29 Μαρτίου 2024 / 1:14 πμ
29 Μαρτίου 2024 / 1:14 πμ

61% αυξήθηκαν οι πωλήσεις των προϊόντων της Ιβάνκα Τραμπ το 2016!

από fimotro

Οι πωλήσεις των προϊόντων της Ιβάνκα Τραμπ αυξήθηκαν σχεδόν κατά 61% το 2016, αποκαλύπτει σήμερα η G-III Apparel Group LTD, η εταιρία κατασκευής και διανομής των ενδυμάτων και αξεσουάρ που ανήκουν στη φίρμα της πρωτότοκης κόρης του αμερικανού προέδρου.
Τα στοιχεία αυτά καλύπτουν μόνο την περίοδο από τον Φεβρουάριο του 2016 έως τις 31 Ιανουαρίου 2017, που αντιστοιχεί στο οικονομικό έτος 2016/2017 και δεν αφορούν παρά τις πωλήσεις στους χονδρεμπόρους, διευκρινίζει η εταιρία σε έγγραφό της προς τη SEC, την επιτροπή ελέγχου του αμερικανικού χρηματιστηρίου.
Δεν περιλαμβάνουν συνεπώς ούτε τις πωλήσεις λιανικής (στα καταστήματα) ούτε τον μήνα Φεβρουάριο του 2017, κατά τη διάρκεια του οποίου οι αμερικανικές αλυσίδες καταστημάτων Nordstrom και Marcus Neiman Marcus απέσυραν από τα ράφια τους ρούχα και αξεσουάρ της Ιβάνκα Τραμπ, υπό την πίεση της έκκλησης του ιστότοπου “Grab your Wallet” για μποϊκοτάζ των προϊόντων της μάρκας της Ιβάνκα Τραμπ ή εταιριών του Ντόναλντ Τραμπ ή επιχειρήσεων που έχουν οποιαδήποτε σχέση με τον Ντόναλντ Τραμπ.
Η απόφαση αυτή προκάλεσε αντιπαράθεση. Μάλιστα, μια στενή σύμβουλος του Ντόναλντ Τραμπ έφθασε σε σημείο να προτρέψει τους Αμερικανούς να αγοράσουν τα προϊόντα της Ιβάνκα, κατά τη διάρκεια συνέντευξής της στο τηλεοπτικό δίκτυο Fox News, ενισχύοντας με την ευκαιρία αυτή τις υποψίες για σύγκρουση συμφερόντων μεταξύ των επιχειρήσεων της οικογένειας Τραμπ και του Λευκού Οίκου.
Ο κύκλος εργασιών που καταγράφηκε από τα προϊόντα της Ιβάνκα Τραμπ ανήλθε σε 47,3 εκατομμύρια δολάρια το οικονομικό έτος 2016/17, έναντι 29,4 εκατομμυρίων δολαρίων το προηγούμενο οικονομικό έτος.
Η G-III Apparel που διαθέτει επίσης άδειες για τις εταιρίες Calvin Klein, Tommy Hilfiger, Levi’s και Karl Lagerfeld προσθέτει ότι η φίρμα Ιβάνκα Τραμπ ανήκε στις τρεις μεγαλύτερες φίρμες που συνέβαλαν στην αύξηση των λειτουργικών της κερδών σε 840,9 εκατομμύρια δολάρια αυτό το έτος, έναντι 836,8 εκατομμυρίων ένα χρόνο νωρίτερα.
Τα αποτελέσματα αυτά έρχονται σε αντίθεση με δηλώσεις της Nordstrom που είχε αιτιολογήσει την απόφασή της να μην πωλεί πλέον τη σειρά ένδυσης και αξεσουάρ της Τραμπ λόγω πτώσης των πωλήσεων.
Η φίρμα Ιβάνκα Τραμπ δεν αντιπροσωπεύει, ωστόσο, παρά το 1,97% των συνολικών εσόδων της G-III Apparel Group LTD.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ...

© 2024 fimotro.gr – All Rights Reserved

design & development by Webartstudio.gr

Η ιστοσελίδα μας χρησιμοποιεί cookies για την καλύτερη περιήγηση σας. Εάν συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε αυτήν τη σελίδα αποδέχεστε τα Cookies. Αποδοχή Περισσότερα