20 Απριλίου 2024 / 5:13 πμ
20 Απριλίου 2024 / 5:13 πμ

ΕΥΑΘ: Δεν μπορούμε να εγγυηθούμε ότι δεν θα υπάρξει νέο πρόβλημα με το νερό!

από fimotro

Δεν μπορούν να δοθούν εγγυήσεις ότι δεν θα υπάρξουν νέα σοβαρά προβλήματα στην υδροδότηση της Θεσσαλονίκης, δήλωσε στον ΣΚΑΪ ο πρόεδρος της αρμόδιας Εταιρείας Ύδρευσης και Αποχέτευσης της πόλης, Γιάννης Κρεστενίτης.

Με μεγάλο μέρος της Θεσσαλονίκης να ζει χωρίς νερό επί τέσσερις ημέρες, ο κ. Κρεστενίτης σημείωσε ότι ο 40 και πλέον ετών αγωγός που μεταφέρει νερό από τις πηγές της Αραβησσού βρίσκεται σε τόσο κακή κατάσταση που δεν είναι δυνατόν να δοθούν διαβεβαιώσεις για την απρόσκοπτη λειτουργία του.

Παρά ταύτα, από τις δηλώσεις του προκύπτει ότι έως τώρα δεν έχει προκηρυχθεί διαγωνισμός για αντικατάσταση του αγωγού, με τον κ. Κρεστενίτη να αναφέρει απλώς πως η ΕΥΑΘ έχει εκπονήσει σχετική μελέτη και έχει ζητήσει πόρους από το ΕΣΠΑ ώστε να δρομολογηθεί το έργο.

Με βάση τα σημερινά δεδομένα, είπε ο κ. Κρεστενίτης, η ΕΥΑΘ προσπαθεί να ελέγχει τακτικά τον αγωγό ώστε να αντιμετωπίσει άμεσα κάθε διαρροή.

Πλησιάζει η αποκατάσταση, σενάρια για εισαγγελέα

Ο επικεφαλής της ΕΥΑΘ είπε ότι η βλάβη που προκάλεσε το πρόβλημα των τελευταίων ημερών έχει επισκευαστεί και το νερό της Αραβησσού έχει αρχίσει να ρέει από τις 12:00 το μεσημέρι προς το αντλιοστάσιο του Δενδροποτάμου, όπου θα ελεγχθεί εάν είναι καθαρό.

Η αποκατάσταση της παροχής στα σπίτια εκτιμάται ότι θα αρχίσει σταδιακά από τις πρώτες πρωινές ώρες του Σαββάτου, αν και η διαδικασία δεν αποκλείεται να διαρκέσει έως το μεσημέρι.

Δεν αποκλείεται πάντως, σύμφωνα με πληροφορίες, εντός των επόμενων ημερών να υπάρξει και εισαγγελική παρέμβαση για το θέμα.

Ένα «προαναγγελθέν» ατύχημα

Σύμφωνα με ρεπορτάζ του ΣΚΑΪ, το πρόβλημα στη Θεσσαλονίκη θα είχε αποφευχθεί εάν είχε προχωρήσει το έργο επέκτασης του διυλιστηρίου στη Σίνδο, το οποίο θα είχε καταστήσει την τροφοδοσία από την Αραβησσό επικουρική.

Η Σίνδος, που τροφοδοτείται από τον ποταμό Αλιάκμονα, έχει σήμερα χωρητικότητα 150.000 κυβικά μέτρα, όμως το σχέδιο ήταν να αναβαθμιστεί στα 300.000.

Το έργο είχε κοστολογηθεί στα 29 εκατομμύρια ευρώ και είχε ενταχθεί στη λίστα του ΕΣΠΑ το 2012, όμως απεντάχθηκε για άγνωστους έως τώρα λόγους το επόμενο έτος.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ...

© 2024 fimotro.gr – All Rights Reserved

design & development by Webartstudio.gr

Η ιστοσελίδα μας χρησιμοποιεί cookies για την καλύτερη περιήγηση σας. Εάν συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε αυτήν τη σελίδα αποδέχεστε τα Cookies. Αποδοχή Περισσότερα