25 Απριλίου 2024
25 Απριλίου 2024

Ηλεκτρονικό εισιτήριο: Μέτρα για την ταλαιπωρία επιβατών

από fimotro

Πρόσθετα εκδοτήρια για την έκδοση προσωποποιημένων καρτών ηλεκτρονικού εισιτηρίου σε όλους τους Κεντρικούς Σταθμούς που παρατηρείται μεγάλη προσέλευση θέτει από αύριο σε λειτουργία το υπουργείο Υποδομών και ο ΟΑΣΑ.

Όπως ανακοινώθηκε, μέχρι στιγμής έχουν εκδοθεί περισσότερες από 100 χιλιάδες προσωποποιημένες κάρτες ενώ ο ρυθμός έκδοσής τους συνεχώς αυξάνεται.
Παράλληλα περισσότεροι από 10 χιλιάδες πολίτες εξυπηρετούνται ταχυδρομικά.

Από χτες το απόγευμα άρχισαν να αποστέλλονται οι πρώτοι φάκελοι με προσωποποιημένες κάρτες σε όσους επιβάτες προτίμησαν τη διαδικασία έκδοσής τους με κατάθεση φακέλου και αποστολής τους με συστημένη επιστολή μέσω του ταχυδρομείου.

Με την ευκαιρία το υπ. Μεταφορών, ευχαριστεί τους πολίτες για την κατανόηση που έχουν επιδείξει, τονίζοντας ότι η ταλαιπωρία που έχουν υποστεί γίνεται άπαξ, με την πρώτη έκδοση της κάρτας.

Το υπουργείο σημειώνει ότι η διαδικασία έκδοσης προσωποποιημένων καρτών με κατάθεση φακέλου από τους επιβάτες και αποστολής τους στη διεύθυνση επιλογής τους, αφορά όλους τους κατόχους μηνιαίων καρτών κανονικής τιμής, καθώς και τους επιβάτες άνω των 65 και κάτω των 18 ετών, που διαθέτουν μηνιαία κάρτα εντός του 2017.

Η διαδικασία που πρέπει να ακολουθηθεί στην περίπτωση αυτή είναι η εξής:

ΒΗΜΑ 1. Προετοιμασία φάκελου μεγέθους Α4 με τα ακόλουθα στοιχεία:
Φωτοτυπία της υπάρχουσας μηνιαίας κάρτας με μηνιαίο κουπόνι (έτους 2017)
Φωτοτυπία εγγράφου που πιστοποιεί τον αριθμό ΑΜΚΑ
Πρόσφατη φωτογραφία τύπου διαβατηρίου ή ταυτότητας
Εκτύπωση του Εντύπου Προσωποποίησης με QR Code από το athenacard.gr

ΒΗΜΑ 2. Αναγραφή στοιχείων επί του φακέλου.
Αναγράφονται επί του φακέλου τα ακόλουθα στοιχεία:
Όνομα, Επώνυμο
Διεύθυνση όπου θα αποσταλεί η προσωποποιημένη κάρτα (οδός, αριθμός, περιοχή, Τ.Κ)

ΒΗΜΑ 3. Ο φάκελος παραδίδεται ανοικτός, σε οποιοδήποτε σταθμό των γραμμών 1,2,3 του ΜΕΤΡΟ, χωρίς αναμονή για την έκδοση της κάρτας.
Παράδοση του ανοικτού φακέλου (σε όλους τους σταθμούς του Μετρό, σε προκαθορισμένα σημεία με ειδική σήμανση)
Οι φάκελοι διαχειρίζονται με ασφαλή διαδικασία

ΒΗΜΑ 4. Αποστολή του φακέλου στη διεύθυνση επιλογής των επιβατών.
Ο φάκελος με την προσωποποιημένη κάρτα χωρίς κόμιστρο και τα λοιπά στοιχεία, αποστέλλονται ταχυδρομικά στην διεύθυνση που αναγράφηκε στο φάκελο. Ο φάκελος παραδίδεται ως συστημένη επιστολή στον παραλήπτη.

ΒΗΜΑ 5. Φόρτιση προσωποποιημένης κάρτας με προϊόντα κομίστρου.
Η προσωποποιημένη κάρτα δεν είναι φορτισμένη με κόμιστρο.

Οι επιβάτες πηγαίνουν σε οποιοδήποτε Αυτόματο Μηχάνημα Επαναφόρτισης Καρτών (ΑΜΕΚ) των γραμμών 1,2 και 3 & στις στάσεις του ΤΡΑΜ της ΣΤΑΣΥ ή στα εκδοτήρια της ΟΣΥ ή και στην ιστοσελίδα www.athenacard.gr και φορτίζουν την προσωποποιημένη κάρτα με όποιο προϊόν επιθυμούν, σύμφωνα με οδηγίες που εσωκλείονται στον φάκελο που τους αποστέλλεται.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ...

© 2024 fimotro.gr – All Rights Reserved

design & development by Webartstudio.gr

Η ιστοσελίδα μας χρησιμοποιεί cookies για την καλύτερη περιήγηση σας. Εάν συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε αυτήν τη σελίδα αποδέχεστε τα Cookies. Αποδοχή Περισσότερα