθειες σε απευθείας αναθέσεις και γ) ανοίγει η πόρτα προσλήψεων ακριβοπληρωμένων «golden boys» καθώς δίνεται η δυνατότητα προσλήψεων για θέσεις Γενικών Διευθυντών και Διευθυντών, υπονομεύοντας την υπηρεσιακή εξέλιξη του υπάρχοντος προσωπικού. Όλοι μαζί οι εργαζόμενοι στις Αστικές Συγκοινωνίες της πρωτεύουσας θα αγωνιστούμε, με όλες τις δυνάμεις μας, για να αποτρέψουμε τη ψήφιση αυτού του εκτρωματικού νομοσχεδίου.

Συμμετέχουμε στην 24ωρη απεργία του Εργατικού Κέντρου Αθήνας, την Τετάρτη 21-9-2022, καθώς και στη συγκέντρωση διαμαρτυ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ...

Η ιστοσελίδα μας χρησιμοποιεί cookies για την καλύτερη περιήγηση σας. Εάν συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε αυτήν τη σελίδα αποδέχεστε τα Cookies. Αποδοχή Περισσότερα