29 Μαρτίου 2024 / 4:08 μμ
29 Μαρτίου 2024 / 4:08 μμ

Η Realnews και η Καθημερινή είναι πιο κοντά στα κριτήρια των αναγνωστών του Βήματος της Κυριακής

από fimotro

%cf%88%cf%85%cf%87%ce%b1%cf%81%ce%b7%cf%83Οι δραματικές εξελίξεις στον ΔΟΛ θα φέρουν όπως όλα δείχνουν σημαντικές ανακατατάξεις στα Κυριακάτικα φύλλα. Εάν τελικά δεν ξαναβγούν ποτέ οι εφημερίδες του ΔΟΛ, θα γίνει μεγάλη μάχη ανάμεσα στις… Κυριακάτικες εφημερίδες για το ποιος θα κερδίσει τους χιλιάδες αναγνώστες που κάθε Κυριακή αγόραζαν την εφημερίδα το Βήμα. Το Βήμα τις τελευταίες εβδομάδες πουλούσε από 50.000 έως 60.000 φύλλα. Τα ποιοτικά χαρακτηριστικά των αναγνωστών του δείχνουν ότι πρόκειται για αστούς, συντηρητικούς και μετριοπαθείς ψηφοφόρους που κινούνται κυρίως στον χώρο του κέντρου αλλά συμπεριλαμβάνουν την κεντροαριστερά και την κεντροδεξιά. Συν τοις άλλοις το Βήμα αποτελούσε “ευαγγέλιο”  για τους λεγόμενους “ανθρώπους της αγοράς”. Διαφημιστές, δημοσιογράφοι, πολιτικοί, επικοινωνιολόγοι και τραπεζικά στελέχη αγόραζαν κάθε Κυριακή το Βήμα, όχι για τις προσφορές, όσο για να ενημερωθούν με ρεπορτάζ και παρασκήνια που αφορούν την πολιτική, οικονομική και μηντιακή ειδησεογραφία της χώρας.

Από αυτή την Κυριακή θα γίνει μεγάλη μάχη για το ποια εφημερίδα θα κερδίσει τους περισσότερους αναγνώστες του Βήματος που θέλουν δημοσιογραφική ενημέρωση και είναι σίγουρο ότι θα αγοράσουν άλλη εφημερίδα για να αντικαταστήσουν το αγαπημένο τους Βήμα. Στη μάχη αυτή, με βάση πάντα τα ποιοτικά χαρακτηριστικά των αναγνωστών του Βήματος της Κυριακής θα μπούν δυο εφημερίδες. Η Realnews που έχει τα χαρακτηριστικά των αναγνωστών του Βήματος και εν συνεχεία η Καθημερινή που επί χρόνια αποτελούσε το “αντίπαλο δέος” στο Βήμα τα χρόνια που οι μεγάλες Κυριακάτικες εφημερίδες πουλούσαν πάνω από 100.000 φύλλα η κάθε μια ξεχωριστά. Αναγνωστικό κοινό από το Βήμα θέλει και το Πρώτο Θέμα, αλλά τα χαρακτηριστικά  της εφημερίδας αυτής είναι διαφορετικά. Είναι πιο αποκαλυπτικά και λιγότερο πολιτικά και ως εκ τούτου το Πρώτο Θέμα το αγόραζαν πολλοί μαζί με το Βήμα της Κυριακής. Συντηρητικό κοινό που θα μπορούσε να την αγοράσει μετά την αναστολή έκδοσης του Βήματος της Κυριακής έχει και η Κυριακάτικη Δημοκρατία όπως και ο Τύπος της Κυριακής. Ο δεύτερος όμως ειδικά είναι πολύ κοντά στο κομματικό ακροατήριο της ΝΔ και οι αναγνώστες του Βήματος θέλουν μια πιο μετριοπαθή εφημερίδα.

Σε μια περίοδο που οι Κυριακάτικες εφημερίδες χάνουν συνεχώς αναγνωστικό κοινό η Realnews και η Καθημερινή φαίνεται ότι μπορούν να κερδίσουν νέους αναγνώστες αυξάνοντας τα μερίδιά τους στην αγορά με αυξημένες πωλήσεις από την επόμενη Κυριακή. Το σίγουρο πάντως είναι ότι όποια μεγάλη Κυριακάτικη εφημερίδα κρατήσει 1-2 χρόνια ακόμα, θα γίνει ο leader της αγοράς μόλις η πραγματική οικονομία βγει και πάλι στην ανάπτυξη. Για να δούμε τι θα δούμε…

Fimotro

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ...

© 2024 fimotro.gr – All Rights Reserved

design & development by Webartstudio.gr

Η ιστοσελίδα μας χρησιμοποιεί cookies για την καλύτερη περιήγηση σας. Εάν συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε αυτήν τη σελίδα αποδέχεστε τα Cookies. Αποδοχή Περισσότερα